Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.5 V6 TDI AFB 150 KM] wałki + hydraulika jakie??

Silniki wysokoprężne
ninja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 17 lip 2008, 22:35
Lokalizacja: RZeszów
Kontakt:

[2.5 V6 TDI AFB 150 KM] wałki + hydraulika jakie??

Post autor: ninja » 07 sty 2010, 16:53

heja

szukałem ale wiele nie znalazłem :-/ moze kiepsko szukałem :-P
co sądzicie o tych z Allegro:

---> RUVILLE <---

Obrazek

Obrazek

i takie

--->KOLBENSCHMIDT<---

Obrazek
Obrazek
Obrazek

chyba ze macie coś lepszego :D

dzięki z góry
Ostatnio zmieniony 07 sty 2010, 20:27 przez ninja, łącznie zmieniany 1 raz.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 07 sty 2010, 17:34

jesli chcesz miec pewnosc ze nie sypnie ci sie to po 10.000 km. to tylko aso.
pewnie moj kolega Piotrus to potwierdzi <ok>
pozd. :->
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 07 sty 2010, 17:45

na tym to nie ma co oszczędzać trzeba wstawić dobre części i pojeździ kolejne +-300tyś.km, ja już po wymianie:)

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 08 sty 2010, 21:55

censored pisze:ninja,

Jak możesz - wstaw zdjecia tych wałków i opis. Za 2 mies. linki będą nie aktywne i po zawodach.
Zaciekawiło mnie, że na tych drugich jest ujęty motor BFC...

Poz
BFC pomimo swojej nazwy kodowej oznaczonej na literkę B może sugerować nowe rozwiązania w głowicy znane min z BAU czy BDG. Nic bardziej mylnego. W BFC zastosowano te sam system "hydrauliczny" co w AFB, AKE, AKN, AYM.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 13:25 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 09 sty 2010, 08:02

Levuss pisze:BFC pomimo swojej nazwy kodowej oznaczonej na literkę B może sugerować nowe rozwiązania w głowicy znane min z BAU czy BGD
OK; ale dla sprostania BDG :-P :mrgreen:

ppkkuba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 kwie 2009, 09:12
Lokalizacja: Rzeszów

Witam

Post autor: ppkkuba » 14 sty 2010, 21:41

Moje wałki poszły do nieba po 10000 km. wczśniej po 2000km, a jeszcze wcześniej po 500 km. Więc teraz juz czwarty raz mamy remoncik silnika. Były głowice regenerowane, nówki wałeczki, odma, hydraulika, czyszczenie silnika (kanałoów i miski). niestety nie pomogło. Jeżeli ktoś miał taki problem (a wątpię) to niech sie pochwali>
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 14 sty 2010, 21:53

ppkkuba jestem w szoku. Nie wiesz co było i jak domyślam się jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 14 sty 2010, 21:58

Levuss pisze:ppkkuba jestem w szoku. Nie wiesz co było i jak domyślam się jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
mysle ze stosowane czesci nie byly orginalne (aso) :-/
pozd <ok>

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 14 sty 2010, 22:02

mariusz888 pisze:
Levuss pisze:ppkkuba jestem w szoku. Nie wiesz co było i jak domyślam się jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
mysle ze stosowane czesci nie byly orginalne (aso) :-/
pozd <ok>
A ja myślę, że nawet jak nie były to oryginalne części to na pewno wytrzymałby więcej niż 500km.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 14 sty 2010, 22:03

ja wymienił bym jeszcze zaworki zwrotne w podstawie filtra oleju i sprawdził w profesjonalny sposób w rzetelnym warsztacie pompę oleju albo po prostu też nową wsadził...

krisu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 01 sty 2009, 22:21
Imię: Jan
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kolbuszowa

Post autor: krisu » 14 sty 2010, 22:06

ppkkuba, kolego a jakiej firmy kupowałeś wcześniejsze wałki

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 14 sty 2010, 22:08

kowallubin pisze:ja wymienił bym jeszcze zaworki zwrotne w podstawie filtra oleju i sprawdził w profesjonalny sposób w rzetelnym warsztacie pompę oleju albo po prostu też nową wsadził...
O tym samym pomyślałem, tzn. o wymianie zaworków zwrotnych w głowicy oraz sprawdzeniu sprawności pompy olejowej chociaż przy tak rozległej operacji powtarzanej 3 razy w przypadku kolegi ppkkuba nie wierzę, żeby koś o tym zapomniał :-D

Panowie pytanie o oryginalność cześć użytych do wymiany, oraz ich pochodzenie niczego nie zmieni. Jeśli wałki byłyby najgorszej jakości materiałowej to na pewno nie wytarłyby się już po 500km. To nie plastyk tylko metal. Moim zdaniem przyczyna ewidentnie leży nie po tej stronie barykady.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 22:12 przez Levuss, łącznie zmieniany 2 razy.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 14 sty 2010, 22:09

Levuss pisze:
mariusz888 pisze:
Levuss pisze:ppkkuba jestem w szoku. Nie wiesz co było i jak domyślam się jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
mysle ze stosowane czesci nie byly orginalne (aso) :-/
pozd <ok>
A ja myślę, że nawet jak nie były to oryginalne części to na pewno wytrzymałby więcej niż 500km.
oj, moglbys sie zdziwic <ok>

kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 14 sty 2010, 22:12

może na potrzeby i ku przestrodze dla posiadaczy starszych v6 tdi ktoś zrobi taki temat np:

ile wytrzymały wasze NOWE wały zanim się posypały:PPP

, gdzie każdy kto coś takiego przeżył pisałby krótko jakie części włożył, ich pochodzenie i gdzie wymieniał, może w ten sposób sami wykryjemy kto sprzedaje badziewie w ładnych pudełeczkach, albo przyczynę tak megaprzyśpieszonego zużycia.....

Podobny przypadek

to chyba czytaliście już koledzy....
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 22:16 przez kowallubin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 14 sty 2010, 22:16

kowallubin pisze:może na potrzeby i ku przestrodze dla posiadaczy starszych v6 tdi ktoś zrobi taki temat np:

ile wytrzymały wasze NOWE wały zanim się posypały:PPP

, gdzie każdy kto coś takiego przeżył pisałby krótko jakie części włożył, ich pochodzenie i gdzie wymieniał, może w ten sposób sami wykryjemy kto sprzedaje badziewie w ładnych pudełeczkach, albo przyczynę tak megaprzyśpieszonego zużycia.....
Pomysł na taki topic nie jest wcale surrealistycznym posunięciem :-) . Ja np. wymieniałem hydraulikę zaworową i muszę powiedzieć, że wałki wyglądają jak nowe, są z rocznika 99, więc albo jeżdżą w moim aucie od nowości lub były regenerowane. Niedługo zamieszczę fotki wałków w wytyczonym temacie (zdjęcia nie są super, mają charakter poglądowy).
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja