Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.8] Gaśnie na wolnych obrotach.

Silniki benzynowe
felix39i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:23
Lokalizacja: Wrocław

[a6 c5 2.8] Gaśnie na wolnych obrotach.

Post autor: felix39i » 20 cze 2009, 11:34

Witam. Mam pytanko, co mrze być przyczyną, że po odpaleniu buja silnikiem i gaśnie .
Byłem w warsztacie i wrzuciłem go na komputer pokazało błąd przepływomierza został wykasowany, mechanik powiedział, że prawdopodobnie jest do wymiany?
Więc go wymieniłem, po odpaleniu jest to samo czy musze jechać na komputer żeby ten stary błąd usunąć, bo ma błąd tego starego? czy nie .Chyba, że jest jakaś inna przyczyna .
Bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam
fzx

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 22 cze 2009, 12:09

zmień mechanika niestety...
jeśli po skasowaniu bład nie wraca to bez sensu jest zaczynać od wymiany (drogiej) przepływki. Przyczyn może być mnóstwo - od zapchanego mocno filtra powietrza po zgubienie adaptacji przez przepustnicę... o czujniku temperatury cieczy nie wspomnę...
acha - jeśli błąd wcześniej został wykasowany i ię nie pojawił na nowo, a przepływomierz wymieniłeś nie bawiąc ię przy tym zapłonem - nie będzie nic do wykasowania
napisz czy problem występuje tylko na zimnym/ ciepłym silniku, czy zawsze, czy są jakieś inne niepokojace objawy...

felix39i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:23
Lokalizacja: Wrocław

[a6 c5 2.8 ]

Post autor: felix39i » 22 cze 2009, 12:55

Witam. Dzisiaj jadę na komputer i zobaczymy co pokarze .Na samym początku to było tak doszło do gwałtownego hamowania autem oczywiście było ostro ab esy się włączyły i od tego momentu zaczęło się dziać .dochodziło do 2000 obrotów i pod szarpywał powyżej już było okej, a teraz jag od pale to chwile jest dobrze a potem już nie bo nie równo chodzi dodam lekko gazu i spada wskazówka prawie do zera i ratuje się chodzi dalej albo zgaśnie i jest tak za każdym razem. Próbowałem bez filtra powietrza i jest tak samo. Nie traci na mocy pedał do podłogi i nawet nie szarpie normalnie wchodzi na obroty, naprawdę nie wiem, co jest jak macie jakiś pomysł to czekam na podpowiedź.. pozdrawiam
ps.włączałem bez przepływki zapłon.
fzx

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Re: [a6 c5 2.8 ]

Post autor: arthurr » 22 cze 2009, 16:23

felix39i pisze:...
ps.włączałem bez przepływki zapłon.
wobec tego błąd będzie jeszcze siedział w sterowniku.
Skasuj błąd, zajrzyj czy nie ma innych błędów. Jesli będą - daj znać jakie. Jeśli nie będzie - i tak spróbuj manewru z odpięcie czujnika cieczy - odepnij i zimne auto odpal. Coś mi się wydaje że to może być wina tego czujnika - on lubi padać...

felix39i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:23
Lokalizacja: Wrocław

[ a6 c5 2,8]

Post autor: felix39i » 22 cze 2009, 22:43

Witam. Byłem w warsztacie wrzuciłem autko na komputer , i był błąd przepływomierza i przepustnicy. Przepustnice przeprogramował ,autko nie gasło jak dodałem gazu to lekkie wskazówka opadła ale już nie zgasło tylko dalej pracowało . ale jest problem nadal jak dodaje gazu to
Kilka razy szarpnie ale nie traci na mocy, oczywiście mam manualną skrzynie biegów .Co dalej mam robić ?
fzx

horacjuszz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:06
Lokalizacja: Katowice

Post autor: horacjuszz » 23 cze 2009, 20:34

witaj słuchaj mam ten sam problem silnik 2,8 quattro LPG plus benzyna u mnie jest coś pomiędzy, mianowicie i na benzynie i gazie jest lekkie falowanie obrotów gdzieś o 200 na minutę. Sprawa jest o tyle śmieszną że dam gazu jedzie elegancko zero problemów a jak dam la luz wskakuje na normalne po czym zaczynają się lekko obniżać po czym zaraz wracają i tak w kółko. Czuje lekkie wibracje budy jakby nie chodził na wszystkie gary lub nie domagał, muszę jechać na vaga i zerknąć czy coś tam sie pojawiło ale nie mam czasu noi nie znam dobrego warsztatu w okolicach Katowic mam audi 2 miesiące.

felix39i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:23
Lokalizacja: Wrocław

[ a5 c5 2.8]

Post autor: felix39i » 23 cze 2009, 23:04

Poczekamy jeszcze może ktoś miał ten sam problem i ma jakiś pomysł albo lekarstwo na nasze autka.
fzx

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 24 cze 2009, 10:57

horacjuszz pisze:witaj słuchaj mam ten sam problem silnik 2,8 quattro LPG plus benzyna u mnie jest coś pomiędzy, mianowicie i na benzynie i gazie jest lekkie falowanie obrotów gdzieś o 200 na minutę. Sprawa jest o tyle śmieszną że dam gazu jedzie elegancko zero problemów a jak dam la luz wskakuje na normalne po czym zaczynają się lekko obniżać po czym zaraz wracają i tak w kółko. Czuje lekkie wibracje budy jakby nie chodził na wszystkie gary lub nie domagał, muszę jechać na vaga i zerknąć czy coś tam sie pojawiło ale nie mam czasu noi nie znam dobrego warsztatu w okolicach Katowic mam audi 2 miesiące.
to nie jest ten sam problem co u kolegi... Miałem identyczne objawy przy uszkodzonym czujniku temperatury cieczy, później doszły jeszcze problemy z uruchomieniem "pół-ciepłego" silnika.
Jeli chodzi o vag, to do Orzesza nie masz daleko, podjedź, zvaguję ci furkę.

felix39i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:23
Lokalizacja: Wrocław

[a6 c5 2.8]

Post autor: felix39i » 24 cze 2009, 13:47

Panowie dzisiaj jak jechałem to szarpie i nawet sobie tak jakby kichnął do 2000 obrotów. Powyżej jest dobrze nawet nie szarpie .
fzx

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 24 cze 2009, 14:55

Może filtr paliwa?

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 24 cze 2009, 15:30

na zapchanym filtrze chodziłby tylko na niższych obrotach a im wyższe tym byłoby gorzej...

felix39i
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 cze 2009, 21:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: felix39i » 24 cze 2009, 17:08

Jak tylko przestanie lać ten deszcz to sprawdze czujnik cieczy i filtr paliwa postaram się wymienić filtr powietrza. zobaczymy jak bedzie dalej.pozdrawiam
fzx

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 24 cze 2009, 19:11

arthurr pisze:na zapchanym filtrze chodziłby tylko na niższych obrotach a im wyższe tym byłoby gorzej...
Nie wiem czy układ paliwowy w C6 i C5 jest podobny bo u mnie występowało lekkie falowanie na niskich obrotach które ustąpiło po wymianie filtra paliwa, więc skąd ta pewność?

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 25 cze 2009, 01:00

nie mówię o falowaniu tylko o szarpaniu na niskich obrotach przy przyspieszaniu...

patrol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 20 mar 2008, 01:53
Lokalizacja: suwałki/augustów

Post autor: patrol » 21 lip 2009, 19:34

podpowiedzcie koledzy gdzie szukać tego czujnika temperatury, bo u mnie szarpie niemiłosiernie na lpg. jest tak do 2000 obr/min potem jest ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja