[A6 C5] Brak mocy, przyspieszenia do 2000 obr.
[A6 C5] Brak mocy, przyspieszenia do 2000 obr.
Witam Kolegów.
Mam taki problem z autkiem.
Zanim się wkręci do 2000 obr. w ogóle nie ma mocy oraz nie przyśpiesza, zachowuje się jakby ktoś podpiął z tyłu tira. Po przekroczeniu 2000 obr. nagle dostaje strasznego kopa.
dodatkowo jak autko długo postoi , np. przez noc to trochę ciężej odpala i czasami zakopci na biało.
byłem na sprawdzeniu konta wtrysku i jest ok. komputer nie pokazał innych błędów
jaka może być przyczyna ?
Pozdrawiam i dziękuję
Mam taki problem z autkiem.
Zanim się wkręci do 2000 obr. w ogóle nie ma mocy oraz nie przyśpiesza, zachowuje się jakby ktoś podpiął z tyłu tira. Po przekroczeniu 2000 obr. nagle dostaje strasznego kopa.
dodatkowo jak autko długo postoi , np. przez noc to trochę ciężej odpala i czasami zakopci na biało.
byłem na sprawdzeniu konta wtrysku i jest ok. komputer nie pokazał innych błędów
jaka może być przyczyna ?
Pozdrawiam i dziękuję
Piotruś oczywiście kabelek mogę kupić, jakiś programik załatwić, tylko do czego podłączę ten kabelek ?
nie mam laptopa - no ale zawsze mogę go pożyczyć, co nie zmienia faktu że nawet jeśli będę miał wszystko to i tak nie będę potrafił się tym posłużyć, co najwyżej mogę coś zepsuć , bo do tego akurat posiadam duże zdolności. :roll:
Pozdrawiam
nie mam laptopa - no ale zawsze mogę go pożyczyć, co nie zmienia faktu że nawet jeśli będę miał wszystko to i tak nie będę potrafił się tym posłużyć, co najwyżej mogę coś zepsuć , bo do tego akurat posiadam duże zdolności. :roll:
Pozdrawiam

- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Białe dymienie, kłopoty z dynamiką silnika w kótrym jeszcze całkiem niedawno olej wylewał się przez zawór EGRa (wciaż nie napisałeś czym się to wszystko skończyło chociaż wiele osób serdecznie Ci kibicowało i próbowało pomóc <smuty>
) - to nie są jednoznaczne objawy umożliwiające postawienie jednoznacznej i przede wszystkim celnej diagnozy ... .
Prawdę mówiąc jeszcze się nie skończyło. Co prawda EGR jest jak narazie suchy, ale wykryłem kilka dni temu, że brak jest podciśnienia sterującego EGR.
Nie wiem czy ta niesprawność może mieć również wpływ na utratę mocy w przedziale do 2000 obr. Piotruś czy istnieje możliwość odłączenia przepływomierza i sprawdzenia zachowania się samochodu w takich warunkach ?
jak narazie zniechęciłem się do mechaniorów we Wrocku, ale szukam innych, może lepszych.
Prawdę mówiąc jeszcze się nie skończyło. Co prawda EGR jest jak narazie suchy, ale wykryłem kilka dni temu, że brak jest podciśnienia sterującego EGR.
Nie wiem czy ta niesprawność może mieć również wpływ na utratę mocy w przedziale do 2000 obr. Piotruś czy istnieje możliwość odłączenia przepływomierza i sprawdzenia zachowania się samochodu w takich warunkach ?
jak narazie zniechęciłem się do mechaniorów we Wrocku, ale szukam innych, może lepszych.
Witam
Kolego Markus-47 we wrocku nie znajdziesz dobrego mechanika czy elektryka ale za to w Oleśnicy jest gościu co kiedyś pracował w serwisie . Teraz ma swój warsztat, aut do naprawy u niego stoi bardzo dużo ( musisz sie umówic telefonicznie ). Kazdy go poleca co ma TDI .Musisz się do niego wybrac a bedziesz mile zaskoczony, oto tel 601 772 728 na imię ma Witek POLECAM
ps Mam kabelek i lapka mozemy się skrzyknąc na logi ( ale do 12.00 w tym tygodniu bo praca mi inaczej nie pozwala )
Kolego Markus-47 we wrocku nie znajdziesz dobrego mechanika czy elektryka ale za to w Oleśnicy jest gościu co kiedyś pracował w serwisie . Teraz ma swój warsztat, aut do naprawy u niego stoi bardzo dużo ( musisz sie umówic telefonicznie ). Kazdy go poleca co ma TDI .Musisz się do niego wybrac a bedziesz mile zaskoczony, oto tel 601 772 728 na imię ma Witek POLECAM
ps Mam kabelek i lapka mozemy się skrzyknąc na logi ( ale do 12.00 w tym tygodniu bo praca mi inaczej nie pozwala )

Z mądrym człowiekiem, to i pogadać ciekawie.
bardzo Ci dziękuję lobivan
w tym tygodniu nie dam rady, ale w przyszłym się odezwę i jakoś się ugadamy.
[ Dodano: 2010-04-21, 15:26 ]
Znalazłem przyczynę problemu.
Rura dolotu powietrza od filtra do turbiny zsunęła się z mocowania przy turbinie i turbina zasysała lewe powietrze.
ktoś wcześniej manewrował przy tej rurze i oderwał jej cześć przez co rura jest krótsza i to było powodem zsunięcia się jej z mocowania .
teraz autko ładnie się wkręca od samego dołu obrotów.
Koledzy pytanie do Was - jak fachowo się ta rura nazywa, bo muszę ja kupić i wymienić na nową :?: :?: :?:
w tym tygodniu nie dam rady, ale w przyszłym się odezwę i jakoś się ugadamy.

[ Dodano: 2010-04-21, 15:26 ]
Znalazłem przyczynę problemu.
Rura dolotu powietrza od filtra do turbiny zsunęła się z mocowania przy turbinie i turbina zasysała lewe powietrze.
ktoś wcześniej manewrował przy tej rurze i oderwał jej cześć przez co rura jest krótsza i to było powodem zsunięcia się jej z mocowania .
teraz autko ładnie się wkręca od samego dołu obrotów.
Koledzy pytanie do Was - jak fachowo się ta rura nazywa, bo muszę ja kupić i wymienić na nową :?: :?: :?:
Szumiało jak cholera, ale nie za bardzo mogłem zlokalizować źródło szumu.
po prostu miałem już dość kolejnego dziwnego dźwięku w tym samochodzie.
na szczęście sprawa okazała się już mało groźna.
Wpakowałem już w to autko około 15 tyś. złotych i mam dość remontów, napraw i innych dziwnych rzeczy związanych z autkiem.
po prostu miałem już dość kolejnego dziwnego dźwięku w tym samochodzie.
na szczęście sprawa okazała się już mało groźna.
Wpakowałem już w to autko około 15 tyś. złotych i mam dość remontów, napraw i innych dziwnych rzeczy związanych z autkiem.
citrin znalazłem taki przewód na Allegro za 99 złotych, ale od silnika AKN 150 KM.
Czy jest taki sami i będzie pasował do mojego AKE
??
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... +raz+drugi.
pozdrawiam
Czy jest taki sami i będzie pasował do mojego AKE

http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... +raz+drugi.
pozdrawiam
powiem Wam, że ludzie boją się serwisów i ceny części. Ja jak coś potrzebuję z części, to zawsze najpierw dzwonię do serwisu. Przykładem jest głupia rączka do hamulca ręcznego- na allegro życzyli sobie 30zł, ja w serwisie za 24 kupiłem nówkę sztukę! Drugie przykład- po kolizji połamała mi się kierownica powietrza- na allegro 70zł, serwis 40zł!!! Jak potrzebujecie coś kupić z takich rzeczy, to zadzwońcie najpierw do serwisu
Pozdro 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
eeee no to spoko. Faktycznie, nieraz w serwisie jest taniej bądź tak samo lub nieznacznie więcej, ale są przypadki ze kolosalnie więcej. Jednak jakość serwisowych części......ciężkie pytanie i napewno nie na ten temat. Trza mieć sporo doświadczenia aby stwierdzić co jest lepsze w ASO a co u innego "magika". Tak jak Biedronka czy Lidl....po niektóre jeżdzi się tu a niektóre tam. :-P :lol:Piotrek79 pisze:Wczoraj dzwoniłem do serwisu, podali koszt 120zł
Pozdrawiam