Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 AEL]Zmieniający się kąt wtrysku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
-Maciej-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 08 sie 2009, 13:15
Lokalizacja: Śląsk

[A6 C4 AEL]Zmieniający się kąt wtrysku

Post autor: -Maciej- » 09 sty 2010, 16:10

Od jakiegoś czasu zauważyłem,że po ustawieniu kąta wtrysku na około 70 jednostek po pewnym czasie
(około 4-5 tyś km) kąt się przestawia na jakieś 30 jednostek.
co może być przyczyną takiego przestawiania się ?Czy ktoś z was już spotkał się z takim przypadkiem ?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 09 sty 2010, 19:55

Czy przypadkiem klin na wale korbowym Ci się nie ścina? Podobno objawia się to coraz gorszym odpalaniem(opóźnianie kąta) aż w końcu nie zapali(to dobrze) albo się całkiem zetnie i masakra pod maską :roll:
Sprawdź w jakim stanie są paski i ich naprężenie..
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 09 sty 2010, 22:20

Chyba przynajmniej koło pasowe trzeba zdjąć i zobaczyć kółko od rozrządu wprawnym okiem ;)
Obrazek TDI +

-Maciej-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 08 sie 2009, 13:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: -Maciej- » 10 sty 2010, 11:35

Kąt wtrysku spadnie mi na 30 jednostek i tak stoi.I jak ustawie na 70 to znowu spadnie na 30-35 i stoi.Samochód mi dobrze pali i cicho chodzi na tych 30 jednostkach,ale nie ma takiego wigoru jak ustawie na 70.

Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 10 sty 2010, 15:59

Jaki powinien być kąt wtrysku w audi a6 c4 2,5 tdi 85kw? Pytam, bo po odebraniu samochodu od mechanika, który przy tym grzebał, samochód stracił moc i rozpędza się jak maluch;/

[ Dodano: 2010-01-10, 16:01 ]
dodam jeszcze, że kontrolka od świec zaczęła migać, mimo, że świece są ok.
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

-Maciej-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 08 sie 2009, 13:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: -Maciej- » 10 sty 2010, 23:57

Dr. House pisze:Jaki powinien być kąt wtrysku w audi a6 c4 2,5 tdi 85kw? Pytam, bo po odebraniu samochodu od mechanika, który przy tym grzebał, samochód stracił moc i rozpędza się jak maluch;/

[ Dodano: 2010-01-10, 16:01 ]
dodam jeszcze, że kontrolka od świec zaczęła migać, mimo, że świece są ok.
Jak mi wiadomo to 60-65 :-/
A to ,że ci kontrolka mryga od świec żarowych to nic wesołego.radze ci jechać jak najszybciej na vaga aby odczytać błędy.
Ja miałem taką samą historie z poprzednim audikiem,też sie kontrolka zapalała i po czasie gasła ja to zlekceważyłem no i w Czechach rozrząd poszedł okazało sie że przy wymianie rozrządu mechanik zle dokręcił jakąś śrubę i zaczeła sie ona luzować (koło zębate na wale korbowym) koło zaczęło łapać luz to i zaczął się zapłon powoli przestawiać wtedy też dostałem informacje z kontroli od świec żarowych ale tak jak pisałem machnołem na to ręką i efektem tego był remont silnika 4000 zł :cry:

-Maciej-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 08 sie 2009, 13:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: -Maciej- » 11 sty 2010, 00:24

Kąt wtrysku jest sprawdzany na gorącym silniku.na vagu pokazuje 80 stopni a na desce 90 stopni

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 17 sty 2010, 17:19

Lechu, a gdzie się odczytuje jednostki kąta wtrysku i jaka procedura?
Chodzi mi o temperaturę silnika ,obroty.
Pozdro.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 17 sty 2010, 18:39

Dzięki.
Mam 311.2 Full.
Da radę? :oops:

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 17 sty 2010, 20:19

Kiedyś z nudow przetłumaczyłem tabelke z danymi niemieckiej strony solldaten_5 podającej wartości parametrów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Łan tu sri TDI :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja