[A6 C5] tylny most
[A6 C5] tylny most
jak jadę powyżej 80km słyszę szum tylnego mostu. zerknąłem na niego i jest mokry. co może być przyczyną mokrego tylnego mostu. moja laleczka quattro ma przejechane 225 tyś km.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 15:24 przez luzik33, łącznie zmieniany 2 razy.
uśmiech
Camel-, Tak i tu się z tobą zgodze wał powinno wymieniać się w całosci ale może w Niemczech gdzie wypłate sie dostaje w euro. A dziesięcioletnie porysowane Audi sprzedaje się Polakowi.W Polsce jest troche inaczej z dużym akcentem na troche!Jak dobrze poszukasz to znajdziesz wszystko.Nawet ostatnio znalazłem na allegro gościa który sprzedaje przeguby wału
[ Dodano: 2010-04-12, 21:47 ]
szybki-ens, Jak to łożysko na wale to pół biedy jak to dyfer to kup lepiej inny.Na początek sprawdz poziom i stan oleju( czy czasami nie mleko czy galareta) śruba znajduje się z prawej strony (imbus 17 taka jest w dyfrach AAT w innych niewiem oznaczenie dyfra na nim na samym dole i na naklejce w bagażniku) Jak chcesz się bawić w remont to patrz na mój temat [budowa dyfra AAT Audi C4 S4] tam masz bydowę i opis wszystkich częśći i nawet rozmiary łożysk
[ Dodano: 2010-04-12, 21:57 ]
szybki-ens, Ale z tego co widze to masz dyfer CKF
[ Dodano: 2010-04-12, 21:47 ]
szybki-ens, Jak to łożysko na wale to pół biedy jak to dyfer to kup lepiej inny.Na początek sprawdz poziom i stan oleju( czy czasami nie mleko czy galareta) śruba znajduje się z prawej strony (imbus 17 taka jest w dyfrach AAT w innych niewiem oznaczenie dyfra na nim na samym dole i na naklejce w bagażniku) Jak chcesz się bawić w remont to patrz na mój temat [budowa dyfra AAT Audi C4 S4] tam masz bydowę i opis wszystkich częśći i nawet rozmiary łożysk
[ Dodano: 2010-04-12, 21:57 ]
szybki-ens, Ale z tego co widze to masz dyfer CKF
DENY
Audi c4 S4 sedan 94' 4.2 280 KM
Audi a6 c4 avant 96' Quattro 2.8 174 KM - Zona
Audi c4 S4 sedan 94' 4.2 280 KM
Audi a6 c4 avant 96' Quattro 2.8 174 KM - Zona
dziś byłem z tym tematem u kumatego gościa i on stwierdził, że jeżeli tylko przy pewnej prędkości pojawia się huczenie to na początek trzeba uszczelnić most i sprawdzić poziom i stan oleju jak to właśnie napisałeś czy nie ma galarety. Wg niego nie ma mowy o jakimkolwiek uszkodzeniu mechanicznym. Więc coś w tym może być skoro i ty i on tak mówicie
Dzięki 


Dodam jeszcze że remont tylniego mostu robiłem w BMW E34 530.Okazało się ze z oleju zrobiło się mleko padły dwa łożyska na wałku (atakującym czyli na głównym) mechanik za samą robociznę krzykną 800pln.
[ Dodano: 2010-04-12, 22:49 ]
No więc dyfer zdemontowałem sam na kanale samochód pod dom na lince.Wylałem z niego olej{mleko} odkręciłem tylnią pokrywe , odkręciłem śrubę zabezpieczając czpień{wyjście na wał} Odkręciłem boki ,wyjąłem koło talerzowe wraz z mechanizmem różnicowym wybiłem wałek. Zbiłem z niego łożyska
[ Dodano: 2010-04-12, 23:02 ]
I zaczeły się poszukiwania łożysk i zimmeringów.Moja rada do zwykłego sklepu z część nawet nie idz, sprzedawcy opowiadali mi bzduru w stylu ze takie łożyska to tylko na zamówienie specjalne do fabryki że z USA trzeba sciągac że tylko serwis że tylko nowy dyfer że nie ma i ch.j.No więc jest taka mała hurtownia łożysk i zimmeringów w Zabrzu na ulicy Srebrnej mieli i to od ręki { gdybyś potrzebował to pisz numer łożyska i wymiary to podjade i zapytam{
[ Dodano: 2010-04-12, 23:14 ]
Nabiłem łożyska na wałek poskładałem dyfer do kupy i zaczeło się dystansowanie dyfra . Powiem tylko tyle zajeło mi to 5 dni {samo dystansowanie} dyfer na stole w małym pokoju wycinanie podkładek ze wszelkiego rodzaju materiału ,mordercza robota już wiem czemu tyle to kosztuje.Dodam jeszcze ze rzecz miała miejsce w 2003 roku wtedy za używany taki dyfer chcieli około 1500pln.Z tego co wiem bmw chula po dzień dzisiejsz i dyfer w nim jest cichutki i suchutki.
[ Dodano: 2010-04-12, 22:49 ]
No więc dyfer zdemontowałem sam na kanale samochód pod dom na lince.Wylałem z niego olej{mleko} odkręciłem tylnią pokrywe , odkręciłem śrubę zabezpieczając czpień{wyjście na wał} Odkręciłem boki ,wyjąłem koło talerzowe wraz z mechanizmem różnicowym wybiłem wałek. Zbiłem z niego łożyska
[ Dodano: 2010-04-12, 23:02 ]
I zaczeły się poszukiwania łożysk i zimmeringów.Moja rada do zwykłego sklepu z część nawet nie idz, sprzedawcy opowiadali mi bzduru w stylu ze takie łożyska to tylko na zamówienie specjalne do fabryki że z USA trzeba sciągac że tylko serwis że tylko nowy dyfer że nie ma i ch.j.No więc jest taka mała hurtownia łożysk i zimmeringów w Zabrzu na ulicy Srebrnej mieli i to od ręki { gdybyś potrzebował to pisz numer łożyska i wymiary to podjade i zapytam{
[ Dodano: 2010-04-12, 23:14 ]
Nabiłem łożyska na wałek poskładałem dyfer do kupy i zaczeło się dystansowanie dyfra . Powiem tylko tyle zajeło mi to 5 dni {samo dystansowanie} dyfer na stole w małym pokoju wycinanie podkładek ze wszelkiego rodzaju materiału ,mordercza robota już wiem czemu tyle to kosztuje.Dodam jeszcze ze rzecz miała miejsce w 2003 roku wtedy za używany taki dyfer chcieli około 1500pln.Z tego co wiem bmw chula po dzień dzisiejsz i dyfer w nim jest cichutki i suchutki.
DENY
Audi c4 S4 sedan 94' 4.2 280 KM
Audi a6 c4 avant 96' Quattro 2.8 174 KM - Zona
Audi c4 S4 sedan 94' 4.2 280 KM
Audi a6 c4 avant 96' Quattro 2.8 174 KM - Zona