[A6 C5 1,8t] Czuć paliwo po odpaleniu
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
--RaDeK--, Sprawdziłem w kumpla A6 C5 1998 który odpala od strzału zimny cieply z pustym bakiem i pełnym jego pompka nie włącza się po włączeniu zapłonu ( on sam zapewniał mnie ale ja zdjąłem siedzenie i tak żeby mieć pewność ) A zaczyna działać dopiero po rozpoczęciu rozruchu silnika. sam przekaźnik wyjmowałem i mamy identyczne. W serwisie audi również dowiedziałem się że w tym roczniku i z tym silnikiem to auto nie musi podbijać ciśnienia przed startem.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie wiem kolego --RaDeK--, ja tylko stwierdzam to co się dowiedzialem i sprawdzilem . Być może moje i mojego kumpla audi jest zepsute.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
hmm to coś dziwnego . u mnie cisza . z okolic regulatora który mam nowy też cisza. Być może w twoim aucie tak ma być nie mówię że nie. Może ktoś jeszcze się wypowie jak to u niego wygląda ? jeżeli z okolic regulatora coś ci psiuka to znaczy ze pompka pompuje. nie ma innej mozliwosci. i to znaczy ze masz powietrze w układzie rano. a być może jest jakiś czujnik cisnienia w pompie który to załącza jak jest za niskie a tobie może spada bo gdzieś ci zasysa po nocce. hmm nie mam pojęcia .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Tak, wiem.zenek123 pisze:do RaDeK te buuuu w baku po przekrenceniu kluczyka do zapłonu to jest wyrównanie ciśnienia przed odpaleniem trwa to ze dwie sekundy .
Dzisiaj byłem u mechanika, i też "stwierdeził" ze to nie pompa tylko coś innego, ale on nie wie co. Powiedział, ze to jest taki dźwięk, jakby robił się wir w baku (też takie bulgotanie)
fishmanr11 skoro regulatorem "psika" to znaczy, ze w ukłądzie robi się powietrze?? Czy mam zmienić regulator ciśnienia?? Kurde, doradźcie mi coś chłopaki, bo denerwujące jest te buczenie. Szczególnie jak chcę posłuchać sobie silnika np na skrzyżowaniu. To zamiast silnika, słuszę "coś" z okolic baku.
Dodam że po odłaczeniu bezpiecznika nr 28(pompka) jest idealna cisza.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kurde no to może być podciśnienie w baku . Sprawdz czy się nie robi jak tak to odpowietrzenie do przebadania. A to że regulatorem powietrze bulgocze to nie oznacza że to on puszcza tylko że w układzie jest powietrze a to już może być mnóstwo przecieków. w roznych miejscach wiec musisz szukać . Sprawdź czy masz obojętne cisnienie w baku bo takie mnei wiecej powinno być . Jak otworzysz bak ma nic nie syknąć nie pyknąć nic, ma sie tylko odkręcić.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
albo puszcza regulator i paliwo cały czas wraca do baku i bulgocze ja bym odkręcił dekiel pompy i zerknoł do baku pompe da się wymontować w 20 min sitko pod pompą może być częsciowo zapchane i nie zasysa tyle paliwa ile powinna i dlatego buczy szumi .Zdarza śię pękniencie przewodu karbowanego łączącego pompe z przewodami paliwowymi wtedy zasysa lewe powietrze razem z bęzyną i bulgocze w baku , musisz szybko zerknąć do pompy bo jak buczy to szybko padnie zmieniałeś filtr paliwa bo to filtr może taki opór stawiać i wtedy będzie buczeć.
Zenek116
Kolego, filtr paliwa wymieniłem na nowy jak i również samą pompę. Sitko jest nowe i na pewno czyste. Przewody nie zauważyłem zeby były popekane.zenek123 pisze:albo puszcza regulator i paliwo cały czas wraca do baku i bulgocze ja bym odkręcił dekiel pompy i zerknoł do baku pompe da się wymontować w 20 min sitko pod pompą może być częsciowo zapchane i nie zasysa tyle paliwa ile powinna i dlatego buczy szumi .Zdarza śię pękniencie przewodu karbowanego łączącego pompe z przewodami paliwowymi wtedy zasysa lewe powietrze razem z bęzyną i bulgocze w baku , musisz szybko zerknąć do pompy bo jak buczy to szybko padnie zmieniałeś filtr paliwa bo to filtr może taki opór stawiać i wtedy będzie buczeć.
Drogi jest ten regulator ciśnienia??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 cze 2016, 19:29
- Lokalizacja: Piotrków Kujawski