Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km] zmiana lorzyska w tiptroniku

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
swiety
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lip 2008, 17:17
Lokalizacja: francja -ecoche

[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km] zmiana lorzyska w tiptroniku

Post autor: swiety » 16 cze 2009, 22:42

[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km]
witanko moze ktos wie jak sie dobrac do lozyska w tipie chodzi mi o lozysko-lozyska wyjscia ze skrzyni na polosie a konkretnie o prawa strone tam jest mechanizm roznicowy zaczyna mi tam troszke cieknac i jest duzy loz
z gory dziekuje!! i sorki jak cos nie tak
Ostatnio zmieniony 17 cze 2009, 21:05 przez swiety, łącznie zmieniany 1 raz.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 16 cze 2009, 22:49

swiety pisze:[A6C52.5TDI AFB QUATRO 150km]
wstaw to w temat i bedzie ok ;-)

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 17 cze 2009, 08:59

wymien uszczelnienie - przestanie cieknac

swiety
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lip 2008, 17:17
Lokalizacja: francja -ecoche

Post autor: swiety » 17 cze 2009, 21:09

usuniecie samego wycieku to nie problem-problem to usunac przyczyne !!tak jak wspomnialem mam tam duzy luz i to powoduje uszkodzenia zimera :-|

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 17 cze 2009, 21:48

swiety, mam dokładnie to samo, ale luz jest tak duży, że nie chce się wierzyć aby tam było jakieś łożysko, to jest kilka mm luzu :!:
Jesteś pewien, że tam w ogóle jest jakieś łożysko :?: :roll:
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 02 lip 2009, 17:16

Zaglądałem niedawno do ETKI i łożyska jako części tam (w ETCE) nie ma. Jest za to tak jakby komplet: Flansza + "coś". Domyślam się, że może to być flansza z łozyskiem, gdzie kołnierz flanszy jest bieznia wewnętrzną łozyska. Całość byłaby osadzona w tym deklu odkręcanym.
Luz może być w 2 miejscach:
1. Na łożysku - do wymiany flansza z łozyskiem
2. Na osadzeniu łożyska w deklu - do wymiany zależy co jest zuzyte (ewentualnie do naprawy - gdy chodzi o otwór w deklul, nie wiem tylko czy opłacalne ?)
Części samochodowe online - Motostacja pl

swiety
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lip 2008, 17:17
Lokalizacja: francja -ecoche

Post autor: swiety » 02 lip 2009, 21:18

witam i z gory dziekuje i przepraszam za cisze ale taka praca duzo jezdze i brak czasu na co kolwiek.
bylem dzis w audi i mechanik :lol: od siedmiu bolesci chrzanil takie kocopoly ze go wysmialem:mowil ze tego sie niemaprawia i zaproponowal mi skrzynie za 4600€ tanio i okazyjnie!dlaczego RomanS mowisz ze sie nieoplaca? taniej naprawic niz kupic drugiego tipa za durzo juz w niego wlorzylem zeby odpuscic :-/
jutro pojade do lyonu i porozmawiam z skrzyniazem kola ma swietna reputacje we francji-opisze wszystko co i jak i jaki koszt za czesci
dzieki za wszystko i zapraszam na <piwo> :peace: "bezalkocholowe" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 02 lip 2009, 23:53

swiety pisze:dlaczego RomanS mowisz ze sie nieoplaca?
Nie, nie, nie napisałem że się nie opłaca naprawa skrzyni :-). Napisałem przecież, że do wymiany zużyte elementy lub do naprawy , tylko nie wiadomo, czy naprawa tych elementów jest opłacalna !
To było jakby pytanie i dotyczyłoby przypadku gdy w deklu jest wyrobiony otwór pod łożysko. W tym przypadku można mysleć o naprawieniu gniazda w deklu (spawanie, chemia- żywica albo co), tylko nie wiadomo, czy opcja naprawy byłaby opłacalna w SPAM do wymiany dekla. o to tylko chodziło <ok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

swiety
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lip 2008, 17:17
Lokalizacja: francja -ecoche

Post autor: swiety » 04 lip 2009, 21:05

witam!! wlasnie odebralem swoja piekna od mechaniora i tak:
dekiel z lorzyskiem+uszczelka+uszczelniacz olej z filtrem przy okazi 550&#8364; :evil: -wszystko kupione w audi!koles mowil ze to ostatnie podrygi byly jeszsze troche to by rurznicowy poszedl na zlom ,i powiem ze jestem zadowolony bo nieman juz tego dziwnego huczenia :lol: jeszcze wymienie przeguby obydwa bo sa wybite i spokoj z jednym

swiety
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 lip 2008, 17:17
Lokalizacja: francja -ecoche

Post autor: swiety » 05 lip 2009, 16:12

witanko ! oczywiscie ze wybije i podam rozmiar lorzyska i uszczelniacza,kurcze za pozno zajazylem i niemam fotoskow z wymiany :evil: kolega tez bedzie wymienial to napewno zrobie i wrzuce

Awatar użytkownika
arcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2008, 17:54
Lokalizacja: OTWOCK

Post autor: arcioo » 28 sie 2009, 17:49

Gdzie kupiłeś ten uszczelniacz

Awatar użytkownika
arcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lip 2008, 17:54
Lokalizacja: OTWOCK

Post autor: arcioo » 05 wrz 2009, 14:42

OK a dobierał się ktoś do lewej strony bo i tam mi zaczyna cieknąć .

[ Dodano: 2009-09-06, 20:22 ]
Znalazłem coś takiego i poradziłem sobie . ----------5HP19--------

[ Dodano: 2009-09-14, 07:59 ]
Tak dla uzupełnienia tematu to z lewej strony 5hp19 jest uszczelniacz 60x80x7,5 a z prawej 75x90x8 nie koniecznie trzeba rzbierać cały mechanizm wystarczy wyjąć flanszę ( jedna śruba na środku ) z tym ze może być problem z wyjęciem uszczelniacza ( ciasno siedzi).
A i łapa skrzyni z prawej jest na 3 sruby dwie to prościzna ale trzecia jest głęboko na skrzyni , łatwiej otworzyć maskę odkręcić przepływomierz i ktoś kto ma w miarę zgrabną łapkę poradzi sobie

martinshadow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 16 sie 2009, 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: martinshadow » 15 wrz 2009, 10:33

To wymiana z prawej strny jest opisana dokładnie a z lewej strony jest podobnie / Czy ktoś już wymieniał tam uszczelniacz - ? Bo jak widzę na rysunku z lewej strony jest baaardzo długa ta półośka , która ma wyjść ze skrzyni i czy nic z niej nie spadnie ?

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 18 paź 2010, 12:44

Witam
poradził sobie ktoś z lewą stroną ??

artur.hol77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 17 sie 2010, 16:27
Lokalizacja: brenno

Post autor: artur.hol77 » 15 kwie 2011, 10:18

odgrzewam temat.kolega zapomnial o jeszcze jednym lozysku igielkowym HK 3224.dodam jeszcze tyle ze po wymianie wszyskich lozysk jest ciszej lecz luzy flanszy pozostaly.iniewiem co dalej .moze ktos juz przerabial ten temat.
daje rade

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja