Sklep internetowy
Sklep
Sklep
auto gamma
Tarcze, hamulce


Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Elektryka
Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 04 lut 2022, 14:01

Witam wszystkich szanownych forumowiczów pewnie temat był już przerabiany ale z nadmiaru czasu wziąłem się za uszkodzone Zegary Jaeger które mam w sojej szanownej C5 2.5 tdi automat 180 /km Zamówiłem zegary z pełnym fisem Vdo bo takie zazwyczaj są polecane na forach więc zakupiłem o numerach 4B0920932Q moje stare zegary miały uszkodzony predkościomierz i obrotomierz przy mrozach wyłączał się albo zatrzymywał się w miejscu ale to nie istotne numer to 4b0920900q. No więc całą procedrurę adaptacji nowych zegarów przeprowadziłem pomyślnie kluczyki zakodowane, zegary przypisane kodowanie ze starych itd. więc auto Jeździ zegary ładnie pokazują na przemian przepaloną żarówkę i brak płynu do spryskiwaczy <lol> Ale zegary wskazują poprawnie prędkość, obrotomierz i płyn chłodniczy bo na tym mi najbardziej zależało. główny problem jest taki, że zginęły mi czujniki parkowania tzn. po pierwszy nie pokazuje biegów czyli R i w tym momencie nie załącza parktronica o mało bym nie przywalił w golfa sasiada ( przyzwyczajenie) <radocha> <radocha> oczywiście kodowanie dla parktronika w zegarach zmienione bo myślałem,że to pomoże ale ono idzie po linii Can i wtedy uświadomiłem sobie, że u Mnie ta linia wogue nie jest podłączona.
Z tego co wyczytałem moje stare zegary nie obsługiwały linii can natomiast nowe już maja to ta choler... szara kostka i tutaj ogromna prośba do kumatych forumowiczów nie moge znaleźć schematu jak poprowadzić i z kad komunikacje parktronika do nowych zegarów kostkę szarą mam była z zegarami natomiast nie wiem kompletnie z kąd i które kabelki mam podpiąć najbardziej zalęży mi na parktroniku bo reszta to detale te zapalające się żarówki i płyn.
tak myslę, że zegary nie wiedzą, że wrzuciłem wsteczny i że trzeba uruchomić parktronic czy się mylę?

Aa jeszcze ważna kwestia nie mogę się teraz połączyć z modułami Centralnym Zesp. Elektryki (bordnetz) , asysten park. Kierow, moodułem komfortu ale z tym już wcześniej był problem

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6962
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: bendzji » 04 lut 2022, 15:53

Po pierwsze w C5 nie ma Bordnetzu ( 09 centr electrs ) , modułu komfortu ( jest sterownik centralnego zamka pod adresem 35-centr locks ) , asystent parkowania to adres 76??

Druga sprawa na sprtawdź po numerach czy założyłeś 4B0920932Q czy 4b0920933Q bo to ważne bo założyłeś licznik z półlifta a wg profilu masz polifta diesla 2003 rok i wtedy zegar powinien być 4b0920933M lub 933G.

Sterownik PDC jest podpięty pod CAN convienence w zielonej wtyczce a nie szarej i często w licznikach pół-lift nie ma obsługi tej szyny ( brak elemntów na pub licznika ) - spróbuj jeszcze ustawić prawidłową adaptację kanału 61 w liczniku
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 04 lut 2022, 20:50

Tak zgadza się założyłem liczniki o numerze 4B0920932Q więc to są od półlifta? Moje audi jest z 2003 roku więc poliftowa wersja. Co do kostek to faktycznie obejrzałem parę filmików i do tej szarej podpina się radio i manetkę od komputera pokładowego oraz można zewrzeć 2 piny do masy żeby wyłączyć kontrolki od żarówek i płynu do spryskiwaczy. Jutro spróbuję zrobić kodowanie tego 61 kanału a za co on odpowiada? Poza tym przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl mogę spróbować zgrać eprom ze starych zegarów do tych vdo czy to raczej nie ma sensu?
Bo jak to nie pójdzie to chyba będę musiał naprawić te stare zegary yaeger może to tylko kwestia zimnych lutów? Jedyne co dobre z tego wynikło, że auto mam na chodzie i mogę w tym czasie posiedzieć nad starymi zegarami bo szkoda by było stracić parktronika z powodu liczników które na tą chwilę tylko pokazują więcej ile mogę jeszcze przejechać km. No i łatwiej w nich zrobić korektę vag commander bo w starych nieszlo 😁
Dziękuje koledze za szybką i zetelna podpowiedź jutro będę dalej dłubał 👍

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6962
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: bendzji » 05 lut 2022, 00:43

w kanale 61 adaptacji musisz ustawić 16640

co do Jeagera- to albo zimne luty , padnięty procesor , silniczki itd. niekończąca się historia , szkoda czasu na niego
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 05 lut 2022, 12:55

Jeżeli to pomoże to jestem winien koledze browara 🍻 a jeszcze jedna rzecz mnie bardzo zastanawia czy u mnie jest linia Can czy nie bo jak robię vcdsem test połączenia to zawsze wyskakuje k1 : gotowy K2 : gotowy linia Can niegotowy więc wyszedłem z założenia, że u mnie tylko łączy się starym protokołem kkl bodajże ten protokół się nazywa czy raczej uszkodzona linia Can bo przecież to audi poliftowe a w takim połlifcie przecież zegary łączyły się po linii Can czy coś źle zrozumiałem :(
Za chwilę przetestuje to kodowanie i dam dzisiaj znać oby pomogło 👍
.

Dodano po 1 godzinie 31 minutach 15 sekundach:
Niestety kodowanie 16640 sterownika zestawu wskaźników nie pomogło 😔 jedynie co udało mi się zmienić to teraz pokazuje mi biegi na wyświetlaczu więc zegary już wiedzą, że jest wbity bieg wsteczny ale i to nie pomogło myślę, że sporą wskazówka jest błąd z zestawu wskaźników a mianowicie: błąd 01311 magistrala danych informacji


37-10 uszkodzony - sporadyczny
W blokach pomiarowych w grupie 024 immobilizer instrument cluster jest 0 a powinno być 1 tak myślę
Z magistrali układu napędowego też wywala błąd brak komunikacji 18258 brak informacji że sterownika silnika
Może ktoś jest z okolic Warszawy i potrafił by pomóc bo coś czuję, że uszkodzona jest magistrala Can i w tym może być problem😔

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6962
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: bendzji » 05 lut 2022, 15:49

Masz w kanale 60 adaptacji ustawione 1027?


W C5 nie ma diagnozy przez Can dlatego jest że Can niegotowy. Tak ma być.


Co do błędów magistrali to sprawdź bloki pomiarowe 125 w liczniku i silniku. Dodatkowo odczytaj wartość adaptacji kanału 91 w silniku.

Duża szansa błędu magistrali to licznik który nie pochodzi z polifta i tyle - może być niezgodność danych na szynie. Druga opcja wyłączone immo w ECU i pogrzebane co nieco ( 2.5tdi przy okazji wymiany/naprawy pompy ) .


Ok a co do pdc to jakie są błędy w sterowniku czujników?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 05 lut 2022, 17:51

W kanale 60 miałem skopiowanie kodowanie ze swoich starych zegarów ale jest na pewno dobre bo są podpowiedzi jakie powinno być. Co do sterownika pdc nie mogę się z nim połączyć bodajże sterownik 72 nie wiem czy wczesniej to szwankowało czy dopiero po wymianie zegarów bo nigdy nie wchodziłem, może jeszcze dzisiaj sprawdzę bloki pomiarowe z tych sterowników i wrzucę.
A jeżeli parktronik się nie komunikuje czy trzeba będzie puszczać dodatkowa wiązkę czy raczej będzie jakieś inne rozwiązanie?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6962
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: bendzji » 05 lut 2022, 18:04

Jak już to 76 park assist , może po prostu sterownik padł , taki zbieg okoliczności
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 05 lut 2022, 21:29

A więc tak sprawdziłem kodowanie na kanale 60 i jest dokładnie 1027
Bloki pomiarowe zrobione dla kanału 125 w liczniku pokazuje silnik : 1 skrzynia biegów info:1
Dla zestawu wskaźników kanał 91
Wartość zapisana 4 czyli immobilizer system ok.
Bloki pomiarowe silnika kanał 91
Błąd nie jest dostępny
125 w silniku nieosiągalny
Sprawdziłem jeszcze kanał 50 w silniku immobilizer vehicle data lerning i pokazuje : status nieaktywna
Wartość zapisana : 32000
Nową wartość :32000

Teraz też przeglądam liczniki o właściwych numerach mogę za 200 zł kupić że sprawdzonym fisem lub za 120 sprawny bez informacji o fisie a stare zegary mogę odesłać jakby co więc nie wiem czy jest sens dalej zeźbić w g... Tym bardziej, że część fisu jest uszkodzona 😔
Czy może jeszcze warto powalczyć?

Dodano po 2 minutach 41 sekundach:
Faktycznie mogły paść to dowiem się jak jutro najwyżej założę stare zegary chyba jak zakładam te co były to nie muszę nic kodować czy ewentualnie kluczyki? I piloty?

vredota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 07 cze 2020, 21:35
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: vredota » 05 lut 2022, 23:14

Wasyl223 pisze:
05 lut 2022, 21:32
Teraz też przeglądam liczniki o właściwych numerach mogę za 200 zł kupić że sprawdzonym fisem lub za 120 sprawny bez informacji o fisie a stare zegary mogę odesłać jakby co więc nie wiem czy jest sens dalej zeźbić w g... Tym bardziej, że część fisu jest uszkodzona 😔
Czy może jeszcze warto powalczyć?
Audi od roku modelowego 2002 wprowadziło szynę CAN, taka jest teoria. Fakty są takie, że jedne modele wprowadzili troszkę szybciej, drugie troszkę później, ale zmieścili się w granicznym roku 2002. Problem z A6 C5 polega na tym, że były przedlifty (tu spoko sytuacja), a następnie tzw. półlifty i pełne lifty (głupie światła zewnętrzne miały trzy rozmiary soczewek dla zwykłych żarówek halogenowych) i w przeliftach była szyna K, w poliftach CAN, i tu kończą się jasne zasady. Pozostałością po tym "chaosie" jest fakt, że dopasowanie po VIN dla Audi A6 działa dopiero od roku modelowego 2002, wcześniej za-pom-nij (chociaż mój warsztat twardo dopasowuje po VIN, dopiero trzecia porażka niepasujących części ich nauczyła, heh).

Zamiast rozkminiać co z czym pójdzie, czy tu już był CAN czy też może jeszcze nie, kup pewny licznik VDO z działającym FIS, sama naprawa FIS wysyłkowo plus przelutowanie diod LED (bo wypalały się 20 lat) to 250zł, a Ty masz dylemat 120 czy 200zł, nie warte rozważań.

Jaeger względem VDO to było tak awaryjne guano, że na ich widok nawet prywatne serwisy się nie cieszyły. Siły przeznaczone na walkę z Jaegerm lepiej przenieść na mechanikę auta.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6962
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: bendzji » 06 lut 2022, 12:13

Jak FIS jest kicha to szukaj innych zegarów , jak wrzucisz z powrotem Jeagera Immo będzie działać jak wcześniej.


kolego Vredota - szyna CAN pojawiła się już w 98 roku do komunikacji między ECU , skrzynia i ABS ( zależy od wersji silnikowej oczywiście ) zreszta w takiej A6 c5 mamy trzy szyny :

- CAN DRIVETRAIN - łączy ECU , licznik , skrzyni , ABS/ESP , czujnik kąta skrętu
- CAN INFOTAINMENT - łączy licznik z radiem , Navi , kierownicą itd.
- CAN COVIENENCE - łączy licznik z PDC i modułem kontroli ciśnienia w oponach ( a w licznikach półFIS jest jeszcze podpięte radio )

I tak jak te dwie pierwsze sieci występowały w przedlificie i pół lifcie , to can convienience pojawił się w polificie i dlatego brak obsługi jej przez liczniki wcześniejsze. Ogólnie do starszego auta można śmiało nowsze liczniki wrzucać bo są tak jakby kompatybilne wstecz ( do wersji D11 )

CAN convenience dopiero rozwinięto w A4 b6 i późniejszych - gdzie licznik , moduł komfortu , kolumny kierownicy i wszystkie moduły w drzwiach są nią połączone.

Trzeba rozróżnić szyna CAN do komunikacji i do diagnostyki - tak naprawdę w starszych Audi ( A4 B5 , A6 C5 i A4 B6 ) diagnostyka idzie tylko po linii K i L ( to samo co K ale na pinie 15 OBD ) , dopiero po 2004 zaczęła pojawiać się diagnostyka po CAN ( od A6 C6 , A3 8P i częściowo A4 B7 )
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 06 lut 2022, 14:58

Do kolegi vredota uważam, że twoje wypowiedzi były bardzo jasne i klarowne zgadzam się w 100%, 👍 nie ma co żydzić tylko zamawiać właściwe zegary ze sprawdzonym fisem co też uczyniłem 😁
Dziękuje za rzetelne wypowiedzi i pomoc w namierzeniu usterki i faktycznie w tej linni Can convenanse zmieniłem ustawienia które pomogły przywrócić pokazywanie biegów na fisie.
Dzisiaj podłączyłem stare zegary yaeger no i czujniki cudownie ożyły 🥳 a tak na marginesie to teraz licznik który zwracam nabył mój pin i stan km który był wyższy sprzedawca powinien być mi wdzięczny mogę mu zapisać pin na kartce bo nie każdy ma commander 🙂
Fajny i przydatny interfejs szkoda, że tylko do bodajże 2008 roku dziala w niektórych modelach ponoć nawet do 2009 ale nie sprawdzałem
Cdn.

vredota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 07 cze 2020, 21:35
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: vredota » 06 lut 2022, 15:37

bendzji pisze:
06 lut 2022, 12:13
kolego Vredota - szyna CAN pojawiła się już w 98 roku do komunikacji między ECU , skrzynia i ABS ( zależy od wersji silnikowej oczywiście ) zreszta w takiej A6 c5 mamy trzy szyny :

- CAN DRIVETRAIN - łączy ECU , licznik , skrzyni , ABS/ESP , czujnik kąta skrętu
- CAN INFOTAINMENT - łączy licznik z radiem , Navi , kierownicą itd.
- CAN COVIENENCE - łączy licznik z PDC i modułem kontroli ciśnienia w oponach ( a w licznikach półFIS jest jeszcze podpięte radio )

I tak jak te dwie pierwsze sieci występowały w przedlificie i pół lifcie , to can convienience pojawił się w polificie i dlatego brak obsługi jej przez liczniki wcześniejsze. Ogólnie do starszego auta można śmiało nowsze liczniki wrzucać bo są tak jakby kompatybilne wstecz ( do wersji D11 )

CAN convenience dopiero rozwinięto w A4 b6 i późniejszych - gdzie licznik , moduł komfortu , kolumny kierownicy i wszystkie moduły w drzwiach są nią połączone.

Trzeba rozróżnić szyna CAN do komunikacji i do diagnostyki - tak naprawdę w starszych Audi ( A4 B5 , A6 C5 i A4 B6 ) diagnostyka idzie tylko po linii K i L ( to samo co K ale na pinie 15 OBD ) , dopiero po 2004 zaczęła pojawiać się diagnostyka po CAN ( od A6 C6 , A3 8P i częściowo A4 B7 )
Ekstra, dziękuję za poszerzenie wiedzy, tego nie wiedziałem. Niezależne sieci CAN we współczesnych autach, to dziś jest jasność. Nie wiedziałem, że rozdział stosowano już wcześniej w Audi. Byłem przekonany (z braku materiałów do nauki), że poszczególne podzespoły (liczniki-ECU, ECU-ABS, ACU-skrzynia) mają swoje linie danych. Jeszcze raz dzięki!

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6962
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: bendzji » 06 lut 2022, 17:40

Poczytaj zeszyty SSP o vagach z tych lat , skarbnica wiedzy - http://www.volkspage.net/technik/ssp/index_eng.php
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Wasyl223
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2021, 12:31
Imię: Bogumił
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana Licznika Jaeger na Vdo Nie działa parktronik Pomocy!!

Post autor: Wasyl223 » 07 lut 2022, 17:40

Jeszcze będę miał wielką prośbę bo z tego co oglądałem na filmikach muszę przerobić szarą kostkę której defacto nie mam bo musiałem odesłać z niesprawnymi licznikami a te które kupiłem nie mają jej w zestawie niestety sprzedawca nie chciał sprzedać samej kostki bo stwierdził, że ludzie kupują zegary dla samych kostek trochę naciągane ale kto wie😜 więc znalazłem ale niebieską na alledrogo za 19 zeta i czy ona będzie pasowała w miejsce szarej bo nie zdążyłem sprawdzić.
Coś takiego :
https://allegro.pl/oferta/kostka-liczni ... -720714134
I czym mógł bym prosić o rozpiskę które piny zmasować a które podłączyć do radia oczywiście na razie bez manetki to zostawię sobie na wiosnę bo teraz na dworze trochę zimno dłubać
Dzięki i pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
Części Audi sklep internetowy
Compero.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami