Na wstępie przepraszam, ze na forum A6 pytam o A8...są dwa powody, pierwszy taki ze mam sentyment, a drugi jeszcze istotniejszy - jest duże prawdopodobieństwo że ktoś odpisze

Ale do rzeczy, jechałem wczoraj do Włoch na narty i spotkała mnie przygoda, silnik traci moc, głośniej pracuje, a finalnie przechodź w tryb awaryjny.
Po podlaczeniu do VCDSa pojawiają się poniższe błędy, dają się skasować ale nie na dlugo.
Kolega do którego dzwoniłem podpowiedział, ze najprawdopodobniej EGR jest nueszczelny i on powoduje pozostałe błędy.
Proszę popatrzcie, może ktoś cos wymyśli

Sobota,19,Luty,2022,14:38:21:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 10 x64
www.vcds.pl
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4H0 997 409 HW: 4H0 907 409
Komponent i/lub wersja: 4.2TDI EDC17 X05 0002
Kodowanie: 0106002C291F0268
Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM42TDI1114H0997409 001002 (AU64)
ROD: EV_ECM42TDI1114H0997409.rod
VCID: 72EB6FCFA5AF28160C-8026
2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
10265 - Miernik masy powietrza (G246)
P010B 00 [036] - Niewiarygodny sygna³
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 2
Przebieg: 265134 km
Data: 2022.02.19
Czas: 10:26:59
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1329.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 0.0 %
Prêdkoœæ pojazdu: 109 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 88 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 30 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napiêcie zacisku 30: 14.140 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
AFS dm B1: 107.2 kg/h
AFS dm B2: 63.0 kg/h
AFS r Norm B1 mp: 0.8367
AFS r Norm B2 mp: 1.4237
Rzeczywiste ciœnienie do³adowania: 1089 hPa
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartoœæ rzeczywista: 99.69 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): zespó³ 2 wartoœæ rzeczywista: 0.00 %
8878 - ROD - Nieznany kod b³êdu
- 00 [033]
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Kody gotowoœci: 0 0 0 0 0
Sobota,19,Luty,2022,14:39:23:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 10 x64
www.vcds.pl
Adres 11: Silnik II Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4H0 997 409 HW: 4H0 907 409
Komponent i/lub wersja: 4.2TDI EDC17 X05 0002
Kodowanie: 0106002C291F0268
Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM42TDI2114H0997409 001002 (AU64)
ROD: EV_ECM42TDI2114H0997409.rod
VCID: 72EB6FCFA5AF28160C-8026
2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
9064 - Czujnik 2 prêdkoœci obrotowej turbosprê¿arki
P2595 00 [032] - zwarcie z mas¹
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 6
Przebieg: 265084 km
Data: 2022.02.19
Czas: 09:59:05
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1776.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 43.9 %
Prêdkoœæ pojazdu: 144 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 88 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 950 mbar
Napiêcie zacisku 30: 13.980 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1776.0 /min
Prêdkoœæ pojazdu: 144.70 km/h
AFS r Norm B2 mp: 0.0000
Rzeczywiste ciœnienie do³adowania: 1084 hPa
Ciœnienie atmosferyczne: 973 hPa
Œrednia dawka wtrysku: 20.09 mg/stroke
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego na wyjœciu z silnika: obliczona: 89.9 °C
8878 - Zawór 2 uk³adu recyrkulacji spalin (N213)
P045A 00 [167] - usterka
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 265378 km
Data: 2022.02.19
Czas: 14:21:04
Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1207.50 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 20.4 %
Prêdkoœæ pojazdu: 98 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 960 mbar
Napiêcie zacisku 30: 13.880 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1207.5 /min
Prêdkoœæ pojazdu: 98.81 km/h
Zawór recyrkulacji spalin EGR zespó³ 2: offset zamkniêty: 3.05 %
Zawór recyrkulacji spalin EGR zespó³ 2: sterowanie: 98.66 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): zespó³ 2 wartoœæ rzeczywista: 72.14 %
Masa powietrza na mierniku masy powietrza 2: 0.0 mg/stroke
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego na wyjœciu z silnika: obliczona: 89.9 °C