szukałem ale wiele nie znalazłem
 moze kiepsko szukałem  :-P
  moze kiepsko szukałem  :-P co sądzicie o tych z Allegro:
---> RUVILLE <---


i takie
--->KOLBENSCHMIDT<---



chyba ze macie coś lepszego :D
dzięki z góry
 moze kiepsko szukałem  :-P
  moze kiepsko szukałem  :-P 


BFC pomimo swojej nazwy kodowej oznaczonej na literkę B może sugerować nowe rozwiązania w głowicy znane min z BAU czy BDG. Nic bardziej mylnego. W BFC zastosowano te sam system "hydrauliczny" co w AFB, AKE, AKN, AYM.censored pisze:ninja,
Jak możesz - wstaw zdjecia tych wałków i opis. Za 2 mies. linki będą nie aktywne i po zawodach.
Zaciekawiło mnie, że na tych drugich jest ujęty motor BFC...
Poz


A ja myślę, że nawet jak nie były to oryginalne części to na pewno wytrzymałby więcej niż 500km.mariusz888 pisze:mysle ze stosowane czesci nie byly orginalne (aso)Levuss pisze:ppkkuba jestem w szoku. Nie wiesz co było i jak domyślam się jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
pozd


O tym samym pomyślałem, tzn. o wymianie zaworków zwrotnych w głowicy oraz sprawdzeniu sprawności pompy olejowej chociaż przy tak rozległej operacji powtarzanej 3 razy w przypadku kolegi ppkkuba nie wierzę, żeby koś o tym zapomniał :-Dkowallubin pisze:ja wymienił bym jeszcze zaworki zwrotne w podstawie filtra oleju i sprawdził w profesjonalny sposób w rzetelnym warsztacie pompę oleju albo po prostu też nową wsadził...

oj, moglbys sie zdziwicLevuss pisze:A ja myślę, że nawet jak nie były to oryginalne części to na pewno wytrzymałby więcej niż 500km.mariusz888 pisze:mysle ze stosowane czesci nie byly orginalne (aso)Levuss pisze:ppkkuba jestem w szoku. Nie wiesz co było i jak domyślam się jest przyczyną takiego stanu rzeczy?
pozd



Pomysł na taki topic nie jest wcale surrealistycznym posunięciemkowallubin pisze:może na potrzeby i ku przestrodze dla posiadaczy starszych v6 tdi ktoś zrobi taki temat np:
ile wytrzymały wasze NOWE wały zanim się posypały:PPP
, gdzie każdy kto coś takiego przeżył pisałby krótko jakie części włożył, ich pochodzenie i gdzie wymieniał, może w ten sposób sami wykryjemy kto sprzedaje badziewie w ładnych pudełeczkach, albo przyczynę tak megaprzyśpieszonego zużycia.....
 . Ja np. wymieniałem hydraulikę zaworową i muszę powiedzieć, że wałki wyglądają jak nowe, są z rocznika 99, więc albo jeżdżą w moim aucie od nowości lub były regenerowane. Niedługo zamieszczę fotki wałków w wytyczonym temacie (zdjęcia nie są super, mają charakter poglądowy).
 . Ja np. wymieniałem hydraulikę zaworową i muszę powiedzieć, że wałki wyglądają jak nowe, są z rocznika 99, więc albo jeżdżą w moim aucie od nowości lub były regenerowane. Niedługo zamieszczę fotki wałków w wytyczonym temacie (zdjęcia nie są super, mają charakter poglądowy). 
 