Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] 2.5TDI Błąd iglicy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

[A6 C5] 2.5TDI Błąd iglicy

Post autor: Audi_wolek » 03 cze 2009, 15:36

Witam, po podłączeniu autka do kompa wyświetlił mi się błąd iglicy.
Co to wogóle jest? U jednego mechanika byłem i twierdzi, że niby przewód, który idzie do jednego z wtryskiwaczy mógł się przygiąć.
Inny chce odkręcać wtryski i regenerować (samochód pali ok. 11.4l co ponoć przemawia za tą teorią).

Co wy na to?
Miał ktoś podobny przypadek?

Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

Post autor: Audi_wolek » 03 cze 2009, 16:19

A może ktoś wie gdzie w okolicach Bielska lub Oświęcimia podjechać, żeby ktoś konkretnie ocenił sytuację. Nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie regenerować...

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Moje auto: Q7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 03 cze 2009, 16:42

Audi_wolek pisze:A może ktoś wie gdzie w okolicach Bielska lub Oświęcimia podjechać, żeby ktoś konkretnie ocenił sytuację. Nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie regenerować...
Co do miejsca,o ktore pytasz,to nie wiem,ale jak masz ten błąd,to raczej do wymiany masz tylko wtrysk sterujacy (właśnie ten z kabelkiem),koszt samego ori to ok 1400zł,ale jak oddasz w ASO stary to cena spada za nowy do 900zł.Są tez na Allegro za mniejszą cenę lub uzywane (trzeba sprawdzić,czy nie mają spalonej cewki) za jeszcze mniejszą (400-450zł).Tu masz fotę jak to wyglada
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

Post autor: Audi_wolek » 03 cze 2009, 23:16

Jeśli to w czymś pomoże, to po lewej stronie od góry pierwszy i drugi wtrysk były trochę mokre, ale po dokręceniu pozostało sucho.

Postaram się jutro podłączyć pod kompa i napisze jaki błąd się pokazał

[ Dodano: 2009-06-03, 23:17 ]
pawelk600, a jak można dokonać pomiaru rezystencji ?

Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

Post autor: Audi_wolek » 03 cze 2009, 23:22

A w ogóle jakie są wtryskiwacze w 2.5TDi, jedno czy dwu sprężynowe ?

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 04 cze 2009, 09:44

i gdzie znajduje sie ów wtrysk sterujacy
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Post autor: krzys124 » 04 cze 2009, 15:34

hmmm , ale z tego wtryskiwacza zaden kabelek nie wychodzi - tak jak jest np. w 1.9 TDI :-/ ma ktoś zdjecie ? :mrgreen:
Bo to co pokazuje na zdjeciu MR.A6 to ani u mnie w aucie , ani u kolegi w quatro nie ma
inaczej - patrzac z góry za chiny tego nie widac - kabelka

ymario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 maja 2009, 17:20
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: ymario » 07 cze 2009, 12:39

błąd iglicy występuje też jak nastawnik pompy jest zabrudzony opiłkami

Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

Post autor: Audi_wolek » 07 lip 2009, 23:12

Dzisiaj dopiero udało mi się podpiąć autko pod Vaga i mój błąd to

00542 CZUJNIK SKOKU IGLICY G80

Co teraz? Czeka mnie wymiana wtryskiwacza?

Dziękuję za odp. :):)

Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

Post autor: Audi_wolek » 11 lip 2009, 15:46

Dzisiaj znalazłem chwilę czasu i zrobiłem to co proponowaliście:):)

Na wyłączonym silniku na wtyczce nie tej od wtryskiwacza, tylko ta co nachodzi na nią opór miałem 126 i zaraz później skakał na 198 i zanikał, za każdym razem to samo.

We wcześniejszym poście wspominałem o mokrych pozostałych wtryskach pod tym sterującym i dzisiaj znowu zauważyłem, że minimalnie są mokre.

Czekam na kolejne wskazówki

Audi_wolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
Lokalizacja: malopolskie

Post autor: Audi_wolek » 11 lip 2009, 23:50

Próbowałem również tam wykonać ten pomiar, ale wychodziło za każdym razem 0, więc uznałem, że na tej drugiej trzeba dokonać :):)

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 12 lip 2009, 06:16

Jeżeli na wtyczce od sterującego wychodzi 0 tzn,że jest on uszkodzony :-(

michalm45
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 23 gru 2008, 11:47
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: michalm45 » 12 lip 2009, 12:59

Czyli czeka Cię wymiana jednym słowem wtryskiwacza.... :lol:
Audi A6 2.5TDI V6 - rewelka

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 12 lip 2009, 21:01

trzeba wymienić a mało nie kosztuje.
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga