Witam
mogę prosić o analize logów
zrobione w 1.8 turbo
Logi prośba o analize
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 paź 2018, 15:24
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: lubuskie
Logi prośba o analize
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Logi prośba o analize
Witam.
Po pierwsze, wypełnij swój awatar - łatwiej jest pomóc.
Napisz więcej coś o silniku, czy ma LPG, jak ze świecami i przerwą, czy czysty jest filtr powietrza itd.
Był sprawdzany układ ssący na szczelność ?
Przed zrobieniem logów skasować błędy (nawet jak ich nie ma) komp wraca do ustawień fabrycznych.
Logi dynamiczne trzeba zrobić na III biegu od 1200-1300 obr./min z non-stop wciśniętym do podłogi pedałem gazu i tak aż do odcinki czyli około 6600-6800.
002+020
115+118
031+032
Po takich trzech testach, wrzuć logi do analizy.
Oczywiście wszystko na benzynie.
P/S
Nie dubluj swoich postów.
Pozdrawiam.
Po pierwsze, wypełnij swój awatar - łatwiej jest pomóc.
Napisz więcej coś o silniku, czy ma LPG, jak ze świecami i przerwą, czy czysty jest filtr powietrza itd.
Był sprawdzany układ ssący na szczelność ?
Przed zrobieniem logów skasować błędy (nawet jak ich nie ma) komp wraca do ustawień fabrycznych.
Logi dynamiczne trzeba zrobić na III biegu od 1200-1300 obr./min z non-stop wciśniętym do podłogi pedałem gazu i tak aż do odcinki czyli około 6600-6800.
002+020
115+118
031+032
Po takich trzech testach, wrzuć logi do analizy.
Oczywiście wszystko na benzynie.
P/S
Nie dubluj swoich postów.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 paź 2018, 15:24
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: lubuskie
Re: Logi prośba o analize
sabuk2006 pisze: ↑17 mar 2024, 09:32Witam.
Po pierwsze, wypełnij swój awatar - łatwiej jest pomóc.
Napisz więcej coś o silniku, czy ma LPG, jak ze świecami i przerwą, czy czysty jest filtr powietrza itd.
Był sprawdzany układ ssący na szczelność ?
Przed zrobieniem logów skasować błędy (nawet jak ich nie ma) komp wraca do ustawień fabrycznych.
Logi dynamiczne trzeba zrobić na III biegu od 1200-1300 obr./min z non-stop wciśniętym do podłogi pedałem gazu i tak aż do odcinki czyli około 6600-6800.
002+020
115+118
031+032
Po takich trzech testach, wrzuć logi do analizy.
Oczywiście wszystko na benzynie.
1.8 BLN
bez gazu
dolot sprawdzony dymiarką wszystko ok
filtr powietrza nowy świeży po serwisie olejowym
P/S
Nie dubluj swoich postów.
Pozdrawiam.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Logi prośba o analize
Witam.
Pisałem, abyś uzupełnił awatar.
Szczelność sprawdza się kompresorem, tak do około 0,7-0,8 (oczywiście zaślep odmę) a nie dymem bez ciśnienia. 0,7 starczy, bo turbina K03 przy tej mocy, będzie tyle dawać a nadmiar będzie regulował zawór N75 (jak sprawny)
Odkręć przepływomierz (dopasuj zaślepkę pcv z wentylem) odkręć korek wlewu oleju, wysunąć bagnet z 5 cm i pompować powietrze od strony przepływomierza, jeśli jest totalna cisza to wiesz, że masz cały układ ssący na 100%. Ja we wcześniejszym aucie 1.8T 225KM pompowałem 0,9-1,0 bo tyle dawała moja K04 turbina.
Po takim zabiegu zrób logi, które wcześniej podałem.
Pozdrawiam.
Pisałem, abyś uzupełnił awatar.
Szczelność sprawdza się kompresorem, tak do około 0,7-0,8 (oczywiście zaślep odmę) a nie dymem bez ciśnienia. 0,7 starczy, bo turbina K03 przy tej mocy, będzie tyle dawać a nadmiar będzie regulował zawór N75 (jak sprawny)
Odkręć przepływomierz (dopasuj zaślepkę pcv z wentylem) odkręć korek wlewu oleju, wysunąć bagnet z 5 cm i pompować powietrze od strony przepływomierza, jeśli jest totalna cisza to wiesz, że masz cały układ ssący na 100%. Ja we wcześniejszym aucie 1.8T 225KM pompowałem 0,9-1,0 bo tyle dawała moja K04 turbina.
Po takim zabiegu zrób logi, które wcześniej podałem.
Pozdrawiam.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Logi prośba o analize
Cześć, też jestem na etapie przeglądu silnika po dłuższej przerwie, czy mogę liczyć na pomoc w ocenie logów ? w tym tygodniu będę przeglądał wężyki, zaworki tak ogólnie szczelność i po tym logi.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga