[Katowice] Kazdy czwartek 19:00 pod Go-sportem-3Stawy -1post
Tak, tak, fachowcy spod znaku internetu i pana Franka z warsztatu... 
Rozumiem, że wy pewnie zaraz po złożeniu silnika i bez docelowego osprzętu idziecie pełnym ogniem i 2 bary dmuchacie - i tu kolejna bzdura, kto powiedział że im wyższe ciśnienie tym lepiej? na takim silniku 296KM uzyskuje się przy 1,2 Bara... no chyba że wy uwielbiacie wymieniać sprężarki co pół roku i montować mega intercoolery aby ochłodziły to gorące powietrze które sprężarka wypluje aby je sprężyc do 2 barów to co innego.
Obecnie auto jeździ na 1,5 bara, ma założone wtryski 660cc, kolektor wylotowy, turbo i dodatkowy osprzęt z RS2, wstepnie zestrojone na SMT6 - to co pozostało do zrobienia po dotarciu silnika to kolektor dolotowy i orurowanie tak aby nie trzeba było dmuchać przy tych 450KM 2 bary ale mniej, dodatkowy tłumik przelotowy, katalizator i nowa wiązka z komputerem KMS i sondą szerokopasmową + strojenie.

Rozumiem, że wy pewnie zaraz po złożeniu silnika i bez docelowego osprzętu idziecie pełnym ogniem i 2 bary dmuchacie - i tu kolejna bzdura, kto powiedział że im wyższe ciśnienie tym lepiej? na takim silniku 296KM uzyskuje się przy 1,2 Bara... no chyba że wy uwielbiacie wymieniać sprężarki co pół roku i montować mega intercoolery aby ochłodziły to gorące powietrze które sprężarka wypluje aby je sprężyc do 2 barów to co innego.
Obecnie auto jeździ na 1,5 bara, ma założone wtryski 660cc, kolektor wylotowy, turbo i dodatkowy osprzęt z RS2, wstepnie zestrojone na SMT6 - to co pozostało do zrobienia po dotarciu silnika to kolektor dolotowy i orurowanie tak aby nie trzeba było dmuchać przy tych 450KM 2 bary ale mniej, dodatkowy tłumik przelotowy, katalizator i nowa wiązka z komputerem KMS i sondą szerokopasmową + strojenie.
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
to ja nie pisze ze auto musi miec 2 bary
liczyczy sie gestosc powietrza:) im wieksza temp tym mniejsza gestosc.... cisnienie swoja droga:) 1,5 bara to jest ok 300 koni ma
na rs turbie nie dmuchniesz 450 kM chyba ze z nitro:)
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=


http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=
a8team.pl to też dobre.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 03 cze 2009, 17:06
- Lokalizacja: Katowice
[quote="dziq111" na rs turbie nie dmuchniesz 450 kM chyba ze z nitro:)
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=[/quote]
Dmuchniesz, dmuchniesz - po pierwsze to hybryda a po drugie, jak wcześniej wspomniałem 296km to na 1,2 bara w silniku 2.2 mamy zestrojone ale już na KMS-ie i sondzie szerokopasmowej. Na SMT6 mozna co najwyżej zgrubnie to poukładać
i to się właśnie "dzieje" w moim audi, które najpierw musiało być "oddrutowane" po pseudo-mechanikach i poprzednim włascicielu, który nie znał się na mechanice tylko słuchał rad kolegów i kupował z lepszym lub gorszym skutkiem części do tego auta.
A co od ciśnienia - po to ludzie, na standardowych rozwiązaniach, dmuchają 2 bary aby dostarczyć więcej "ładunku" dla paliwa (tyle że robi się problem z chłodzeniem tego) - a wystarczy przy mniejszym ciśnieniu dostarczyć odpowiednią objętość i dwa problemy masz z głowy: temperaturę i wydajność a co za tym idzie żywotność turbiny.
Kolejnym przykładem jest nasz golf 1.8T 370KM i ciśnienie poniżej 1.5 bara - zaglądnij na stronę Unitronic-a
http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight=[/quote]
Dmuchniesz, dmuchniesz - po pierwsze to hybryda a po drugie, jak wcześniej wspomniałem 296km to na 1,2 bara w silniku 2.2 mamy zestrojone ale już na KMS-ie i sondzie szerokopasmowej. Na SMT6 mozna co najwyżej zgrubnie to poukładać

A co od ciśnienia - po to ludzie, na standardowych rozwiązaniach, dmuchają 2 bary aby dostarczyć więcej "ładunku" dla paliwa (tyle że robi się problem z chłodzeniem tego) - a wystarczy przy mniejszym ciśnieniu dostarczyć odpowiednią objętość i dwa problemy masz z głowy: temperaturę i wydajność a co za tym idzie żywotność turbiny.
Kolejnym przykładem jest nasz golf 1.8T 370KM i ciśnienie poniżej 1.5 bara - zaglądnij na stronę Unitronic-a
- ShoofeL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1103
- Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
- Kontakt:
Pewnie jakaś pierdółka :-Phoracjuszz pisze:shoffi cus jednak przechwaliłem twego kolegę zaczyna się coś pierdzielić z tym alarmem ale pewnie drobiazg panowie no jak by nie patrzeć postanowiłem na niunie przykleić nalepiankę z forum a6 clubbing ma spota na czwartek na spota załatwić coś?
Podjedź do niego i sprawdźcie o co kaman.
U mnie już ten alarm śmiga rok i zero problemów

Co do naklejki, to Bartek_19mm powinien mieć - on zarządza nakjekami

[ Dodano: 2009-07-06, 18:56 ]
Ludzie... co tu taka cisza

Dżijzes :-P
Przerażacie mnie...
Rozumiem, że są wakacje, ale...
Ktoś się melduje w czwartek na spocie czy sam znowu z Pagórem będę :-P
hehehe...
Do zo

- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt: