Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Prośba o sprawdzenie błędów i poradę

Silniki wysokoprężne
marchem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:22
Lokalizacja: Wrocław

Prośba o sprawdzenie błędów i poradę

Post autor: marchem » 20 lut 2022, 17:53

Witam,
Na wstępie przepraszam, ze na forum A6 pytam o A8...są dwa powody, pierwszy taki ze mam sentyment, a drugi jeszcze istotniejszy - jest duże prawdopodobieństwo że ktoś odpisze :>
Ale do rzeczy, jechałem wczoraj do Włoch na narty i spotkała mnie przygoda, silnik traci moc, głośniej pracuje, a finalnie przechodź w tryb awaryjny.
Po podlaczeniu do VCDSa pojawiają się poniższe błędy, dają się skasować ale nie na dlugo.
Kolega do którego dzwoniłem podpowiedział, ze najprawdopodobniej EGR jest nueszczelny i on powoduje pozostałe błędy.
Proszę popatrzcie, może ktoś cos wymyśli <luzik>


Sobota,19,Luty,2022,14:38:21:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 10 x64
www.vcds.pl

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4H0 997 409 HW: 4H0 907 409
Komponent i/lub wersja: 4.2TDI EDC17 X05 0002
Kodowanie: 0106002C291F0268
Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM42TDI1114H0997409 001002 (AU64)
ROD: EV_ECM42TDI1114H0997409.rod
VCID: 72EB6FCFA5AF28160C-8026
2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:

10265 - Miernik masy powietrza (G246)
P010B 00 [036] - Niewiarygodny sygna³
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 2
Przebieg: 265134 km
Data: 2022.02.19
Czas: 10:26:59

Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1329.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 0.0 %
Prêdkoœæ pojazdu: 109 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 88 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 30 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napiêcie zacisku 30: 14.140 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
AFS dm B1: 107.2 kg/h
AFS dm B2: 63.0 kg/h
AFS r Norm B1 mp: 0.8367
AFS r Norm B2 mp: 1.4237
Rzeczywiste ciœnienie do³adowania: 1089 hPa
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartoœæ rzeczywista: 99.69 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): zespó³ 2 wartoœæ rzeczywista: 0.00 %

8878 - ROD - Nieznany kod b³êdu
- 00 [033]
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów

Kody gotowoœci: 0 0 0 0 0
Sobota,19,Luty,2022,14:39:23:00009
Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 10 x64
www.vcds.pl

Adres 11: Silnik II Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4H0 997 409 HW: 4H0 907 409
Komponent i/lub wersja: 4.2TDI EDC17 X05 0002
Kodowanie: 0106002C291F0268
Kod serwisu: WSC 92521 052 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM42TDI2114H0997409 001002 (AU64)
ROD: EV_ECM42TDI2114H0997409.rod
VCID: 72EB6FCFA5AF28160C-8026
2 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:

9064 - Czujnik 2 prêdkoœci obrotowej turbosprê¿arki
P2595 00 [032] - zwarcie z mas¹
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 6
Przebieg: 265084 km
Data: 2022.02.19
Czas: 09:59:05

Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1776.00 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 43.9 %
Prêdkoœæ pojazdu: 144 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 88 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 950 mbar
Napiêcie zacisku 30: 13.980 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1776.0 /min
Prêdkoœæ pojazdu: 144.70 km/h
AFS r Norm B2 mp: 0.0000
Rzeczywiste ciœnienie do³adowania: 1084 hPa
Ciœnienie atmosferyczne: 973 hPa
Œrednia dawka wtrysku: 20.09 mg/stroke
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego na wyjœciu z silnika: obliczona: 89.9 °C

8878 - Zawór 2 uk³adu recyrkulacji spalin (N213)
P045A 00 [167] - usterka
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
Ramka zamro¿ona:
Stan b³êdu: 00000001
Priorytet b³êdu: 2
Czêstoœæ b³êdu: 1
Przebieg: 265378 km
Data: 2022.02.19
Czas: 14:21:04

Prêdkoœæ obrotowa silnika: 1207.50 /min
Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 20.4 %
Prêdkoœæ pojazdu: 98 km/h
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
Ciœnienie atmosferyczne: 960 mbar
Napiêcie zacisku 30: 13.880 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Liczba obrotów wa³u korbowego (obr./min.): 1207.5 /min
Prêdkoœæ pojazdu: 98.81 km/h
Zawór recyrkulacji spalin EGR zespó³ 2: offset zamkniêty: 3.05 %
Zawór recyrkulacji spalin EGR zespó³ 2: sterowanie: 98.66 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): zespó³ 2 wartoœæ rzeczywista: 72.14 %
Masa powietrza na mierniku masy powietrza 2: 0.0 mg/stroke
Temperatura p³ynu ch³odz¹cego na wyjœciu z silnika: obliczona: 89.9 °C

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: Prośba o sprawdzenie błędów i poradę

Post autor: mat1324 » 20 lut 2022, 22:16

Nie masz czasami pogryzionych kabli?

marchem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:22
Lokalizacja: Wrocław

Re: Prośba o sprawdzenie błędów i poradę

Post autor: marchem » 21 lut 2022, 07:45

Na pierwszy rzut oka, nic nie widać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja