[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km] zmiana lorzyska w tiptroniku
[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km] zmiana lorzyska w tiptroniku
[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km]
witanko moze ktos wie jak sie dobrac do lozyska w tipie chodzi mi o lozysko-lozyska wyjscia ze skrzyni na polosie a konkretnie o prawa strone tam jest mechanizm roznicowy zaczyna mi tam troszke cieknac i jest duzy loz
z gory dziekuje!! i sorki jak cos nie tak
witanko moze ktos wie jak sie dobrac do lozyska w tipie chodzi mi o lozysko-lozyska wyjscia ze skrzyni na polosie a konkretnie o prawa strone tam jest mechanizm roznicowy zaczyna mi tam troszke cieknac i jest duzy loz
z gory dziekuje!! i sorki jak cos nie tak
Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, 21:05 przez swiety, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Zaglądałem niedawno do ETKI i łożyska jako części tam (w ETCE) nie ma. Jest za to tak jakby komplet: Flansza + "coś". Domyślam się, że może to być flansza z łozyskiem, gdzie kołnierz flanszy jest bieznia wewnętrzną łozyska. Całość byłaby osadzona w tym deklu odkręcanym.
Luz może być w 2 miejscach:
1. Na łożysku - do wymiany flansza z łozyskiem
2. Na osadzeniu łożyska w deklu - do wymiany zależy co jest zuzyte (ewentualnie do naprawy - gdy chodzi o otwór w deklul, nie wiem tylko czy opłacalne ?)
Luz może być w 2 miejscach:
1. Na łożysku - do wymiany flansza z łozyskiem
2. Na osadzeniu łożyska w deklu - do wymiany zależy co jest zuzyte (ewentualnie do naprawy - gdy chodzi o otwór w deklul, nie wiem tylko czy opłacalne ?)
Części samochodowe online - Motostacja pl
witam i z gory dziekuje i przepraszam za cisze ale taka praca duzo jezdze i brak czasu na co kolwiek.
bylem dzis w audi i mechanik :lol: od siedmiu bolesci chrzanil takie kocopoly ze go wysmialem:mowil ze tego sie niemaprawia i zaproponowal mi skrzynie za 4600€ tanio i okazyjnie!dlaczego RomanS mowisz ze sie nieoplaca? taniej naprawic niz kupic drugiego tipa za durzo juz w niego wlorzylem zeby odpuscic
jutro pojade do lyonu i porozmawiam z skrzyniazem kola ma swietna reputacje we francji-opisze wszystko co i jak i jaki koszt za czesci
dzieki za wszystko i zapraszam na
"bezalkocholowe" :mrgreen:
bylem dzis w audi i mechanik :lol: od siedmiu bolesci chrzanil takie kocopoly ze go wysmialem:mowil ze tego sie niemaprawia i zaproponowal mi skrzynie za 4600€ tanio i okazyjnie!dlaczego RomanS mowisz ze sie nieoplaca? taniej naprawic niz kupic drugiego tipa za durzo juz w niego wlorzylem zeby odpuscic

jutro pojade do lyonu i porozmawiam z skrzyniazem kola ma swietna reputacje we francji-opisze wszystko co i jak i jaki koszt za czesci
dzieki za wszystko i zapraszam na

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Nie, nie, nie napisałem że się nie opłaca naprawa skrzyniswiety pisze:dlaczego RomanS mowisz ze sie nieoplaca?

To było jakby pytanie i dotyczyłoby przypadku gdy w deklu jest wyrobiony otwór pod łożysko. W tym przypadku można mysleć o naprawieniu gniazda w deklu (spawanie, chemia- żywica albo co), tylko nie wiadomo, czy opcja naprawy byłaby opłacalna w SPAM do wymiany dekla. o to tylko chodziło

Części samochodowe online - Motostacja pl
witam!! wlasnie odebralem swoja piekna od mechaniora i tak:
dekiel z lorzyskiem+uszczelka+uszczelniacz olej z filtrem przy okazi 550€ :evil: -wszystko kupione w audi!koles mowil ze to ostatnie podrygi byly jeszsze troche to by rurznicowy poszedl na zlom ,i powiem ze jestem zadowolony bo nieman juz tego dziwnego huczenia :lol: jeszcze wymienie przeguby obydwa bo sa wybite i spokoj z jednym
dekiel z lorzyskiem+uszczelka+uszczelniacz olej z filtrem przy okazi 550€ :evil: -wszystko kupione w audi!koles mowil ze to ostatnie podrygi byly jeszsze troche to by rurznicowy poszedl na zlom ,i powiem ze jestem zadowolony bo nieman juz tego dziwnego huczenia :lol: jeszcze wymienie przeguby obydwa bo sa wybite i spokoj z jednym
OK a dobierał się ktoś do lewej strony bo i tam mi zaczyna cieknąć .
[ Dodano: 2009-09-06, 20:22 ]
Znalazłem coś takiego i poradziłem sobie . ----------5HP19--------
[ Dodano: 2009-09-14, 07:59 ]
Tak dla uzupełnienia tematu to z lewej strony 5hp19 jest uszczelniacz 60x80x7,5 a z prawej 75x90x8 nie koniecznie trzeba rzbierać cały mechanizm wystarczy wyjąć flanszę ( jedna śruba na środku ) z tym ze może być problem z wyjęciem uszczelniacza ( ciasno siedzi).
A i łapa skrzyni z prawej jest na 3 sruby dwie to prościzna ale trzecia jest głęboko na skrzyni , łatwiej otworzyć maskę odkręcić przepływomierz i ktoś kto ma w miarę zgrabną łapkę poradzi sobie
[ Dodano: 2009-09-06, 20:22 ]
Znalazłem coś takiego i poradziłem sobie . ----------5HP19--------
[ Dodano: 2009-09-14, 07:59 ]
Tak dla uzupełnienia tematu to z lewej strony 5hp19 jest uszczelniacz 60x80x7,5 a z prawej 75x90x8 nie koniecznie trzeba rzbierać cały mechanizm wystarczy wyjąć flanszę ( jedna śruba na środku ) z tym ze może być problem z wyjęciem uszczelniacza ( ciasno siedzi).
A i łapa skrzyni z prawej jest na 3 sruby dwie to prościzna ale trzecia jest głęboko na skrzyni , łatwiej otworzyć maskę odkręcić przepływomierz i ktoś kto ma w miarę zgrabną łapkę poradzi sobie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 115
- Rejestracja: 16 sie 2009, 21:45
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 sie 2010, 16:27
- Lokalizacja: brenno