Witam wszystkich.Mam problem z moim c6 4.2.Auto ma ogulnie dosyć bogate wyposażenie i dlatego wrzucilem tam nowa mocną baterie varta 110a920ah.
Od niedawna zaczeło mi ja coś drenować.Potrafi rozładować tak że nie otworze auta.Problem nie jest codziennie.Nie ma związku z pogodą.Nie ma zwiazku z tym czy używam key less czy z klucza pale.Ostatnio zauważyłem tylko tyle że jak wsiadłem do auta,to fotel był na maksa do tyłu odsuniety,jak dotknąłem przycisku to zaczął jeździć w różne strony.Ale stanął i było ok.Rano już sie nie otworzyło.czasami za kilka godzin w ciągu dniarozladuje go na amen.Jak próbe miernikiem chciałem kilka razy zrobić pobór 0.01a.Aku podmieniane.Ładowanie alternatora pod obciążeniem 14.2v....Jakieś pomysły.Modul telefonu da tak popalić?
Pożeracz prądu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 574
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Re: Pożeracz prądu
Jeżeli sugerujesz coś z fotelem, odepnij go na jakiś czas. Możliwe, że ma gdzieś zwarcie, przełamane przewody od regulacji lub ogrzewania.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
- stefan350
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 21 cze 2011, 00:18
- Imię: Sławek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Osiek
Re: Pożeracz prądu
Update.Jest już grudzień.A ja nadal nie uporałem się z tym.Myślałem przez chwilę że ok,a tu nagle zonk.i znow nie ma prądu.Moduł bluetoot odpiety zapętlony.Can gateway miał zieloną kostkę.Odpięty wymyty w ipa podpiety.Kabel od aku do alternatora zimny.Ladowanie dochodzi nawet do 14.6v pod maską z odbiornikami.Akumulatorow maiłem już chyba z 5 różnych.Zawsze zakladam jakiś pewniak.I drugi daje do bagażnika.Żeby nie było tak że nie zastartujue.W aucie nie działają tylko grzane lusterka i fotel kierowcy(Grzanie) Obstawiam uszkodzone maty grzewcze jak w lusterkach tak i w fotelu.Bo i tył foteli grzeje i fotel pasażera też.Tak samo tylna szyba grzeje a lusterka nie.Auto bylo podlane wodą w większej mierze od strony pasażera(zatkane odpływy szyberdachu).I od czasu zalania mi się wydaje że zaczęły się te jazdy.Za każdym razem jak podpinam miernik to wszystko jest ok 0.01a badź 0.02....Wtedy zamykam otwieram,bawie sie fotelem radiem odpalam gaszę...I po zamknięciu do 5 min jeat 0.01.Po 2 godzinach to samo.Auto startuje jade do punktu B. Po ok 3ech godzinach auto nie uruchamia się.....Już mi ręce opadają
[/quote]
[/quote]