Sprawa z którą męczę się od dobrego roku czasu. Drgania całej budy na 2 i 3 biegu przy przyśpieszaniu, ale w momencie kiedy samochód już zaczyna łapać temperaturę, na zimnym jest spokój. Na trasie kiedy samochody jest już pełni nagrzany drgania potrafią przejść na 4 bieg. Ostatnio w trasie pojawił się ciekawy objaw a dokładnie ze stacji ruszyłem z miejsca na pełnym skręcie i odrazu by czuć wibracje + zaczęła migać ikona od ESP. Dodam, że po nagrzaniu się samochodu przy pełnym bucie na 2 czy 3 biegu oprócz drgań, ESP potrafi mnie zdusić. Jak wyłączę ESP to jest spokój. Na trasie zauważyłem również, że powyżej 140km/h słyszałem buczenie, wydaje mi się, że właśnie na tylnej osi (albo sobie tak wmawiam
Dodam, że ok właśnie ok 1 rok temu miałem regenerowaną skrzynię, której po przejechaniu 50 km pękł korpus i została na nowo zregenerowana na gwarancji. Drgania występowały już po odebraniu samochodu przed pęknięciem skrzyni. Już 4 mechaników to sprawdzało i każdy albo zalecał ponowne sprawdzenie wału albo rozkładali ręce.
Dyfer do sprawdzenia?
Dodam, że wał był już 2 razy wyważany\regenerowany (pierwszy raz bez skutku co się okazało na marych częściach, drugi już lepiej, bo drgania nieco się zmniejszyły), wymieniona podpora i tłumik drgań. Nowy olej w moscie.
Przeguby przód całe, bez luzów. Prawa tylna półoś była regenerowana.
Pacjent A6 C5 sedan, skrzynia jeszcze seryjna FRQ, dyfer jeżeli dobrze sprawdziłem to EUU.