Dzięki za miłe słowa :mrgreen:. Zawieszenie jest Ta technix i powiem ci ze ustawialiśmy jak najniżej się da :lol: tzn. można pewnie jeszcze, bo regulacji jest sporo, ale i tak mam problem z poruszaniem się po parkingach 8-) PS Jest na 100 % niżej jak -40
ile juz go masz?Jak z wytrzymaloscia
jakos trasznie tanio mi sie wydaje
za za swojego weiteca ultra gt dalem 2600zl
wiem ze na ebayu taniej chodzi ale mnie czas ponaglam i nie moglem czekac
Heheh, może i tanio, ale chyba to nie jest problem? . W lipcu minie rok jak latam na tym zawieszeniu…. Naprawdę polecam tylko trzeba pamiętać żeby zmontować nowe wahacze!. Koniecznie trzeba robić ,,fasolki na górnym mocowaniu żeby kont się zgadzał. ps zrobiłem geometrie pod RS6 i nadal trzeba było koło wyprostować.
No muszę ci powiedzieć, że jak obniżyliśmy to koła z przodu wyglądały jak do driftu. Dzisiaj zrobi Ci zdjęcie jak dociąłem górne mocowania, trochę rzeźba, ale wyszło jak fabryka!!!. Zrobię aparatem zdjęcie wykresu przed i po to zobaczysz mniej więcej ile zaatakować przy budzie. Jest jeden problem jak wykonasz operacje rozcięcia goleni. PAMIęTAJ ÂŻEBY CHOCIAÂŻ JEDNÂĄ ÂŚRUBę PRZYKRęCIć OD DOÂŁU NAKRęTKÂĄ bo inaczej może się wszystko ruszyć !. PS. Jak masz oryginalną rozpórkę to przykro ale trzeba będzie przerobić !........
[ Dodano: 2010-03-20, 16:44 ] Przepraszam za słabe zdjęcia. Generalnie tak to wygląda... w linii prostej do błotnika spiłować ok 2 cm, oczywiście nie należy sugerować się odległością na zdjęciach :mrgreen: . Jeśli zostanie mocowanie dobrze skręcone to nie ma możliwości żeby się kont zmienił. Uwaga na gwint bo może być problem dlatego jedną śrubę trzeba zrobić na wylot i złapać nakrętką.