Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[c4 2,6 lpg] falujace obroty

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goral81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 20 sie 2008, 08:42
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

[c4 2,6 lpg] falujace obroty

Post autor: goral81 » 25 sty 2010, 21:03

hej koledzy,
mam problem z moja audicza, pojawil sie dzis rano.
Mianowicie, zakrecilem raz, nie odpali za drugim zdechl aku, -24C
podpialem kablami od faceta, odpalil, chodzil ok jakies 10sek. i zaczelo sie falowanie,
na wolnych obrotach, w granicach 1400-1700 obrotow.
do tego zauwazylem ze chyba spala wiecej paliwa, aha, dodam ze wczesniej nic takiego nie mialo miescja. nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz.
moje poropozycje to krokowy silniczek, albo lewe powietrze gdzies lapie?
macie jakies propozycje, strasznie uciazliwie sie jezdzilo dzisiaj.
musze to zrobic.
pozdro i czekam na odpowiedzi.
1.8T+ :)

chrys7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2008, 21:02
Lokalizacja: Wołów

Post autor: chrys7 » 28 sty 2010, 07:57

Witam.

Kolego mam podobny problem opisywałem go jakiś czas temu na forum link:

https://a6klub.pl/26-150km-abc-brak-mocy-powyzej-48-tys-obr-vt12417.htm

... ale rozwiązania niestety nie posiadam.

Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. :]

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 28 sty 2010, 14:29

wczoraj też podłączałem kable komputer się zrestartował i musi sobie wgrać od nowa mapę
zostaw go na obrotach trochę z rana po odśnieżaj i się pewnie ustawi

Awatar użytkownika
goral81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 20 sie 2008, 08:42
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: goral81 » 28 sty 2010, 19:02

u mnie zostawienie na wolnych obrotach po odlaczenia aku nic nie dawalo,
dzis pojechalem na vaga i nie bylo bledow, ale poprosilem o zrobienie adaptacji przeplywki i teraz juz mam problem z glowy.
pozdro i powodzenia
1.8T+ :)

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 30 sty 2010, 00:34

no i też poprawnie :)
a obroty cały czas miałeś miedzy 1600 a 1800 czy coś takiego??

Awatar użytkownika
goral81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 20 sie 2008, 08:42
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: goral81 » 30 sty 2010, 12:04

1400-1600, ale czasem byly troszke wyzsze.
1.8T+ :)

chrys7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2008, 21:02
Lokalizacja: Wołów

Post autor: chrys7 » 31 sty 2010, 00:12

goral81 pisze:u mnie zostawienie na wolnych obrotach po odlaczenia aku nic nie dawalo,
dzis pojechalem na vaga i nie bylo bledow, ale poprosilem o zrobienie adaptacji przeplywki i teraz juz mam problem z glowy.
pozdro i powodzenia
Witam.

Czy podobny zabieg "adaptacji" można zastosować przy MAP SENSORZE [2.6 V6 ABC]?
Kilkakrotnie odłączałem aku, podpinałem z powrotem po kilku godzinach zapalałem silnik na benzynie (gaz wyłączony bezpiecznik) do włączenia wentylatorów [temp. ponad 90) - bez efektu.

Adaptacja oraz czyszczenie przepustnicy nie pomaga, TPS zmierzony [OK], sondy lambda wymienione na nowe.
VAG nie wyrzuca błędu MAP SENSORa.

Zwracam się z prośbą o pomoc. Może jakaś wskazówka, namiar na jakiś warsztat który zwalczy usterkę?

Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. :]

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 01 lut 2010, 22:26

Witam miałem podobny obiaw w moim audi gdy sypneła się kostka stacyjki i spowodowała rozładowanie aku.Po odpaleniu silnika pracował normalnie przez ok 5 min,potem wskoczył na obroty 1700/2000 itak trzymał. Z powodu pilnego wyjazdu braklo mi czasu na podpięcie kompa, wiec pojechałem i to był błąd. Audi pracowało na tak ubogiej mieszance że kolektory wydechowe były czerwone, co w pozniejszym czasie spowodowało pękanie szpilek od kolektorów wydechowych i wydmuchanie uszczelek.Wymiana szpilek to kosztowna sprawa,głowice do gory,wiercenie,gwintowanie itp.To tyle ze strat choć plusy też są (sprawdzone glowice, nowe uszczelki,wszystko szczelne i ładnie mruczy).
Wystarczylo podpiąć VAGa i wprowadzić nastawy podstawowe przepustnicy,albo zgrzać silnik do wlączenia wentylatorów i kilka razy go uruchomić,powinien złapać nastawy. Jeżeli nie złapie nastaw należy sprawdzić krokowca,ew wyczyścic,u mnie pomoglo obroty normalne ok 780.

Pozdrawiam

chrys7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2008, 21:02
Lokalizacja: Wołów

Post autor: chrys7 » 12 lut 2010, 13:09

Witam.

W dniu wczorajszym odebrałem auto od "kolejnego" elektro-mechanika.

Wymienione zostały poniższe części (ze sprawnego jeżdżącego audi A6 2.6 V6 silnik ABC - bez objawu falujących obrotów):

1] silnik krokowy - sprawdzony/wyczyszczony (to już podkreślam druga wymiana tego elementu);
2] przepustnica - wyczyszczona;
3] TPS - sprawdzony.

Nastawy wgrane.

EFEKTY:

1] auto po wykonaniu powyższych przejechało tego samego dnia ponad 200 km bez jakichkolwiek problemów z falowaniem czy zawieszaniem się na 1500 obr./min.

2] kolejnego dnia (dzisiaj) - zimny silnik - po przejechaniu 15 max 20 km - problem powrócił!!!


Czy problemem może być sam ECU?
Jeżeli tak - to dlaczego VAG nie pokazuje tego w logach?

Z góry dziękuję za odpowiedzi / ewentualne sugestie / tudzież wskazanie "dobrego" warsztatu (lokalizacja w kraju nie ma większego znaczenia)

Pozdrawiam
Am I evil? ... Yes I'm. ... I'm man. :]

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: filon705 » 07 cze 2010, 22:41

witam chrys7 u mnie pomogla wymiana ECU i dokładnie vag tego nie pokazywał rozpisałem sie na ten temat na twoim poście

Łukasz 32
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 215
Rejestracja: 23 maja 2009, 10:36
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Łukasz 32 » 10 cze 2010, 21:23

Moze ktoś wie gdzie jest silniczek krokowy w 2,6 V6, sprawa pilna bo obroty trzymaja mi na 1500 na rozgrzanym silniku, chce przeczyscic ewentualnie wymienic ale za ciorta nie wiem gdzie on jest
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!

filon705
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 05 gru 2008, 19:07
Lokalizacja: warszawa

Post autor: filon705 » 10 cze 2010, 22:02

patrząc na silnik po lewej stronie na korpusie przepustnicy

[ Dodano: 2010-06-11, 23:14 ]
panowie a gdzie jest umiejscowiony ten MAP SENSOR [2.6 V6 ABC]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja