![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
,,GRUBY'' po przebudzeniu ze snu Zimowego :)CZARNA ATRAP :)
Heheh, może i tanio, ale chyba to nie jest problem? . W lipcu minie rok jak latam na tym zawieszeniu…. Naprawdę polecam tylko trzeba pamiętać żeby zmontować nowe wahacze!. Koniecznie trzeba robić ,,fasolki na górnym mocowaniu żeby kont się zgadzał. ps zrobiłem geometrie pod RS6 i nadal trzeba było koło wyprostować.
- Marcin2313
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 08 lut 2010, 16:21
- Lokalizacja: Albertslund/Kielce
No muszę ci powiedzieć, że jak obniżyliśmy to koła z przodu wyglądały jak do driftu. Dzisiaj zrobi Ci zdjęcie jak dociąłem górne mocowania, trochę rzeźba, ale wyszło jak fabryka!!!. Zrobię aparatem zdjęcie wykresu przed i po to zobaczysz mniej więcej ile zaatakować przy budzie. Jest jeden problem jak wykonasz operacje rozcięcia goleni. PAMIęTAJ ÂŻEBY CHOCIAÂŻ JEDNÂĄ ÂŚRUBę PRZYKRęCIć OD DOÂŁU NAKRęTKÂĄ bo inaczej może się wszystko ruszyć !. PS. Jak masz oryginalną rozpórkę to przykro ale trzeba będzie przerobić !........
[ Dodano: 2010-03-20, 16:44 ]
Przepraszam za słabe zdjęcia. Generalnie tak to wygląda... w linii prostej do błotnika spiłować ok 2 cm, oczywiście nie należy sugerować się odległością na zdjęciach :mrgreen: . Jeśli zostanie mocowanie dobrze skręcone to nie ma możliwości żeby się kont zmienił. Uwaga na gwint bo może być problem dlatego jedną śrubę trzeba zrobić na wylot i złapać nakrętką.
[ Dodano: 2010-03-20, 16:44 ]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga