[A6,C6,2.0 TDI 140KM] Problem z odpalaniem w niskiej tempera
- Adam162416
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 lip 2009, 18:21
- Lokalizacja: Złotów
[A6,C6,2.0 TDI 140KM] Problem z odpalaniem w niskiej tempera
Witam. Od pół roku jestem posiadaczem Audi A6 C6 2.0 TDI 2004 150 tyś. przebiegu, i pojawił się problem. Gdy samochód postał parę dni, a teraz już po jednej nocy, rozrusznik zachowywał się jak by obrócił z pół obrotu i się zaciął, po ok. 5 próbach załapie, ale go męczy. Rozrusznik oglądał elektro-mechanik i nie wykazał żadnej wady. Problem pojawia się poniżej 15 stopni C. Gdy jest ciepło nie ma tego problemu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
- Imię: Michał
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Powyżej 5 stopni dla twojego motorku jest jeszcze ciepło i nie potrzebuje więcej prądu , nic nie piszesz o akumlatorze ile ma lat ,może był przeładowany albo woda odparowała itp.itd. i nie trzyma pojemności i jak postoi to brakuje prądu ?
Pomogłem
A6 C6 brak wspomagania silnik 2.4

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2007
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
Sprawdź czy odpali normalnie z awaryjnych punktów podłączania prądu pod maską. Jeśli tak - to sprawdź testerem aku. Jeśli jest oki - to sprawdź kable wysokoprądowe od aku.
Jeśli nie jest oki - to kup nowy.
Jeśli nie odpali normalnie z zacisków awaryjnych - sprawdź połączenia wysokoprądowe do rozrusznika. Tam często kabel plus lubi sobie zgnić :lol: ...
Jeśli nie jest oki - to kup nowy.
Jeśli nie odpali normalnie z zacisków awaryjnych - sprawdź połączenia wysokoprądowe do rozrusznika. Tam często kabel plus lubi sobie zgnić :lol: ...
- Adam162416
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 lip 2009, 18:21
- Lokalizacja: Złotów
- Adam162416
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 lip 2009, 18:21
- Lokalizacja: Złotów
Witam. Udało mi się rozwikłać problem. Winna była pęknięta głowica i przy rozruchu rozrusznik miał problem poruszyć tłoki w mieszance oleju i płynu chłodniczego. Koszt używanej głowicy, + planowanie, + sprawdzenie szczelności 1700 zł, robocizna 400 euro. Silnik rozbierałem w Niemczech, głowice robiłem w Polsce. Teraz pali bez problemu, nie zależnie od temperatury i czasu postoju.