[c4 2,6 lpg] falujace obroty
[c4 2,6 lpg] falujace obroty
hej koledzy,
mam problem z moja audicza, pojawil sie dzis rano.
Mianowicie, zakrecilem raz, nie odpali za drugim zdechl aku, -24C
podpialem kablami od faceta, odpalil, chodzil ok jakies 10sek. i zaczelo sie falowanie,
na wolnych obrotach, w granicach 1400-1700 obrotow.
do tego zauwazylem ze chyba spala wiecej paliwa, aha, dodam ze wczesniej nic takiego nie mialo miescja. nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz.
moje poropozycje to krokowy silniczek, albo lewe powietrze gdzies lapie?
macie jakies propozycje, strasznie uciazliwie sie jezdzilo dzisiaj.
musze to zrobic.
pozdro i czekam na odpowiedzi.
mam problem z moja audicza, pojawil sie dzis rano.
Mianowicie, zakrecilem raz, nie odpali za drugim zdechl aku, -24C
podpialem kablami od faceta, odpalil, chodzil ok jakies 10sek. i zaczelo sie falowanie,
na wolnych obrotach, w granicach 1400-1700 obrotow.
do tego zauwazylem ze chyba spala wiecej paliwa, aha, dodam ze wczesniej nic takiego nie mialo miescja. nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz.
moje poropozycje to krokowy silniczek, albo lewe powietrze gdzies lapie?
macie jakies propozycje, strasznie uciazliwie sie jezdzilo dzisiaj.
musze to zrobic.
pozdro i czekam na odpowiedzi.
1.8T+ 

Witam.
Kolego mam podobny problem opisywałem go jakiś czas temu na forum link:
https://a6klub.pl/26-150km-abc-brak-mocy-powyzej-48-tys-obr-vt12417.htm
... ale rozwiązania niestety nie posiadam.
Pozdrawiam
Kolego mam podobny problem opisywałem go jakiś czas temu na forum link:
https://a6klub.pl/26-150km-abc-brak-mocy-powyzej-48-tys-obr-vt12417.htm
... ale rozwiązania niestety nie posiadam.
Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Witam.goral81 pisze:u mnie zostawienie na wolnych obrotach po odlaczenia aku nic nie dawalo,
dzis pojechalem na vaga i nie bylo bledow, ale poprosilem o zrobienie adaptacji przeplywki i teraz juz mam problem z glowy.
pozdro i powodzenia
Czy podobny zabieg "adaptacji" można zastosować przy MAP SENSORZE [2.6 V6 ABC]?
Kilkakrotnie odłączałem aku, podpinałem z powrotem po kilku godzinach zapalałem silnik na benzynie (gaz wyłączony bezpiecznik) do włączenia wentylatorów [temp. ponad 90) - bez efektu.
Adaptacja oraz czyszczenie przepustnicy nie pomaga, TPS zmierzony [OK], sondy lambda wymienione na nowe.
VAG nie wyrzuca błędu MAP SENSORa.
Zwracam się z prośbą o pomoc. Może jakaś wskazówka, namiar na jakiś warsztat który zwalczy usterkę?
Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Witam miałem podobny obiaw w moim audi gdy sypneła się kostka stacyjki i spowodowała rozładowanie aku.Po odpaleniu silnika pracował normalnie przez ok 5 min,potem wskoczył na obroty 1700/2000 itak trzymał. Z powodu pilnego wyjazdu braklo mi czasu na podpięcie kompa, wiec pojechałem i to był błąd. Audi pracowało na tak ubogiej mieszance że kolektory wydechowe były czerwone, co w pozniejszym czasie spowodowało pękanie szpilek od kolektorów wydechowych i wydmuchanie uszczelek.Wymiana szpilek to kosztowna sprawa,głowice do gory,wiercenie,gwintowanie itp.To tyle ze strat choć plusy też są (sprawdzone glowice, nowe uszczelki,wszystko szczelne i ładnie mruczy).
Wystarczylo podpiąć VAGa i wprowadzić nastawy podstawowe przepustnicy,albo zgrzać silnik do wlączenia wentylatorów i kilka razy go uruchomić,powinien złapać nastawy. Jeżeli nie złapie nastaw należy sprawdzić krokowca,ew wyczyścic,u mnie pomoglo obroty normalne ok 780.
Pozdrawiam
Wystarczylo podpiąć VAGa i wprowadzić nastawy podstawowe przepustnicy,albo zgrzać silnik do wlączenia wentylatorów i kilka razy go uruchomić,powinien złapać nastawy. Jeżeli nie złapie nastaw należy sprawdzić krokowca,ew wyczyścic,u mnie pomoglo obroty normalne ok 780.
Pozdrawiam
Witam.
W dniu wczorajszym odebrałem auto od "kolejnego" elektro-mechanika.
Wymienione zostały poniższe części (ze sprawnego jeżdżącego audi A6 2.6 V6 silnik ABC - bez objawu falujących obrotów):
1] silnik krokowy - sprawdzony/wyczyszczony (to już podkreślam druga wymiana tego elementu);
2] przepustnica - wyczyszczona;
3] TPS - sprawdzony.
Nastawy wgrane.
EFEKTY:
1] auto po wykonaniu powyższych przejechało tego samego dnia ponad 200 km bez jakichkolwiek problemów z falowaniem czy zawieszaniem się na 1500 obr./min.
2] kolejnego dnia (dzisiaj) - zimny silnik - po przejechaniu 15 max 20 km - problem powrócił!!!
Czy problemem może być sam ECU?
Jeżeli tak - to dlaczego VAG nie pokazuje tego w logach?
Z góry dziękuję za odpowiedzi / ewentualne sugestie / tudzież wskazanie "dobrego" warsztatu (lokalizacja w kraju nie ma większego znaczenia)
Pozdrawiam
W dniu wczorajszym odebrałem auto od "kolejnego" elektro-mechanika.
Wymienione zostały poniższe części (ze sprawnego jeżdżącego audi A6 2.6 V6 silnik ABC - bez objawu falujących obrotów):
1] silnik krokowy - sprawdzony/wyczyszczony (to już podkreślam druga wymiana tego elementu);
2] przepustnica - wyczyszczona;
3] TPS - sprawdzony.
Nastawy wgrane.
EFEKTY:
1] auto po wykonaniu powyższych przejechało tego samego dnia ponad 200 km bez jakichkolwiek problemów z falowaniem czy zawieszaniem się na 1500 obr./min.
2] kolejnego dnia (dzisiaj) - zimny silnik - po przejechaniu 15 max 20 km - problem powrócił!!!
Czy problemem może być sam ECU?
Jeżeli tak - to dlaczego VAG nie pokazuje tego w logach?
Z góry dziękuję za odpowiedzi / ewentualne sugestie / tudzież wskazanie "dobrego" warsztatu (lokalizacja w kraju nie ma większego znaczenia)
Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)