[A6,2,5TDi,C5] kontrolka świec żarowych tryb awarjny
[A6,2,5TDi,C5] kontrolka świec żarowych tryb awarjny
Witajcie!
Mam problem z moją a6-tką.Podczas normalnej jazdy zapaliła mi się(i migała)kontrolka od świec żarowych.W tym momencie samochód przestał reagować na gaz i toczył się tylko(tak jakby włączył mu się tryb awaryjny)abym dojechał gdzieś na pobocze.Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu oraz przegazowaniu silnika samochód normalnie dojechał do domu i póżniej cały czas chodził poprawnie.Odpalał i wkręcał się na wyższe obroty.
Co to może być?Czy najlepszym rozwiązaniem byłoby podpięcie pod Vag-a?
Bardzo proszę o pomoc i z góry już dziękuje.
Mam problem z moją a6-tką.Podczas normalnej jazdy zapaliła mi się(i migała)kontrolka od świec żarowych.W tym momencie samochód przestał reagować na gaz i toczył się tylko(tak jakby włączył mu się tryb awaryjny)abym dojechał gdzieś na pobocze.Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu oraz przegazowaniu silnika samochód normalnie dojechał do domu i póżniej cały czas chodził poprawnie.Odpalał i wkręcał się na wyższe obroty.
Co to może być?Czy najlepszym rozwiązaniem byłoby podpięcie pod Vag-a?
Bardzo proszę o pomoc i z góry już dziękuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 cze 2009, 22:57
- Lokalizacja: barlinek PL Fredericia DK
Re: [A6,2,5TDi,C5] kontrolka świec żarowych tryb awarjny
kolego barthezF
mam identyczny problem jak ty tylko jak zgasilem silnik to juz nie odpalilem jeszcze nie wiem co dokladnie dolega mojej a6 jutro mechanior powinien wiedziec to napisze cos wiecej. Z tego co sie dowiedzialem to bedzie mnie kosztowalo od50zl-2000zl :-? Jak bedziesz wiedzial co dolega twojej a6 to napisz ok pozdrawiam
mam identyczny problem jak ty tylko jak zgasilem silnik to juz nie odpalilem jeszcze nie wiem co dokladnie dolega mojej a6 jutro mechanior powinien wiedziec to napisze cos wiecej. Z tego co sie dowiedzialem to bedzie mnie kosztowalo od50zl-2000zl :-? Jak bedziesz wiedzial co dolega twojej a6 to napisz ok pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Co to znaczy? Mógłbyś coś więcej. Czy masz pusto w wężykach miedzy filtrem a pompą? Ile masz paliwa w zbiorniku.BarthezF pisze:A na dodatek pompa nie pobiera już paliwa
Napisałeś to, w moim odczuciu , jakby było ci wszystko jedno,wydać ze 2-3 tysiące i tyle.Bo wiesz że tyle kosztuje czy to regeneracja czy nowa z allegro? A jak sie zapowietrza,łapie fałszywke to nawet przy nowej nic nie pomoze.BarthezF pisze:Pompę mam nową kupić?
Napisz co widzisz w wężykach lub czego nie widzisz

Kolego mam identyczny problem nie wiem co mam robic. Mieszkam za granica i jechalem wlasnie do polski na swieta. Jadac na 40 km trasy nagle auto staje i kompletnie nie reaguje na pedal gazu jedynie obroty delikatnie wzrosly ponad 1000obr/min. i zaczela migac kontrolka swiec zarowych. TIPTRONIC NIE DZIALAL. Zgasilem silnik i odpalilem nadal to samo. Po paru probach gaszenia i rozruchu bylo OK. Wrocilem do domu wqurrr...
dzis rano odpalam auto wszystko ok zrobilem juz chyba z 50 km i wszystko gra.
Dodam tylko ze mialem identyczna sytuacje miesiac temu i do wczoraj auto jezdzilo bez zarzutu.
Prosze o porady. czy jechac w trase czy nie
?? co to moze byc???
Moze jeszcze zachacze troche swiat z rodzinka!
Wesolych swiat dla wszystkich klubowiczow.

Dodam tylko ze mialem identyczna sytuacje miesiac temu i do wczoraj auto jezdzilo bez zarzutu.
Prosze o porady. czy jechac w trase czy nie

Moze jeszcze zachacze troche swiat z rodzinka!
Wesolych swiat dla wszystkich klubowiczow.
Witam! Dziekuje za wstepna pomoc dzis jade na badanko dam znac jak tylko zdobede odczyt.
Gdybys kolego jeszcze mogl opisac co oznaczaja te dwa terminy VP44 (lub awarią N146)
nie jestem mechanikiem wiec mam z tym maly problem.
A tak na marginesie to auto lata bez zadnych problemow. co wprawia mnie w jeszcze wieksze zklopotanie!
Gdybys kolego jeszcze mogl opisac co oznaczaja te dwa terminy VP44 (lub awarią N146)
nie jestem mechanikiem wiec mam z tym maly problem.
A tak na marginesie to auto lata bez zadnych problemow. co wprawia mnie w jeszcze wieksze zklopotanie!
Piotrek dziekuje za fachowa pomoc ale z testu nici poniewaz gosc od komputerow jest wlasnie na wakacjach i wraca po nowym roku.
ja tylko zrobie testy napisze
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2010-02-23, 13:02 ]
Panowie problem rozwiazany
!! Sparciała uszczelka pod czarna skrzynka komputera przy kazdym myciu lub deszczu dostawala sie woda powodujac zwarcie w bialej wtyczce! Najprawdopodobniej to wtyczka od potencjometru :mrgreen:
Wiec bez zastanowienia wziąłem silikon do łazienek :mrgreen: dokladnie uszczelnilem i wszysko gra! Jestem Happy bo nawet zlamanego grosza nie wydałem a silikon "pożyczyłem"
z pracy.
Podczas podróży do Polski przez całe NRD hehe lało jak z cebra... pozniej myjnia, i wszystko smiga.
Ps. Oczywiscie na ten trop trafilem dzieki naszemu FORUM
! Ogromne Pozdro dla wszystkich forumowiczów!!!

Pozdrawiam!
[ Dodano: 2010-02-23, 13:02 ]
Panowie problem rozwiazany

Wiec bez zastanowienia wziąłem silikon do łazienek :mrgreen: dokladnie uszczelnilem i wszysko gra! Jestem Happy bo nawet zlamanego grosza nie wydałem a silikon "pożyczyłem"

Podczas podróży do Polski przez całe NRD hehe lało jak z cebra... pozniej myjnia, i wszystko smiga.
Ps. Oczywiscie na ten trop trafilem dzieki naszemu FORUM
