[A6 C5] 2.5TDI Błąd iglicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
[A6 C5] 2.5TDI Błąd iglicy
Witam, po podłączeniu autka do kompa wyświetlił mi się błąd iglicy.
Co to wogóle jest? U jednego mechanika byłem i twierdzi, że niby przewód, który idzie do jednego z wtryskiwaczy mógł się przygiąć.
Inny chce odkręcać wtryski i regenerować (samochód pali ok. 11.4l co ponoć przemawia za tą teorią).
Co wy na to?
Miał ktoś podobny przypadek?
Co to wogóle jest? U jednego mechanika byłem i twierdzi, że niby przewód, który idzie do jednego z wtryskiwaczy mógł się przygiąć.
Inny chce odkręcać wtryski i regenerować (samochód pali ok. 11.4l co ponoć przemawia za tą teorią).
Co wy na to?
Miał ktoś podobny przypadek?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
Co do miejsca,o ktore pytasz,to nie wiem,ale jak masz ten błąd,to raczej do wymiany masz tylko wtrysk sterujacy (właśnie ten z kabelkiem),koszt samego ori to ok 1400zł,ale jak oddasz w ASO stary to cena spada za nowy do 900zł.Są tez na Allegro za mniejszą cenę lub uzywane (trzeba sprawdzić,czy nie mają spalonej cewki) za jeszcze mniejszą (400-450zł).Tu masz fotę jak to wygladaAudi_wolek pisze:A może ktoś wie gdzie w okolicach Bielska lub Oświęcimia podjechać, żeby ktoś konkretnie ocenił sytuację. Nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie regenerować...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
Dzisiaj znalazłem chwilę czasu i zrobiłem to co proponowaliście:):)
Na wyłączonym silniku na wtyczce nie tej od wtryskiwacza, tylko ta co nachodzi na nią opór miałem 126 i zaraz później skakał na 198 i zanikał, za każdym razem to samo.
We wcześniejszym poście wspominałem o mokrych pozostałych wtryskach pod tym sterującym i dzisiaj znowu zauważyłem, że minimalnie są mokre.
Czekam na kolejne wskazówki
Na wyłączonym silniku na wtyczce nie tej od wtryskiwacza, tylko ta co nachodzi na nią opór miałem 126 i zaraz później skakał na 198 i zanikał, za każdym razem to samo.
We wcześniejszym poście wspominałem o mokrych pozostałych wtryskach pod tym sterującym i dzisiaj znowu zauważyłem, że minimalnie są mokre.
Czekam na kolejne wskazówki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 22 sty 2009, 21:56
- Lokalizacja: malopolskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga