Cześć wszystkim
mam taką sprawę: mianowicie zregenerowałem jeden zacisk w mojej A6 (skorodował lekko ten obracający się w uszczelce stalowy trzpień i się nie chciał obracać luźno przez co ręczny nie cofał - naprawione). Zacisk złożyłem, ale mam pytanie do Was - bardziej doświadczonych.
Mam zacisk na stole. Jak poruszam tym ramieniem które odciąga linka hamulca ręcznego to tłok powoli się wysuwa, ramie obraca się swobodnie tak jak powinno. Czy tłok po zwolnieniu tego ramienia powinien się cofać też? U mnie ruszając tym ramieniem raz za razem mógłbym wysunąć cały tłok (nie cofa się). To normalne?
proszę o szybkie info bo chciałbym jutro to montować z góry bardzo dziękuje.
pytanie techniczne - zacisk A6 AAE
- StormNFMW
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 gru 2016, 10:29
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
pytanie techniczne - zacisk A6 AAE
Grzegorz.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2660
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: pytanie techniczne - zacisk A6 AAE
Cześć.
Jeśli jesteś pewien, że tłoczek nie jest zapieczony i prawidłowo go wciskałeś w tylne położenie (wciskanie z jednoczesnym wkręcaniem specjalnym przyrządem), to po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca klocki dotykają tarczy hamulcowej. Ponadto każda linka od hamulca ręcznego (prawidłowo podwieszona, bez zacięć i przesmarowana np. towotem) ma możliwość regulacji nakrętkami, które znajdują się przy dźwigi hamulca.
Spełnienie tych warunków powinno dać efekty poprawnego hamowania. Jeśli na pewno nie wysuwał się tłoczek po naciśnięciu wajchy od ręcznego i jest "sprężysty" to możesz mieć uszkodzony mechanizm ręcznego może i zasadniczy nie pracować poprawnie.
Tutaj jest zmiana, zacisk. Firma... bez komentarza ale proste i zrozumiałe.
Jeśli jesteś pewien, że tłoczek nie jest zapieczony i prawidłowo go wciskałeś w tylne położenie (wciskanie z jednoczesnym wkręcaniem specjalnym przyrządem), to po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca klocki dotykają tarczy hamulcowej. Ponadto każda linka od hamulca ręcznego (prawidłowo podwieszona, bez zacięć i przesmarowana np. towotem) ma możliwość regulacji nakrętkami, które znajdują się przy dźwigi hamulca.
Spełnienie tych warunków powinno dać efekty poprawnego hamowania. Jeśli na pewno nie wysuwał się tłoczek po naciśnięciu wajchy od ręcznego i jest "sprężysty" to możesz mieć uszkodzony mechanizm ręcznego może i zasadniczy nie pracować poprawnie.
Tutaj jest zmiana, zacisk. Firma... bez komentarza ale proste i zrozumiałe.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Re: pytanie techniczne - zacisk A6 AAE
nie, nie cofa się, a na pewno nie w takim zakresie jakby Ci się wydawało. Tzn dokładnie mówiąc to cofa się ale to są milimetry ale nie na tyle byś to zauważył gołym okiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga