klimatyzacja napełniona, odgrzybiona, szczelna, wymieniony wentylator (280 mm)
temperatura na zewnątrz 33 stopnie,
czołgam się przez pół godziny w korku
temperatura silnika dochodzi do 120 stopni a wody do 100 stopni
klimatyzacja ustawiona na 19,5 stopnia
z nawiewów leci chłodne (nie zimne) powietrze
wewnątrz samochodu przestaje być komfortowo, temperatura podnosi się
co parę minut przez ~30 sekund z nawiewów zamiast chłodnego leci ciepłe powietrze
sytuacja czasem poprawia się gdy uda mi się przejechać w korku dłuższy odcinek np. 50 metrów
po pól godzinie zapala się lampka ECON i zdecydowanie podwyższa się temperatura powietrza z nawiewów
wyłączam klimatyzację, powtórne włączenie nie powoduje zgaśnięcia lampki ECON
po wyjechaniu z korka i przejechaniu 2-3 km temperatura wody i silnika spada do 90 stopni
Po 5 minutach parkuje samochód, wyłączam silnik i czekam aż wiatrak przestanie chodzić
włączam silnik i włączam klimatyzację
lampka ECON już się nie świeci
jak pozbyć się tego problemu? - oczywiście bez sprzedawania samochodu
[A6 C5] mała wydajność klimy przy wysokiej temp. na zewnątrz
Ten samochód mam 1,5 roku - czynnik chłodzący był uzupełniany. Ostatnio wymieniałem rozrząd wraz z hydrauliką - może problem związany jest z termostatem, który był wymieniany.
Ostatnio robiłem testy Vagiem. Temperatura silnika na postoju dochodziła do 109 stopni
http://vaglog.rtnet.pl/slawek_18711.html
Ostatnio robiłem testy Vagiem. Temperatura silnika na postoju dochodziła do 109 stopni
http://vaglog.rtnet.pl/slawek_18711.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga