[A6 C5 AKE] Nierówne obroty po odpaleniu
[A6 C5 AKE] Nierówne obroty po odpaleniu
Witam i proszę o pomoc, otóż po odpaleniu silnika przez chwilę ma on "falujące" obroty. Vag pokazał błąd 00550 natomiast zauważyłem że dzieje się tak tylko jak mam 1/4 zbiornika paliwa, przeglądając posty doszedłem do wniosku że mam problem z pompą paliwa która nie pracuje lub zapowietrzoną pompą VP44. chcąc się upewnić ma takie pytania:
Czy dobrze kombinuję?
Co jest bardziej prawdopodobne (czytaj za co się na początek zabrać)?
Czy wcale nie mam racji?
pozdrawiam
Czy dobrze kombinuję?
Co jest bardziej prawdopodobne (czytaj za co się na początek zabrać)?
Czy wcale nie mam racji?
pozdrawiam
błąd 550 wyskakuje wtedy kiedy źle jest ustawiony kąt wtrysku. Zrób logi a przedewszystkim 004 i 004BS i wstaw na forum. Może też być pompa w zbiorniku, ale wtedy poniżej 1/4 byś raczej nie pojechał tylko by się zapowietrzył.
[ Dodano: 2010-09-15, 12:42 ]
[ Dodano: 2010-09-15, 12:42 ]
jak tak masz to lepiej nie dopuszczaj żeby w baku było mniej niż 1/4 paliwa bo zajeździsz vp44 i będziesz płacił i płakał.raistlin pisze:Oki dziś się przyjrzałem i tuż po odpaleniu w wężyku miedzy filtrem a VP zasuwa sobie powietrze i wtedy obroty szaleją, jak mam pełno w baku to spokój.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Oj trzeba. Otworzysz korek od wlewu i przystawisz ucho lub położysz się w avanciku uchem do podłogi to usłyszysz....ale! tylko wtedy gdy masz mało paliwa tzn ok 1/3 zbiornika i mniej.raistlin pisze:Powinno się bez trudu słyszeć czy trzeba się przysłuchiwać?
Inna metoda (zalecana) to załączenie prawego zacisku bezpiecznika nr 28 do (+) na aku ( z włączoną stacyjką bez zbędnego uruchamiania silnika) wtedy załączasz pompkę na "sztywno"/"zawsze". Jeżeli usłyszysz pompkę to ok., jeżeli nie to masz prawdopodobnie przyczynę.
Pozdr
Ja przez niedziałającą pompkę w zbiorniku zajeżdziłem pompę wtryskową , nie proponuję jazdy z paliwem poniżej 1/3 zbiornika silnik będzie odpalał ale będzie miał problemy z utrzymaniem obrotów , może być tak że jeżeli wymienisz pompkę w zbiorniku to i tak będą pęcherzyki powietrza i nie będzie żadnego błędu ale może się okazać że pompa wtryskowa szwankuje , nie chcę cię straszyć ale taka możliwość istnieje , nie jestem specjalistą , ja tak miałem - pompa wtryskowa naprawiona i chodzi jak szwajcarski zegarek , proponuje oddać samochód do dobrego warsztatu ja przez szukanie po omacku straciłem dodatkowo 800 złotych .
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 15:21
- Lokalizacja: Tarnowskie Gory
powietrze w paliwie
Witam, mam to samo czytam forum ale nie widze nigdzie rozwiązania tego problemu, tez mam powietrze w paliwie, u mnie wygląda to tak, w sierpniu mialem naprawiany sterownik od vp44, (tranzystor) przypuszczam ze powietrze bylo wczesniej dlatego sie spalł, ale na tym problem sie nie skonczył , auto jest słabe na wolnych obrotach gdy włączę klime i skręce kierownica tak ze dostanie jeszcze obciązenie od wspomagania autko sobie zgasnie do 2 tys obr mam tzw. martwy pedał, w przewodach paliwowych zapie... sobie powietrze, pompke w baku słychac, ze brzęczy gdy podłącze + pod bez. nr 28, filtr paliwa wymieniłem juz 2 razy, mam teraz KNECHTa , zaciski na przewodach przy filtrze posprawdzałem i dokręciłem , powietrze widze w przezroczystym przewodzie międzi filtrem a vp44 , sorry za długą wypowiedz ale cięzko wszystko opisac w skorcie, mam nadzieje , ze ktos mi pomoze bo nie wiem gdzie szukac przyczyny powietrza które zaciąga mi do pompy , ktora jest na to alergikiem , z gory dzięki
Constantin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
constantinpeb,
Jeżeli "na chodzie" masz widoczny ubytek paliwa pompowanego do VP zastąpiony powietrzem to znak że masz nieszczelność. :mrgreen: . Nic nowego.....
Tej nieszczelności jednak dopatrywałbym się w części zasilania i powrotów , a w szczególności powrotów , w wężykach za filtrem tzn.. od filtra w stronę VP, wtryskiwaczy i powroty od nich do VP i filtra... :mrgreen: takie sobie koło zamknięte.
Pozdrawiam
Jeżeli "na chodzie" masz widoczny ubytek paliwa pompowanego do VP zastąpiony powietrzem to znak że masz nieszczelność. :mrgreen: . Nic nowego.....
Tej nieszczelności jednak dopatrywałbym się w części zasilania i powrotów , a w szczególności powrotów , w wężykach za filtrem tzn.. od filtra w stronę VP, wtryskiwaczy i powroty od nich do VP i filtra... :mrgreen: takie sobie koło zamknięte.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga