Witam,
Aktualnie posiadam jak w serii 356mm przód / 330mm tył z zamiarem swapa na 390mm przód / 356mm tył.
Posiadam już zaciski od RS6 C7.
W sklepie Lewiana wybrałem tarcze i klocki.
Przód pod RS6 C7:
Tarcze: Zimmermann Formula Z 100.3382.70
Klocki: EBC Yellow Stuff DP42081R
Tył pod A8 D4:
Tarcze: Zimmermann Coat Z 100.3362.20
Klocki: EBC Yellow Stuff DP42082R
Poszukuję osłon tarcz na przód i tył, posiłkując się ETKA online znalazłem:
Przód od RS6 C7 390mm
4H0 615 311 D
4H0 615 312 D
Tył od A8 D4 356mm
4H0 615 611 D
4H0 615 612 D
Czy mógłby mnie ktoś utwierdzić, że powyższe nr osłon są prawidłowe? Dostępność tylko ASO?
Pozdrawiam
A6 C7 BiTDI 313KM - swap hamulców na 390/356
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A6 C7 BiTDI 313KM - swap hamulców na 390/356
Nr blach które podałeś też sprawdziłem w katalogu i wydają się ok.
Cenowo ile taki zestaw?
Tez zastanawiam się nad swapem swoich, waham się między:
- komplet zacisków z S6 400 i 356 mm (niestety kiepski wybór przednich tarcz i nieatrakcyjne ceny)
- przód z Q7 4m akebono 375 lub 390mm na tarczy mercedesa - tył 356 z s6
Co cenowo najlepiej brać? Podpowie ktoś?
Cenowo ile taki zestaw?
Tez zastanawiam się nad swapem swoich, waham się między:
- komplet zacisków z S6 400 i 356 mm (niestety kiepski wybór przednich tarcz i nieatrakcyjne ceny)
- przód z Q7 4m akebono 375 lub 390mm na tarczy mercedesa - tył 356 z s6
Co cenowo najlepiej brać? Podpowie ktoś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 04:07
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: A6 C7 BiTDI 313KM - swap hamulców na 390/356
Cenowo:
1. Zaciski przód i tył 5700 zł + zmiana koloru, nowe uszczelnienia, tłoczki itd. 2300 zł
2. Tarcze hamulcowe obie osie 3700 zł
3. Klocki obie osie 2200 zł
4. Przewody hamulcowe w oplocie 500 zł
5. Osłony/tarcze kotwiczne 1000 zł
6. Robocizna + płyn hamulcowy
Tak więc póki co blisko 16 tys. zł, dojdą koszta robocizny i płynu.
1. Zaciski przód i tył 5700 zł + zmiana koloru, nowe uszczelnienia, tłoczki itd. 2300 zł
2. Tarcze hamulcowe obie osie 3700 zł
3. Klocki obie osie 2200 zł
4. Przewody hamulcowe w oplocie 500 zł
5. Osłony/tarcze kotwiczne 1000 zł
6. Robocizna + płyn hamulcowy
Tak więc póki co blisko 16 tys. zł, dojdą koszta robocizny i płynu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga