Dodam temat, bo może się przyda komuś w przyszłości kto by chciał mieć "trochę" więcej mocy w 2.0TFSI :D
Co zrobione (jeżeli silnik zdrowy):
1. Hybryda stage2+ by Geremi VAG Garage - 1500zł + 700zł (nowy kolektor wydechowy + uszczelnienie gruszki). Pęknięty kolektor od środka jest w
90% turbin.

2. DP 3cale + bandaż - 450zł

3. FMIC 450x180x65 wstawiony w oryginalny układ + sylikony i opaski - 450zł. Teraz mam FMIC i oryginalny intercooler, koszt bardzo niski i mało roboty a chłodzenie jeszcze lepsze.

4. 4 dniowe strojenie w BRK tuning Tupadły, obok Inowrocławia - 1500zł

Jak widać niski koszt żeby osiągnąć 280KM/400Nm. Wychodzi zaledwie 3900zł przy turbinie w dobrej kondycji lub 4600zł w moim przypadku
Robocizna w moim przypadku własna, także nie liczę
Auto w porównaniu do serii to jakiś szatan
Pozdrawiam











