Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1,8t] Czuć paliwo po odpaleniu

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Raftom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 maja 2009, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C5 1,8t] Czuć paliwo po odpaleniu

Post autor: Raftom » 16 lut 2010, 21:49

Witam Serdecznie.
Pojawił się problem a mianowicie, po odpaleniu silnika jest bardzo czuć paliwo a auto pali jak smok.
Czy spowodowane jest to zbyt bogatą mieszanką? i zostaje paliwo, które nie zastaje wypalone?
Szczerze piszę iż jestem laikiem jeżeli chodzi o silnik i pewnie parę osób :-D poprawi sobie humor moim postem - ale uwierzcie mnie to nie bawi :-? a najbardziej szczęśliwi są chyba pracownicy Orlenu bo już się nawet zaprzyjaźniłem.
Dziękuję za pomoc <piwo> i liczę na odpowiedzi od Osób, które mają o tym pojęcie.
Pozdrawiam
Rafał
Pozdrawiam
Raftom

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 16 lut 2010, 22:11

Walczę z tym pół roku zajrzyj do tematu all-v6-nie-mozna-dodac-rano-gazu-po-zap ... t14363.htm jest tam inna przypadłość opisywana ale część userow tam się wypowiadających ma taki problem przy okazji może coś wyeliminujesz z podejrzeń
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Raftom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 maja 2009, 11:48
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Raftom » 17 lut 2010, 10:16

Przeczytałem temat do którego wysłałeś link, jednak u mnie nie występuje problem z odpaleniem - wszystko w jak najlepszym porządku.
Podstawą będzie podpięcie do komputera - pewnie wyskoczą błędy bo jeszcze tego nie robiłem.
Więc pojawia się drugie moje pytanie. Czy ktoś z Forumowiczów jest mi w stanie wskazać gdzie mógłbym się udać aby dostąpić zaszczytu podpięcia Niuni.
Bardzo Dziękuje za link, przynajmniej wiedzy teoretycznej troszkę złapałem na temat silników ;)
Pozdrawiam <piwo>
Pozdrawiam
Raftom

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 04 kwie 2010, 03:11

Witam ! Kolega jesli dalej ten problem ma proponuje po przękreceniu zapłonu wyjsc z samochodu i spróbowac zlokalizowac zapach bęzyny jesli sie daję wyczuc to oznacza że masz nieszczelny układ zasilania wtrysków ! Co za tym idzie ? Sprawdzic wszystkie przewody od zbiornika aż po hydrostat bo dopiero za hydrostaem jest listwa z wtryskami,tam wątpie ale też sprawdz.Jesli zapach bęzyny jest odczuwalny po uruchomieniu silnika to inna historia.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 04 kwie 2010, 10:20

witam
tak tak sprawdz pokoleji od zbiornika az do silnika wszystkie przewody i miejsca łaczen tam gdzie masz filtr paliwa itp wyjscie ze zbiornika przy pompie. to ze duzo pali nie znaczy ze masz cos uszkodzone, mozliwe ze gdzies masz nieszczelny przewod i paliwo spierdziela delikatnie a wydaje sie tobie ze pali duzo. sprawdz przy filtrze paliwa i w bagazniku przy wyjsciu pompy. ;-)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 17 sty 2011, 19:30

A jak tak z rury śmierdzi i to na 100% z rury przez jakies 60 sekund po odpaleniu i to nie zaraz po tylko jak zacznie taka mgiełka z rur wylatywac i to tylko na zimnym po nocy to to jest normalne. No śmierdzi dosyc mocno bo jak sie w garniaku przejdzie przez tą mgiełkę to pozniej z 2 godziny wali paliwem . czy to norma ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 sty 2011, 22:35

fishmanr11 pisze:A jak tak z rury śmierdzi i to na 100% z rury przez jakies 60 sekund po odpaleniu i to nie zaraz po tylko jak zacznie taka mgiełka z rur wylatywac i to tylko na zimnym po nocy to to jest normalne. No śmierdzi dosyc mocno bo jak sie w garniaku przejdzie przez tą mgiełkę to pozniej z 2 godziny wali paliwem . czy to norma ?
Dokłądnie mam to samo. jak tylko zejdzie ze ssania to jest cacy. CHyba tak ma być.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 19 sty 2011, 22:36

Hmmm a jak odpala ? tak od pierwszego ruszenia wału czy trzeba przekręcic kilka razy ?
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 20 sty 2011, 13:59

fishmanr11 pisze:Hmmm a jak odpala ? tak od pierwszego ruszenia wału czy trzeba przekręcic kilka razy ?
Nie no jak to v-ka. Zakręci mi z 3-4 razy i chodzi.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 20 sty 2011, 18:08

hmmmmm :) to może wszsytko ok u mnie a ja się czepiam <ok> dzięki za info
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 20 sty 2011, 21:14

hehe, rozumiem. Obsesja.. znam to z autopsji :lol: cieżka choroba :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 20 sty 2011, 22:05

Z drugiej strony nie miło ze strony Audi że nie zrobili wstępnego przepompowania pompką przed odpaleniem tylko ze pompka działa na obrót wału.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 25 sty 2011, 16:33

witam koledzy, jakiś czas temu miałem podobny objaw. po odpaleniu zimnego silnika ( jeśli można nazwać zimnym silnik latem przy 30 stopniowym upale) czuć było zapach benzyny, silnik pracował równo do czasu ruszenia, po dodaniu gazu zaczynał się zalewać. auto posiadam od 1,5 roku i zapach benzyny po odpaleniu czuć było od samego początku, natomiast nie działo się nic więcej. dopiero w połowie ubiegłego roku zaobserwowałem coś więcej, po podłączeniu do kompa wywaliło mi błąd za bogata mieszanka tylko nie udało mi się dojść do tego z jakiej przyczyny mieszanka jest za bogata. problem nie jest mocno uciążliwy bo pojawia się co jakiś czas i po przegazowaniu kilkukrotnym wszystko jest ok. problem tak czy inaczej jest i chciałbym go rozwiązać, moiże wspólnymi siłami coś sie uda

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 25 sty 2011, 19:48

Na początek świece i obowiązkowo kable sprawdzić trzeba niestety i jak cos to nie kupować janmorów tylko ngk lub beru minimum ale to juz takie minimum minimum to sentechy. ÂŚwiece też są ważne.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 26 sty 2011, 16:09

fishmanr11 pisze:Z drugiej strony nie miło ze strony Audi że nie zrobili wstępnego przepompowania pompką przed odpaleniem tylko ze pompka działa na obrót wału.
Oj, tutaj coś chyba nie tak opisujesz. U mnie po przekręceni zapłonu jest takie 1-2 sekundowe "buuuuuuu" i dopiero jak silnik sięuruchomi, to pompuje pompka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl