Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[V6 TDI AKN] Zgasł i nieodpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
max83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 lis 2009, 12:49
Lokalizacja: Lubuskie

[V6 TDI AKN] Zgasł i nieodpala

Post autor: max83 » 28 maja 2010, 19:25

Witam wiem , że tego rodzaju tematów jest wiele na forum ale mimo to piszę nowy temat mam konkretne przypuszczenia oczekuję podpowiedzi .


Dziś mój AKN zgasł nic nie wskazywało , że tak skończy się dzień . Od rana nie było z nim problemów , stał 2 tygodnie w garażu nie jeżdżony i zapalił elegancko . Pierwsze co podłączyłem VAGa O błędów w silniku w instrumentach 2 błędy ale je mam już dłuższy czas 1 rok centralny czasem szwankuje i 2 pompa w baku i tak właśnie się zastanawiam czy nie przyszedł jej koniec .


Podłączyłem pompę w baku na krótko bezp. nr 28 i + z Aku Pomruczała po pompowała i z wielkim bólem odpalił ale to nie tak jak zawsze .

Moje pytanie pompa w baku czy VP44 czy coś innego ???
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 28 maja 2010, 21:38

Jak piszesz o tej w pompie w baku i masz poniżej 1/4 paliwa w zbiorniku to zwyczajnie i napewno pompka nie działa i się zapowietrzył. popatrz na wężyk zasilający pompę w paliwo i poczytaj o odpowietrzaniu. Jeśli nie działa prawidłowo pompka w baku to albo wymiana albo nie dopuszczaj poziomu paliwa poniżej 3/4 zbiornika. ;-)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

max83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 lis 2009, 12:49
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: max83 » 29 maja 2010, 08:25

W baku na chwilę obecną mam prawie 1/2 , powietrza w przewodach nie mam . Tak jak pisałem wcześniej jak na krótko podłączyłem pompkę w baku to z wielkim bólem odpalił . Po luzowałem przewody od wtrysków paliwo leci . I nie wiem czy pompka w baku się skończy i tu myślę żeby zatankować do Fulla i zobaczyć co będzie się dziać . Czy VP44 nie daje takiego ciśnienia jak powinna i nie odpala .

[ Dodano: 2010-05-29, 17:50 ]
Dziś rano odpalił i do tej pory śmiga nie tankowałem , wiec nie wiem co to wczoraj było że nie chciał palić ?!
VW PASSAT VARIANT HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 31 maja 2010, 20:18

a może...a może .......i tak jeszcze można długo wymieniać. ;-)
Jeśli w najbliższym czasie nie będzie podobnych oznak to zainwestowałbym w filtr paliwa......co o tym myślisz?? Kiedy go wymieniałeś??
Albo nie! Wymieniłbym go profilaktycznie. :lol:

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja