[A6 C5] 2.5TDI Błąd iglicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
[A6 C5] 2.5TDI Błąd iglicy
Witam, po podłączeniu autka do kompa wyświetlił mi się błąd iglicy.
Co to wogóle jest? U jednego mechanika byłem i twierdzi, że niby przewód, który idzie do jednego z wtryskiwaczy mógł się przygiąć.
Inny chce odkręcać wtryski i regenerować (samochód pali ok. 11.4l co ponoć przemawia za tą teorią).
Co wy na to?
Miał ktoś podobny przypadek?
Co to wogóle jest? U jednego mechanika byłem i twierdzi, że niby przewód, który idzie do jednego z wtryskiwaczy mógł się przygiąć.
Inny chce odkręcać wtryski i regenerować (samochód pali ok. 11.4l co ponoć przemawia za tą teorią).
Co wy na to?
Miał ktoś podobny przypadek?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
Co do miejsca,o ktore pytasz,to nie wiem,ale jak masz ten błąd,to raczej do wymiany masz tylko wtrysk sterujacy (właśnie ten z kabelkiem),koszt samego ori to ok 1400zł,ale jak oddasz w ASO stary to cena spada za nowy do 900zł.Są tez na Allegro za mniejszą cenę lub uzywane (trzeba sprawdzić,czy nie mają spalonej cewki) za jeszcze mniejszą (400-450zł).Tu masz fotę jak to wygladaAudi_wolek pisze:A może ktoś wie gdzie w okolicach Bielska lub Oświęcimia podjechać, żeby ktoś konkretnie ocenił sytuację. Nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie regenerować...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Forum internetowy a6klub.pl , a8team.pl , audi80.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
Dzisiaj znalazłem chwilę czasu i zrobiłem to co proponowaliście:):)
Na wyłączonym silniku na wtyczce nie tej od wtryskiwacza, tylko ta co nachodzi na nią opór miałem 126 i zaraz później skakał na 198 i zanikał, za każdym razem to samo.
We wcześniejszym poście wspominałem o mokrych pozostałych wtryskach pod tym sterującym i dzisiaj znowu zauważyłem, że minimalnie są mokre.
Czekam na kolejne wskazówki
Na wyłączonym silniku na wtyczce nie tej od wtryskiwacza, tylko ta co nachodzi na nią opór miałem 126 i zaraz później skakał na 198 i zanikał, za każdym razem to samo.
We wcześniejszym poście wspominałem o mokrych pozostałych wtryskach pod tym sterującym i dzisiaj znowu zauważyłem, że minimalnie są mokre.
Czekam na kolejne wskazówki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie