Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1,8t] Czuć paliwo po odpaleniu

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 26 sty 2011, 18:19

świece i kable raczej są ok, zasilanie gazem jest bardziej wymagające dla układu zapłonowego niż zasilanie benzyną a na gazie wszystko w jak najlepszym porządku.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 26 sty 2011, 19:14

--RaDeK--, Sprawdziłem w kumpla A6 C5 1998 który odpala od strzału zimny cieply z pustym bakiem i pełnym jego pompka nie włącza się po włączeniu zapłonu ( on sam zapewniał mnie ale ja zdjąłem siedzenie i tak żeby mieć pewność ) A zaczyna działać dopiero po rozpoczęciu rozruchu silnika. sam przekaźnik wyjmowałem i mamy identyczne. W serwisie audi również dowiedziałem się że w tym roczniku i z tym silnikiem to auto nie musi podbijać ciśnienia przed startem.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 10 lut 2011, 16:17

No to w takim razie, co u mnie robi takie właśnie "buuuuuu" po przekręceniu kluczyka??

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 10 lut 2011, 18:37

Nie wiem kolego --RaDeK--, ja tylko stwierdzam to co się dowiedzialem i sprawdzilem . Być może moje i mojego kumpla audi jest zepsute.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 10 lut 2011, 19:45

Ale u Ciebie nic nie buczy w baku?? Tzn masz całkowitą cieszę z okolic tylnich siedzeń??
CHyba zę u mnie spierdziela ciśnienie, bo puszcza regulator ciśnienia?? Własnie po przekręceniu kluczyka z regulatora jest takie psikanie powietrzem.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 10 lut 2011, 20:07

hmm to coś dziwnego . u mnie cisza . z okolic regulatora który mam nowy też cisza. Być może w twoim aucie tak ma być nie mówię że nie. Może ktoś jeszcze się wypowie jak to u niego wygląda ? jeżeli z okolic regulatora coś ci psiuka to znaczy ze pompka pompuje. nie ma innej mozliwosci. i to znaczy ze masz powietrze w układzie rano. a być może jest jakiś czujnik cisnienia w pompie który to załącza jak jest za niskie a tobie może spada bo gdzieś ci zasysa po nocce. hmm nie mam pojęcia .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 10 lut 2011, 21:22

do RaDeK te buuuu w baku po przekrenceniu kluczyka do zapłonu to jest wyrównanie ciśnienia przed odpaleniem trwa to ze dwie sekundy .
Zenek116

Fontesen

Post autor: Fontesen » 11 lut 2011, 15:20

zenek123 pisze:do RaDeK te buuuu w baku po przekrenceniu kluczyka do zapłonu to jest wyrównanie ciśnienia przed odpaleniem trwa to ze dwie sekundy .
Tak, wiem.
Dzisiaj byłem u mechanika, i też "stwierdeził" ze to nie pompa tylko coś innego, ale on nie wie co. Powiedział, ze to jest taki dźwięk, jakby robił się wir w baku (też takie bulgotanie)
fishmanr11 skoro regulatorem "psika" to znaczy, ze w ukłądzie robi się powietrze?? Czy mam zmienić regulator ciśnienia?? Kurde, doradźcie mi coś chłopaki, bo denerwujące jest te buczenie. Szczególnie jak chcę posłuchać sobie silnika np na skrzyżowaniu. To zamiast silnika, słuszę "coś" z okolic baku.
Dodam że po odłaczeniu bezpiecznika nr 28(pompka) jest idealna cisza.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 11 lut 2011, 18:48

Kurde no to może być podciśnienie w baku . Sprawdz czy się nie robi jak tak to odpowietrzenie do przebadania. A to że regulatorem powietrze bulgocze to nie oznacza że to on puszcza tylko że w układzie jest powietrze a to już może być mnóstwo przecieków. w roznych miejscach wiec musisz szukać . Sprawdź czy masz obojętne cisnienie w baku bo takie mnei wiecej powinno być . Jak otworzysz bak ma nic nie syknąć nie pyknąć nic, ma sie tylko odkręcić.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 11 lut 2011, 19:23

jak odkręcam korek do tankowania, to nic nie syczy... wszystko jest wporządku. Po prostu odkręcam i jest cacy,

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 11 lut 2011, 20:16

albo puszcza regulator i paliwo cały czas wraca do baku i bulgocze ja bym odkręcił dekiel pompy i zerknoł do baku pompe da się wymontować w 20 min sitko pod pompą może być częsciowo zapchane i nie zasysa tyle paliwa ile powinna i dlatego buczy szumi .Zdarza śię pękniencie przewodu karbowanego łączącego pompe z przewodami paliwowymi wtedy zasysa lewe powietrze razem z bęzyną i bulgocze w baku , musisz szybko zerknąć do pompy bo jak buczy to szybko padnie zmieniałeś filtr paliwa bo to filtr może taki opór stawiać i wtedy będzie buczeć.
Zenek116

Fontesen

Post autor: Fontesen » 11 lut 2011, 20:21

zenek123 pisze:albo puszcza regulator i paliwo cały czas wraca do baku i bulgocze ja bym odkręcił dekiel pompy i zerknoł do baku pompe da się wymontować w 20 min sitko pod pompą może być częsciowo zapchane i nie zasysa tyle paliwa ile powinna i dlatego buczy szumi .Zdarza śię pękniencie przewodu karbowanego łączącego pompe z przewodami paliwowymi wtedy zasysa lewe powietrze razem z bęzyną i bulgocze w baku , musisz szybko zerknąć do pompy bo jak buczy to szybko padnie zmieniałeś filtr paliwa bo to filtr może taki opór stawiać i wtedy będzie buczeć.
Kolego, filtr paliwa wymieniłem na nowy jak i również samą pompę. Sitko jest nowe i na pewno czyste. Przewody nie zauważyłem zeby były popekane.
Drogi jest ten regulator ciśnienia??

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 11 lut 2011, 20:28

w aso 450 zł drogi na szrocie 50 zł najlepiej podmienić od kogoś znajomego od a4 jest taki sam .
Zenek116

Fontesen

Post autor: Fontesen » 11 lut 2011, 20:58

sprawdzę. kolega ma 2.4

patryk1001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2016, 19:29
Lokalizacja: Piotrków Kujawski

Post autor: patryk1001 » 23 cze 2016, 21:03

Fontesen pisze:sprawdzę. kolega ma 2.4
No i nie sprawdził...

Wiem że temat już dawno nieaktualny ale u mnie też jest to dziwne buczenie (piszczenie) pompy paliwa po odpaleniu auta. Żadna wymiana pompy nie pomogła. Nie chce zakładać nowego tematu. Wie ktoś coś na ten temat?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja