Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1,8t] Czuć paliwo po odpaleniu

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Raftom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6 C5 1,8t] Czuć paliwo po odpaleniu

Post autor: Raftom » 16 lut 2010, 21:49

Witam Serdecznie.
Pojawił się problem a mianowicie, po odpaleniu silnika jest bardzo czuć paliwo a auto pali jak smok.
Czy spowodowane jest to zbyt bogatą mieszanką? i zostaje paliwo, które nie zastaje wypalone?
Szczerze piszę iż jestem laikiem jeżeli chodzi o silnik i pewnie parę osób :-D poprawi sobie humor moim postem - ale uwierzcie mnie to nie bawi :-? a najbardziej szczęśliwi są chyba pracownicy Orlenu bo już się nawet zaprzyjaźniłem.
Dziękuję za pomoc <piwo> i liczę na odpowiedzi od Osób, które mają o tym pojęcie.
Pozdrawiam
Rafał
Pozdrawiam
Raftom

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 16 lut 2010, 22:11

Walczę z tym pół roku zajrzyj do tematu all-v6-nie-mozna-dodac-rano-gazu-po-zap ... t14363.htm jest tam inna przypadłość opisywana ale część userow tam się wypowiadających ma taki problem przy okazji może coś wyeliminujesz z podejrzeń
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Raftom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Raftom » 17 lut 2010, 10:16

Przeczytałem temat do którego wysłałeś link, jednak u mnie nie występuje problem z odpaleniem - wszystko w jak najlepszym porządku.
Podstawą będzie podpięcie do komputera - pewnie wyskoczą błędy bo jeszcze tego nie robiłem.
Więc pojawia się drugie moje pytanie. Czy ktoś z Forumowiczów jest mi w stanie wskazać gdzie mógłbym się udać aby dostąpić zaszczytu podpięcia Niuni.
Bardzo Dziękuje za link, przynajmniej wiedzy teoretycznej troszkę złapałem na temat silników ;)
Pozdrawiam <piwo>
Pozdrawiam
Raftom