Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 A6 2.8] problem z silnikiem po prostej naprawie.

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
johnnythc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 17 cze 2008, 03:28
Lokalizacja: washington

[C5 A6 2.8] problem z silnikiem po prostej naprawie.

Post autor: johnnythc » 19 lip 2008, 03:58

Witam.
Bylem niedawno u mechanika w celu wspawania elastycznych lacznikow w ukladzie wydechowym. tych przed katalizatorami, bo stare byly zniszczone. Po wyjechaniu od mechanika i przejechaniu 10-15km silnik zaczal mi palic na nie wszystkich cylindrach (tak jakby 2-3 cylindry nie palily) zapalil mi sie check engine i zaczal migac. Jakos sie dotoczylem do domu. Po paru ponownych odpaleniach auta check zgasl i auto jezdzilo normalnie. Dzisiaj znow jak jechalem sytuacja sie powtorzyla. Dzwina sprawa, bo chwilami pala wszystkie cylindry, a chwilami nie. Teraz silnik pracuje normalnie, ale check sie swieci caly czas ;/// Co moglo sie stac przy spawaniu?? Uszkodzili mi sonde jakas czy cos?? Wczesniej nie mialem zadnych problemow z silnikiem wiec wydaje mi sie ze na 100% oni cos spiepszyli. Czy powod swiecenia "check engine" da sie sprawdzic po podlaczeniu auta do komputera??? boje sie kolejnych wydatkow, bo naprawy audi tutaj naleza do jednych z najdrozszych. za same wspawanie tych lacznikow zaplacilem 150$, a przykladowo wymiana lozyska kosztuje 380$ z czego 80$ lozysko, a 300$ wymiana heh...

Awatar użytkownika
mawrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 29 maja 2008, 18:14
Imię: Jerzy
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: mawrick » 19 lip 2008, 08:09

kolego a czy jak ci juz spawali to ktos odlaczyl akumulator bo mogli w ten sposob cos uszkodzic

johnnythc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 17 cze 2008, 03:28
Lokalizacja: washington

Post autor: johnnythc » 19 lip 2008, 16:32

hmm prawde mowiac nie wiem, bo nie bylo mnie przy naprawie, ale prawdopodobnie nie odlaczyli, bo zegar i wszystko bylo ustawione.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 20 lip 2008, 15:28

Powinny odlaczyc aku jak spawali no chyba ze gazowo.

johnnythc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 17 cze 2008, 03:28
Lokalizacja: washington

Post autor: johnnythc » 21 lip 2008, 00:50

a co moglo sie stac ? moja pierwsza mysl to ze cos z sonda sie stalo...

Dominio2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
Lokalizacja: PETERBOROUGH

Post autor: Dominio2.8 » 21 lip 2008, 00:52

w ten sposób nawet mogli kompa popsuć :-/
AUDI A6 Z KIERA Z PRAWEJ STRONY www. a6 uk.pl

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 21 lip 2008, 14:04

No to wjezdzaj do zakladu.....i powiedz co naodpierniczali:)
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

Roach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 01 sie 2008, 10:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Roach » 01 sie 2008, 12:08

Skoro zegary były ustawione, to na bank nie odłączyli Ci akumulatorów. Spawając przepuścili przez wszytko potężne napięcie, które mogło coś nieźle nawyczyniać.

Najlepiej sprawdź auto VAG'iem, bo przyczyn w takim wypadku może być cala masa.

bler
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 25 lip 2008, 07:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bler » 01 sie 2008, 22:42

Spokojnie, mało kto dzisiaj spawa tłumiki elektrycznie (właśnie po to, żeby nie odłączać akumulatora bo potem sa awantury że kodu do radia nie ma i tak dalej). Radziłbym najpierw zapytać u tłumikarzy jak spawają (albo lepiej podpatrzeć).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja