A6 C4 2.8 193km Quattro Avant
A6 C4 2.8 193km Quattro Avant
Witam.
Moje autko to Audi 2.8 ACK Quattro.
Jest to mój nowy nabytek. ćhc doprowadzić go do ładnego stanu.Auto stało pół roku i obecnie trochę jest w nim do roboty.Wszystko idzie pełną parą .
Auto jest chyba w najbogatszej wersji na tamte czasy. Motor jest z 1997 roku. Felgi 16' BBS 5000 "skęcane"
W miarę możliwości będę opisywał co robię.
Pozdrawiam
Ps" Nie jestem zarejestrowany na "Fotosiku" i nie wiem jak dodać zdjęcia w inny sposób
Moje autko to Audi 2.8 ACK Quattro.
Jest to mój nowy nabytek. ćhc doprowadzić go do ładnego stanu.Auto stało pół roku i obecnie trochę jest w nim do roboty.Wszystko idzie pełną parą .
Auto jest chyba w najbogatszej wersji na tamte czasy. Motor jest z 1997 roku. Felgi 16' BBS 5000 "skęcane"
W miarę możliwości będę opisywał co robię.
Pozdrawiam
Ps" Nie jestem zarejestrowany na "Fotosiku" i nie wiem jak dodać zdjęcia w inny sposób
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 22:25 przez GIORGIO, łącznie zmieniany 2 razy.
ŻYCIE JEST PIęKNE
- jahro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 297
- Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
to raz.Baksik pisze:To jest przyjacielu Audi 100 C4 A nie A6 C4. Miałem identyczną tylko z dieslem 2.5 lecz w duzo gorszym stanie, wyremontowałem i sprzedałem. Według mnie najlepszy kolor do C4 i do tego jasne wnętrze. Doprowadź do porządku i cacy furka
a dwa
AAH i QUATTRO Kolego nie quttroGIORGIO pisze:Moje autko to Audi 2.8 AAC Quttro.
pozdro!
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
GIORGIO, srodek miodny kolorek super...jedna uwaga
nie pisz pelen wypas dopoki nie opiszesz wszystkiego dokladnie..za chwilke wyjdzie ze do full listy brakuje ci jak mojej do c6 hehehe.ale gratuluje autka i trzymam kciuki za finalny wizerunek...
-korby z tylu
-brak podlokietnika przod chyba
-krotki zegar chyba
nie zrazaj sie krytyka.autk jest sliczne i tak.
[ Dodano: 2010-07-28, 23:15 ]
aaaaaaaaale za to masz spryski na lampy..no to juz szacun....do tego juz potrzeba soczewek i bedzie przod kozak.
nie pisz pelen wypas dopoki nie opiszesz wszystkiego dokladnie..za chwilke wyjdzie ze do full listy brakuje ci jak mojej do c6 hehehe.ale gratuluje autka i trzymam kciuki za finalny wizerunek...
-korby z tylu
-brak podlokietnika przod chyba
-krotki zegar chyba
nie zrazaj sie krytyka.autk jest sliczne i tak.
[ Dodano: 2010-07-28, 23:15 ]
aaaaaaaaale za to masz spryski na lampy..no to juz szacun....do tego juz potrzeba soczewek i bedzie przod kozak.
Dzięki za wszelkie uwagi...
Silnik to ACK 2.8 30v z 1997 roku a nie AAH, został wymieniony bo tamten przejechał tylko 500000 km .
w VIN-ie ma A4 ale to historia
Moderator może przenieść temat do Audi 100 C4.
Za autko wziąłem się ostro, było mocno zaniedbane (palce poucinać) , blachy już robię, wymieniłem wszystkie przewody, świece płyny, rozrząd itd... do zrobienia całe zawieszenie tył i przód. uszczelniacze wału itd...W silniku zrobiłem już głowice i uszczelki. w sobotę po montażu pomalowanego błotnika robię mu polerkę. Srodek już wyczyściłem.
Autko faktycznie ma na tyle korby i krótki licznik, ale mi to nie przezszkadza , podoba mi się i mam nadzieję, że uda się uratować kolejne ładne autko "od zapomnienia"
wdzięczny jestem za wszystkie uwagi
Silnik to ACK 2.8 30v z 1997 roku a nie AAH, został wymieniony bo tamten przejechał tylko 500000 km .
w VIN-ie ma A4 ale to historia
Moderator może przenieść temat do Audi 100 C4.
Za autko wziąłem się ostro, było mocno zaniedbane (palce poucinać) , blachy już robię, wymieniłem wszystkie przewody, świece płyny, rozrząd itd... do zrobienia całe zawieszenie tył i przód. uszczelniacze wału itd...W silniku zrobiłem już głowice i uszczelki. w sobotę po montażu pomalowanego błotnika robię mu polerkę. Srodek już wyczyściłem.
Autko faktycznie ma na tyle korby i krótki licznik, ale mi to nie przezszkadza , podoba mi się i mam nadzieję, że uda się uratować kolejne ładne autko "od zapomnienia"
wdzięczny jestem za wszystkie uwagi
ŻYCIE JEST PIęKNE
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
GIORGIO, piękny kolorek jak i tapicerka.
Sama tapicerka to już "business class", he,he...
Do tego reling chrom.
Nie przejmuj się uwagami kolegów, moje pierwsze słowa na tym forum też brzmiały "oprócz AC i BC mam wszystko.
Ale mi pojechali.
Ale jak człowiek się przesiądzie z jakiegoś "sracza" na taką furę , to mu się wydaje ,że nic więcej już nie potrzeba.
I dlatego piszemy ,że ma prawie wszystko.
Pozdro.
3maj się i dawaj więcej fotek.
<zdjęcie> <brawo2> <welcome>
Sama tapicerka to już "business class", he,he...
Do tego reling chrom.
Nie przejmuj się uwagami kolegów, moje pierwsze słowa na tym forum też brzmiały "oprócz AC i BC mam wszystko.
Ale mi pojechali.
Ale jak człowiek się przesiądzie z jakiegoś "sracza" na taką furę , to mu się wydaje ,że nic więcej już nie potrzeba.
I dlatego piszemy ,że ma prawie wszystko.
Pozdro.
3maj się i dawaj więcej fotek.
<zdjęcie> <brawo2> <welcome>
kolego mi sie rowniez podoba.te uwagi to nie byla krytyka tylko zacheta do dalszej wytezonej pracy....tapicerke masz zeczywiscie miodna.jak juz ogarniesz najwazniejsze zeczy to przyjdzie czas na mody typu zegarki i reszta ...jak robal domagam sie fotek!!!GIORGIO pisze:Autko faktycznie ma na tyle korby i krótki licznik, ale mi to nie przezszkadza , podoba mi się i mam nadzieję, że uda się uratować kolejne ładne autko "od zapomnienia"
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
GIORGIO "ARMANI", licznik to nie tragedia.
Ale 7 zegarków to nie 4.
Zmienisz, zmienisz i będziesz się tym chwalił, prawda tomkom1?
A my będziemy zazdraszczać i podziwiać. He,he...
Naprawdę masz piękne wozidło.
No i ten kolorek.
Rarytasik.
A i jeszcze wytrysk na lampki jak zauważył Tomcio.
No to o xenon się prosi i białe kierunki.
Ale 7 zegarków to nie 4.
Zmienisz, zmienisz i będziesz się tym chwalił, prawda tomkom1?
A my będziemy zazdraszczać i podziwiać. He,he...
Naprawdę masz piękne wozidło.
No i ten kolorek.
Rarytasik.
A i jeszcze wytrysk na lampki jak zauważył Tomcio.
No to o xenon się prosi i białe kierunki.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2010, 10:39 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, to ta z allegro. Jak ja zobaczyłem to pokochałem .
Była strasznie zaniedbana... kupa roboty , ale myślę że efekt będzie.
Właśnie ma robione wszystkie hamulce, bo "stoją"
[ Dodano: 2010-07-29, 19:17 ]
Dodaję dziś parę zdjęć, można zobaczyć w jakim stanie np. było tylne zawieszenie. Piszę było bo już zostało wymienione, troche "udeżyło" po kieszeni ... ale warto.Dziś wymieniłem :
Wachacze tył i przód
końcówki drążków
tarcze
klocki
przewody hamulcowe
tulejełączniki
osłony przegubów
i coś tam jeszcze :mrgreen:
Jakby tego było mało okazało się,że przewód paliwowy jest skorodowany i trzeba go jutro wymienić. Jutro zostało założyć błotnik, przewód i pojechać na zbieżność.
Kupiłem autko za 7000 zł, wpakowałem już 4000 zł, roboty nie licze bo robimy to z bratem.
Ja w miarę możliwości bo mam 6 implantów i 28 śrub w kręgosłupie, ale zawsze mogę zaparzać kawę
Była strasznie zaniedbana... kupa roboty , ale myślę że efekt będzie.
Właśnie ma robione wszystkie hamulce, bo "stoją"
[ Dodano: 2010-07-29, 19:17 ]
Dodaję dziś parę zdjęć, można zobaczyć w jakim stanie np. było tylne zawieszenie. Piszę było bo już zostało wymienione, troche "udeżyło" po kieszeni ... ale warto.Dziś wymieniłem :
Wachacze tył i przód
końcówki drążków
tarcze
klocki
przewody hamulcowe
tulejełączniki
osłony przegubów
i coś tam jeszcze :mrgreen:
Jakby tego było mało okazało się,że przewód paliwowy jest skorodowany i trzeba go jutro wymienić. Jutro zostało założyć błotnik, przewód i pojechać na zbieżność.
Kupiłem autko za 7000 zł, wpakowałem już 4000 zł, roboty nie licze bo robimy to z bratem.
Ja w miarę możliwości bo mam 6 implantów i 28 śrub w kręgosłupie, ale zawsze mogę zaparzać kawę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ŻYCIE JEST PIęKNE
nie przyjemna sprawa.
Jaram się takim zapałem do zmian i remontów. Na forum tylko kilku jest takich zapaleńców. Na palcach jednej ręki można policzyć.
wybacz dociekliwość. zboczenie dziennikarskie. Poruszasz się w o własnych siłach czy niestety jesteś przykuty do tych 4 kółek jak to nazwałeś? Straszna rzecz jakieś implanty i śruby w kręgosłupie.
Pozdrawiam sąsiada z naszego Wojewódzkiego miasta
Jaram się takim zapałem do zmian i remontów. Na forum tylko kilku jest takich zapaleńców. Na palcach jednej ręki można policzyć.
wybacz dociekliwość. zboczenie dziennikarskie. Poruszasz się w o własnych siłach czy niestety jesteś przykuty do tych 4 kółek jak to nazwałeś? Straszna rzecz jakieś implanty i śruby w kręgosłupie.
Pozdrawiam sąsiada z naszego Wojewódzkiego miasta
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga