Dzień Dobry
Proszę o pomoc pacjent 3.0 TFSI 2012-13
Moim problem jest ciągła praca prawego wentylatora od strony pasażera.
W momencie kiedy otworzy się auto lub jest włączony zapłon uruchamia się prawy wentylator (od strony pasażera) i cały czas chodzi, podczas jazdy tak samo.
Po wyłączeniu i zamknięciu auta, wentylator wyje jeszcze około 30s i dopiero staje. Auto osiąga normalnie temperaturę roboczą podczas jazdy nie ma problemu lecz cały czas wyje ten wentylator.
Poniżej kod błędu
6144 - Obwód sterujący wentylatora chłodnicy płynu chłodniczego 2
P0481 00 [045] - usterka elektryczna
Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny
Ciągła praca wentylatora 3.0 TFSI A7 4G
- Doc
- Administrator
- Posty: 2795
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Ciągła praca wentylatora 3.0 TFSI A7 4G
Kermit71, są dwa dość duże bezpieczniki od wentylatorów chłodnicy. Znajdują się pod maską odkręcając podszybie tam od strony pasażera. Dość częsta usterka w tym silniku.
Jeśli jest usterka elektryczna to szuka sie pierwsze w okablowaniu.
Ps: Przy okazji... starszy podobny temat: a6-c7-diesel/po-otwarciu-drzwi-od-razu- ... 91889.html .
Jeśli jest usterka elektryczna to szuka sie pierwsze w okablowaniu.
Ps: Przy okazji... starszy podobny temat: a6-c7-diesel/po-otwarciu-drzwi-od-razu- ... 91889.html .
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 lis 2024, 13:40
- Imię: Kermit
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyslask
Re: Ciągła praca wentylatora 3.0 TFSI A7 4G
Bardzo dziękuje za odpowiedź
Możliwe, żeby prawy wentylator chodziłby cały czas poprzez przepalenie, któregoś z tych bezpieczników?
Myślę, że wtedy by w ogóle nie chodził ale mogę się mylić przy tej ilości elektroniki w autach
U mnie jest problem, że on cały czas chodzi gdy dostanie prądu (otworzy się auto/drzwi) i prawy wentylator startuje.
Dopiero po zamknięciu auta i odczekaniu 20s go wyłącza.
Będę rozkręcał i szukał - lecz staram się znaleźć możliwe rozwiązanie, aby nie błądzić
Możliwe, żeby prawy wentylator chodziłby cały czas poprzez przepalenie, któregoś z tych bezpieczników?
Myślę, że wtedy by w ogóle nie chodził ale mogę się mylić przy tej ilości elektroniki w autach
U mnie jest problem, że on cały czas chodzi gdy dostanie prądu (otworzy się auto/drzwi) i prawy wentylator startuje.
Dopiero po zamknięciu auta i odczekaniu 20s go wyłącza.
Będę rozkręcał i szukał - lecz staram się znaleźć możliwe rozwiązanie, aby nie błądzić