[A6 C4 AEL]Zmieniający się kąt wtrysku
[A6 C4 AEL]Zmieniający się kąt wtrysku
Od jakiegoś czasu zauważyłem,że po ustawieniu kąta wtrysku na około 70 jednostek po pewnym czasie
(około 4-5 tyś km) kąt się przestawia na jakieś 30 jednostek.
co może być przyczyną takiego przestawiania się ?Czy ktoś z was już spotkał się z takim przypadkiem ?
(około 4-5 tyś km) kąt się przestawia na jakieś 30 jednostek.
co może być przyczyną takiego przestawiania się ?Czy ktoś z was już spotkał się z takim przypadkiem ?
Jaki powinien być kąt wtrysku w audi a6 c4 2,5 tdi 85kw? Pytam, bo po odebraniu samochodu od mechanika, który przy tym grzebał, samochód stracił moc i rozpędza się jak maluch;/
[ Dodano: 2010-01-10, 16:01 ]
dodam jeszcze, że kontrolka od świec zaczęła migać, mimo, że świece są ok.
[ Dodano: 2010-01-10, 16:01 ]
dodam jeszcze, że kontrolka od świec zaczęła migać, mimo, że świece są ok.
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.
Jak mi wiadomo to 60-65Dr. House pisze:Jaki powinien być kąt wtrysku w audi a6 c4 2,5 tdi 85kw? Pytam, bo po odebraniu samochodu od mechanika, który przy tym grzebał, samochód stracił moc i rozpędza się jak maluch;/
[ Dodano: 2010-01-10, 16:01 ]
dodam jeszcze, że kontrolka od świec zaczęła migać, mimo, że świece są ok.

A to ,że ci kontrolka mryga od świec żarowych to nic wesołego.radze ci jechać jak najszybciej na vaga aby odczytać błędy.
Ja miałem taką samą historie z poprzednim audikiem,też sie kontrolka zapalała i po czasie gasła ja to zlekceważyłem no i w Czechach rozrząd poszedł okazało sie że przy wymianie rozrządu mechanik zle dokręcił jakąś śrubę i zaczeła sie ona luzować (koło zębate na wale korbowym) koło zaczęło łapać luz to i zaczął się zapłon powoli przestawiać wtedy też dostałem informacje z kontroli od świec żarowych ale tak jak pisałem machnołem na to ręką i efektem tego był remont silnika 4000 zł