koledzy mam pytanko.podzcas jazdy dochodzac do 3000 obr/min auto dusi sie traci moc po przekroczeniu 3000 obr/min dostaje ponownie "kopa" ten moment spadku mocy jest od okolo 2800 - 3000 obr/min mechanik powiedzial ze to tzw. cytuje "dziura turbo" i to normalne w autach z turbina co wy na to...
[1,8T 150 KM]"dziura turbo" czy to prawda???
[1,8T 150 KM]"dziura turbo" czy to prawda???
witam
koledzy mam pytanko.podzcas jazdy dochodzac do 3000 obr/min auto dusi sie traci moc po przekroczeniu 3000 obr/min dostaje ponownie "kopa" ten moment spadku mocy jest od okolo 2800 - 3000 obr/min mechanik powiedzial ze to tzw. cytuje "dziura turbo" i to normalne w autach z turbina co wy na to...
???????/
koledzy mam pytanko.podzcas jazdy dochodzac do 3000 obr/min auto dusi sie traci moc po przekroczeniu 3000 obr/min dostaje ponownie "kopa" ten moment spadku mocy jest od okolo 2800 - 3000 obr/min mechanik powiedzial ze to tzw. cytuje "dziura turbo" i to normalne w autach z turbina co wy na to...
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 15:27 przez pit 76, łącznie zmieniany 1 raz.
-
marlitkos
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
mam podobne objawy w swoim dieslu ale jeszcze nie znalazłem przyczyny. tzw turbodziura to, na mój rozum, moment kiedy turbinka nie doładowuje więc przy niskich obrotach silnika a nie kiedy silnik ma 2800 obr/min. Zatem zmień mechanika. Oczywiście jest to moje rozumowanie wyniesione gdzieś tam z technikum, a że było to dość dawno mogę się mylić.
-
KONRAD kozuch
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3
- Rejestracja: 30 sie 2009, 16:38
- Lokalizacja: LONDYN
-
mart73301
Re: [A6 C5 1,8T 150 KM]"dziura turbo" czy to prawd
Więc ten mechanik chyba nie wie, że w tym silniku maksymalny moment obrotowy jest dostępny w przedziale obrotów od 1750 do 4600 obrotów. Przy wartości ok. 3000 obrotów turbina zaczyna pracować najefektywniej a auto powinno iść do przodu. Twój mechanik ma turbo dziurę ale chyba w głowie. Przychylam sie do opinii kolegów. Zmień go jak najszybciej.pit 76 pisze:witam
koledzy mam pytanko.podzcas jazdy dochodzac do 3000 obr/min auto dusi sie traci moc po przekroczeniu 3000 obr/min dostaje ponownie "kopa" ten moment spadku mocy jest od okolo 2800 - 3000 obr/min mechanik powiedzial ze to tzw. cytuje "dziura turbo" i to normalne w autach z turbina co wy na to...???????/
[ Dodano: 2009-11-05, 22:46 ]
Zgadzam się. Moja bunia przy 3000 obrotów zaczyna ciągnąć aż miło. ÂŻadnych przerw w dostarczaniu mocy i momentu. Mierzony subiektywnie czas do 100 km/h kilkakrotnie dał wyniki od 9,5 do 9,9. Oczywiście błąd pomiaru robi swoje, ale i brałem te 5 km/h licznikowe poprawki. ÂŻadnych pseudo turbo dziur i innych takich przy rozwijaniu max mocy i momentu. Zwłaszcza od 3000 obrotów. Proponowałbym sprawdzić ciśnienie ładowania.slavi16 pisze:Skoro tak twierdzi, to pewnie ma jakieś info, o których nie wiem. Chyba powinienem pokazać mu moje autko, to może zmieniłby zdanie, bo u mnie nic takiego nie występuje :-P









