[a6 c5 2.8] Gaśnie na wolnych obrotach.
[a6 c5 2.8] Gaśnie na wolnych obrotach.
Witam. Mam pytanko, co mrze być przyczyną, że po odpaleniu buja silnikiem i gaśnie .
Byłem w warsztacie i wrzuciłem go na komputer pokazało błąd przepływomierza został wykasowany, mechanik powiedział, że prawdopodobnie jest do wymiany?
Więc go wymieniłem, po odpaleniu jest to samo czy musze jechać na komputer żeby ten stary błąd usunąć, bo ma błąd tego starego? czy nie .Chyba, że jest jakaś inna przyczyna .
Bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam
Byłem w warsztacie i wrzuciłem go na komputer pokazało błąd przepływomierza został wykasowany, mechanik powiedział, że prawdopodobnie jest do wymiany?
Więc go wymieniłem, po odpaleniu jest to samo czy musze jechać na komputer żeby ten stary błąd usunąć, bo ma błąd tego starego? czy nie .Chyba, że jest jakaś inna przyczyna .
Bardzo proszę o pomoc.
pozdrawiam
fzx
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
zmień mechanika niestety...
jeśli po skasowaniu bład nie wraca to bez sensu jest zaczynać od wymiany (drogiej) przepływki. Przyczyn może być mnóstwo - od zapchanego mocno filtra powietrza po zgubienie adaptacji przez przepustnicę... o czujniku temperatury cieczy nie wspomnę...
acha - jeśli błąd wcześniej został wykasowany i ię nie pojawił na nowo, a przepływomierz wymieniłeś nie bawiąc ię przy tym zapłonem - nie będzie nic do wykasowania
napisz czy problem występuje tylko na zimnym/ ciepłym silniku, czy zawsze, czy są jakieś inne niepokojace objawy...
jeśli po skasowaniu bład nie wraca to bez sensu jest zaczynać od wymiany (drogiej) przepływki. Przyczyn może być mnóstwo - od zapchanego mocno filtra powietrza po zgubienie adaptacji przez przepustnicę... o czujniku temperatury cieczy nie wspomnę...
acha - jeśli błąd wcześniej został wykasowany i ię nie pojawił na nowo, a przepływomierz wymieniłeś nie bawiąc ię przy tym zapłonem - nie będzie nic do wykasowania
napisz czy problem występuje tylko na zimnym/ ciepłym silniku, czy zawsze, czy są jakieś inne niepokojace objawy...
[a6 c5 2.8 ]
Witam. Dzisiaj jadę na komputer i zobaczymy co pokarze .Na samym początku to było tak doszło do gwałtownego hamowania autem oczywiście było ostro ab esy się włączyły i od tego momentu zaczęło się dziać .dochodziło do 2000 obrotów i pod szarpywał powyżej już było okej, a teraz jag od pale to chwile jest dobrze a potem już nie bo nie równo chodzi dodam lekko gazu i spada wskazówka prawie do zera i ratuje się chodzi dalej albo zgaśnie i jest tak za każdym razem. Próbowałem bez filtra powietrza i jest tak samo. Nie traci na mocy pedał do podłogi i nawet nie szarpie normalnie wchodzi na obroty, naprawdę nie wiem, co jest jak macie jakiś pomysł to czekam na podpowiedź.. pozdrawiam
ps.włączałem bez przepływki zapłon.
ps.włączałem bez przepływki zapłon.
fzx
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
Re: [a6 c5 2.8 ]
wobec tego błąd będzie jeszcze siedział w sterowniku.felix39i pisze:...
ps.włączałem bez przepływki zapłon.
Skasuj błąd, zajrzyj czy nie ma innych błędów. Jesli będą - daj znać jakie. Jeśli nie będzie - i tak spróbuj manewru z odpięcie czujnika cieczy - odepnij i zimne auto odpal. Coś mi się wydaje że to może być wina tego czujnika - on lubi padać...
[ a6 c5 2,8]
Witam. Byłem w warsztacie wrzuciłem autko na komputer , i był błąd przepływomierza i przepustnicy. Przepustnice przeprogramował ,autko nie gasło jak dodałem gazu to lekkie wskazówka opadła ale już nie zgasło tylko dalej pracowało . ale jest problem nadal jak dodaje gazu to
Kilka razy szarpnie ale nie traci na mocy, oczywiście mam manualną skrzynie biegów .Co dalej mam robić ?
Kilka razy szarpnie ale nie traci na mocy, oczywiście mam manualną skrzynie biegów .Co dalej mam robić ?
fzx
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 03 cze 2009, 17:06
- Lokalizacja: Katowice
witaj słuchaj mam ten sam problem silnik 2,8 quattro LPG plus benzyna u mnie jest coś pomiędzy, mianowicie i na benzynie i gazie jest lekkie falowanie obrotów gdzieś o 200 na minutę. Sprawa jest o tyle śmieszną że dam gazu jedzie elegancko zero problemów a jak dam la luz wskakuje na normalne po czym zaczynają się lekko obniżać po czym zaraz wracają i tak w kółko. Czuje lekkie wibracje budy jakby nie chodził na wszystkie gary lub nie domagał, muszę jechać na vaga i zerknąć czy coś tam sie pojawiło ale nie mam czasu noi nie znam dobrego warsztatu w okolicach Katowic mam audi 2 miesiące.
[ a5 c5 2.8]
Poczekamy jeszcze może ktoś miał ten sam problem i ma jakiś pomysł albo lekarstwo na nasze autka.
fzx
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
to nie jest ten sam problem co u kolegi... Miałem identyczne objawy przy uszkodzonym czujniku temperatury cieczy, później doszły jeszcze problemy z uruchomieniem "pół-ciepłego" silnika.horacjuszz pisze:witaj słuchaj mam ten sam problem silnik 2,8 quattro LPG plus benzyna u mnie jest coś pomiędzy, mianowicie i na benzynie i gazie jest lekkie falowanie obrotów gdzieś o 200 na minutę. Sprawa jest o tyle śmieszną że dam gazu jedzie elegancko zero problemów a jak dam la luz wskakuje na normalne po czym zaczynają się lekko obniżać po czym zaraz wracają i tak w kółko. Czuje lekkie wibracje budy jakby nie chodził na wszystkie gary lub nie domagał, muszę jechać na vaga i zerknąć czy coś tam sie pojawiło ale nie mam czasu noi nie znam dobrego warsztatu w okolicach Katowic mam audi 2 miesiące.
Jeli chodzi o vag, to do Orzesza nie masz daleko, podjedź, zvaguję ci furkę.
[a6 c5 2.8]
Panowie dzisiaj jak jechałem to szarpie i nawet sobie tak jakby kichnął do 2000 obrotów. Powyżej jest dobrze nawet nie szarpie .
fzx