Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[1,8T 150 KM]"dziura turbo" czy to prawda???

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[1,8T 150 KM]"dziura turbo" czy to prawda???

Post autor: pit 76 » 05 lip 2009, 15:53

witam
koledzy mam pytanko.podzcas jazdy dochodzac do 3000 obr/min auto dusi sie traci moc po przekroczeniu 3000 obr/min dostaje ponownie "kopa" ten moment spadku mocy jest od okolo 2800 - 3000 obr/min mechanik powiedzial ze to tzw. cytuje "dziura turbo" i to normalne w autach z turbina co wy na to...?????????/
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 15:27 przez pit 76, łącznie zmieniany 1 raz.

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 05 lip 2009, 22:41

mam podobne objawy w swoim dieslu ale jeszcze nie znalazłem przyczyny. tzw turbodziura to, na mój rozum, moment kiedy turbinka nie doładowuje więc przy niskich obrotach silnika a nie kiedy silnik ma 2800 obr/min. Zatem zmień mechanika. Oczywiście jest to moje rozumowanie wyniesione gdzieś tam z technikum, a że było to dość dawno mogę się mylić.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

KONRAD kozuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:38
Lokalizacja: LONDYN

Post autor: KONRAD kozuch » 05 lis 2009, 21:11

Witam panowie radzcie brzęczenie w turbinie przy zdięciu nogi z gazu
Konrad Kozuch

mart73301

Re: [A6 C5 1,8T 150 KM]"dziura turbo" czy to prawd

Post autor: mart73301 » 05 lis 2009, 22:40

pit 76 pisze:witam
koledzy mam pytanko.podzcas jazdy dochodzac do 3000 obr/min auto dusi sie traci moc po przekroczeniu 3000 obr/min dostaje ponownie "kopa" ten moment spadku mocy jest od okolo 2800 - 3000 obr/min mechanik powiedzial ze to tzw. cytuje "dziura turbo" i to normalne w autach z turbina co wy na to...?????????/
Więc ten mechanik chyba nie wie, że w tym silniku maksymalny moment obrotowy jest dostępny w przedziale obrotów od 1750 do 4600 obrotów. Przy wartości ok. 3000 obrotów turbina zaczyna pracować najefektywniej a auto powinno iść do przodu. Twój mechanik ma turbo dziurę ale chyba w głowie. Przychylam sie do opinii kolegów. Zmień go jak najszybciej.

[ Dodano: 2009-11-05, 22:46 ]
slavi16 pisze:Skoro tak twierdzi, to pewnie ma jakieś info, o których nie wiem. Chyba powinienem pokazać mu moje autko, to może zmieniłby zdanie, bo u mnie nic takiego nie występuje :-P
Zgadzam się. Moja bunia przy 3000 obrotów zaczyna ciągnąć aż miło. ÂŻadnych przerw w dostarczaniu mocy i momentu. Mierzony subiektywnie czas do 100 km/h kilkakrotnie dał wyniki od 9,5 do 9,9. Oczywiście błąd pomiaru robi swoje, ale i brałem te 5 km/h licznikowe poprawki. ÂŻadnych pseudo turbo dziur i innych takich przy rozwijaniu max mocy i momentu. Zwłaszcza od 3000 obrotów. Proponowałbym sprawdzić ciśnienie ładowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja