Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

problem z pompa paliwa?????

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
adams3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2010, 19:48
Lokalizacja: sosnowiec/slaskie

problem z pompa paliwa?????

Post autor: adams3 » 23 lut 2010, 21:47

witam posiadam od 3lat audi a6 2.5tdi 150KM kombi koniec99rok do tej pory jezdzilo bez problemowo nadmienie ze wymiany oleju i filtrow robie co 10tys .
mam problem jadac okolo 300km nonstop zatrzymalem sie po chwili zapalilem auto odjechalem i wbijajac 3bieg auto nagle zgaslo zatrzymalem sie wylaczylem stacyjke przekrecilem do ponownego startu silnik kreci ale nie zapala wbaku jest 3/4paliwa.na wyswietlaczu nie pokazuje nic swieci sie duze OK. po paru prubach odpalenia spojzalem pod maske na wyglad wszystko ok. odkrecilem weza doprowadzajacego paliwo do filtra i pusto nie ma ropy, wyjalem zawleczke i zobaczylem do weza przelotowego tego wciskanego do dziurki w filtrze i tu tez pusto w filtrze pusto jedynie gdzie to w wezu ze strzalka wylotowa byla ropa. siadam za kierownice przekrecam kluczyk troszeczke i uswiadamiam sobie ze nie slychac takiego dziwnego cichego odglosu yyyyyyy jakby ladowania ktory zawsze slyszalem.
nadmienie ze auto zachowywalo sie caly czas normalnie nie dymilo chodzilo rowno i cicho nie tracilo mocy bylo wszystko ok.
bardzo prosze o pomoc
co o tym sadzicie???? co to moze byc???? co moglo pasc??? od czego zaczac???
gdzie szukac pomocy jestem z sosnowca/slaskie <beczy>

majek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 12 maja 2008, 11:37
Lokalizacja: PUŁAWY

Post autor: majek82 » 23 lut 2010, 23:18

Moja sugestie traktuj oczywiscie jako podpowiedz a nie wyrok ale u mnie miałem ten sam problem co nie znaczy ze tak jest i u Ciebie(oby).Autko zgasło podczas jazdy,raptownie.Wczesniej nie było problemów z odpalaniem itd.Po pierwszym podłaczeniu vaga nie wykazalo bledów.W filtrze i w przewodach nie było paliwa.Akurat tego dnia mialem rezerwe wiec diagnoza ku mojej uciesze była jedna:zapowietrzenie.Nic bardziej mylnego,po próbach odpalenia dopiero wtedy wyskoczyly błedy o nastawniku dawki itd.Zakonczylo sie na awarii elektroniki pompy wtryskowej <smuty> Trzymam kciuki oby u Ciebie było to spowodowane jakas drobnostka. a6-c5-25-v6-tdizgasl-podczas-jazdy-i-ni ... t16295.htm
pozdrawiam Kuba
było- A6 2.5 v6 tdi
jest- 330d

adams3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2010, 19:48
Lokalizacja: sosnowiec/slaskie

Post autor: adams3 » 24 lut 2010, 00:05

no dzięki majek82 tylko że u mnie było około 50l paliwa więc nie ma mowy o zapowietrzeniu a w wężach pustka
ale jeszcze raz dzięki

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 24 lut 2010, 07:45

adams3 pisze:no dzięki majek82 tylko że u mnie było około 50l paliwa więc nie ma mowy o zapowietrzeniu a w wężach pustka
ale jeszcze raz dzięki
Weź posprawdzaj przy filtrze opaski, luknij na wężyki i zobacz czy nie pękł zaworek na filtrze. Spróbuj go odpowietrzyć i odpalić. Jeżeli podczas próby odpalania, kręcenia nie będzie widać ze pompa zasysa paliwo lub zasysa a silnik nie zagada to niestety ....może to być pompa VP. :-(

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja