Jakieś 3 miesiące temu wymieniłem zegary na FL - 4F0 920 933 Q, ponieważ w oryginalnych w zimne dni gasł wyświetlacz. Wyczytałem, że to typowy ich problem. W dniu dzisiejszym podczas jeżdżenia zauważyłem, że wyświetlacz zgasł. Zero reakcji, ponowny rozruch nic nie daje. Sprawdziłem błędy i mam:
Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:. AKP\4F0-920-xxx-17.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 920 933 Q HW: 4F0 920 933 Q
Komponent: KOMBIINSTR. H09 0209
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: FKU05JZ8A
Kodowanie: 0FBF100502000008010101
Kod serwisu: WSC 02391 823 56573
VCID: 356194D39C417F272C-8060
Nie znaleziono błędów.
Adres 07: Jed.obsługi/wskaź. Plik etykiet: AKP\4F0-910-7xx-07-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 732 S HW: 4E0 035 729
Komponent: Interfacebox H43 5150
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 350I5087899765
Kodowanie: 0001313
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 3365AACB5235611702-8066
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 4F0 910 609 E
Komponent: Bedienteil MMIC6H01 0060
Podsystem 2 - Numer seryjny: 00000001166218
Podsystem 3 - Numer seryjny: 0104.09.080000000100011492˙
Podsystem 4 - Numer seryjny: 011492˙
Znaleziono 1 błąd:
01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 8
Wew.licznik błędów: 32
Przebieg: 419099 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2024.05.22
Czas: 17:49:43
Ramka zamrożona:
Bity binarnie: 10
Czy jest od tego jakiś bezpiecznik, czy po prostu mam pecha i padły również te zegary.
Pomijam że kosztowy mnie 400+500 kodowanie

Jak ktoś ma pomysły to proszę o podpowiedź. Może jakiś bezpiecznik???
Aktualizacja
Poczytałem trochę na forum. ok 21.00 uruchamiając zapłon po chwili wyświetlacz się zapalił ale podczas skanowania zaraz zgasł. A więc skasowałem wszystkie błędy, na początku 01317 nie dało się usunąć ale za drugim razem poszło. Niestety kolejne skanowanie powoduje powrót błędu.
Z innych błędów to
1. częsty błąd regulatora napięcia. Dzisiaj po paru minutach pracy na zapłonie (jakieś 15 min) - wszystko wyłączone poza MMI, radio wyciszone regulator pokazał wartości:
Adres 61: Reg.akumulatora (4F0 910 181 F) HW: 4F0 915 181 B, kodowanie 4F0 915 105 E Komponent: von VA0 580825P0IG
21:01:56
11.95 V Battery Voltage (actual)
prąd spocz. 0 Static-Current Shut-Off Stage
100.0 % Battery Condition
3 ohms Internal Battery Resistance
0 Ah Qv (Battery Aging)
-11.1 A Current Value from Battery
Zakładam, że akumulator AGM Varty 95Ah - z 2018 roku chyba przysiada (myślałem że wytrzymują dłużej). Po parunastu minutach jak napięcie spadło poniżej 12V to raczej nie ma za dużej pojemności i sprawności. Oczywiście zakładam, że nie jest to powodem braku wyświetlania bo komunikaty z regulatora mam od dawna.
2. Błąd czujnika cofania
3. Błąd zmieniarki mp3 - ale poza błędem działa wyśmienicie.
Adres 1E: Media Player 2 Plik etykiet: 4E0-910-111.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 110 E HW: 4E0 035 110 A
Komponent: MP3-Changer H47 0390
Weryfikacja: 00047003 Numer seryjny: AUZ5ZBH8567255
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 1A3B676FD59FB05F21-804E
Znaleziono 1 błąd:
02261 - Media Player; pozycja 1 (R118)
014 - wadliwy - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101110
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 58
Przebieg: 418762 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2024.05.05
Czas: 18:15:29
Wracając do błędu wyświetlacza - myślałem że padło jakieś zasilanie LCD ale jak zapalił się na paręnaście sekund to mam podejrzenia, że to coś innego. Może miał ktoś taki problem i może mi podpowiedzieć co sprawdzać....