Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lis 2013, 22:03
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: spod Gór Stołowych
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Fajnie że odgrzałeś kotleta
-pytanie jest czy da się wymienić ten zamek bez uszkadzania tej gumy ,wiem że piszą że można użytkować z dziurkami ale wolał bym tego uniknąć.Czy ktoś próbował wypchnąć to gumę z zamkiem od wewnątrz i czy mu się to udało?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 cze 2022, 21:15
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 TFSI 450KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Na moje - niemożliwe bez rozbierania boczków w bagażniku. Nawet nie wiem co za nimi jest, ale panuje tam niesamowita ciasnota. Ja zrobiłem dziurki niestety. Maznę potem jakimś uszczelniaczem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A7 4K
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 DDVE 231KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Czy może ktoś wrzucić instrukcje jak producent to przewiduje do wymiany ? Mój siłownik co prawda działa ale wydaje z siebie taki pisk przy zamykaniu otwieraniu, pewnie się już kończy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 03 gru 2024, 19:40
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: The Hague
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Witam
Mam problem z klapką wlewu paliwa. Nie otwiera się.
Próbowałem ciągnąć linkę awaryjna z bagażnika, ale też nie pomaga.
Naciskam ręcznie, próbuje otwierać i zamykać z kluczyka ale to nie pomaga. Nie słychać 'kliknięcia' ani też żadnego syczenia. Siłownik na 99% padł. Pytanie mam do Was jak sobie z tym poradzić bo w baku rezerwa i to jest najgorsze. Próbowałem tez lekko podważyć klapkę od zewnątrz, ale trzyma dosyć mocno i nie chciałbym na siłę czegoś urwać. Czy jedyną opcją jest ściągnięcie nadkola i tamtędy się dostać by wymienić cały mechanizm czy może istnieje jeszcze jakiś myk aby otworzyć klapkę? Dziękuję za pomoc
Mam problem z klapką wlewu paliwa. Nie otwiera się.
Próbowałem ciągnąć linkę awaryjna z bagażnika, ale też nie pomaga.
Naciskam ręcznie, próbuje otwierać i zamykać z kluczyka ale to nie pomaga. Nie słychać 'kliknięcia' ani też żadnego syczenia. Siłownik na 99% padł. Pytanie mam do Was jak sobie z tym poradzić bo w baku rezerwa i to jest najgorsze. Próbowałem tez lekko podważyć klapkę od zewnątrz, ale trzyma dosyć mocno i nie chciałbym na siłę czegoś urwać. Czy jedyną opcją jest ściągnięcie nadkola i tamtędy się dostać by wymienić cały mechanizm czy może istnieje jeszcze jakiś myk aby otworzyć klapkę? Dziękuję za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 15 gru 2021, 00:21
- Imię: Adam
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Hrubieszów
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Istnieje niestety tylko siłowa metoda. Albo bierzesz kawałek szmaty i łomik - zapierasz i wyłamujesz ten rygiel siłownika, albo czymś cienkim ale twardym celujesz bezpośrednio w rygiel i bij młotkiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 23 cze 2022, 13:07
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Hacik pisze: ↑17 sty 2025, 13:08Witam
Mam problem z klapką wlewu paliwa. Nie otwiera się.
Próbowałem ciągnąć linkę awaryjna z bagażnika, ale też nie pomaga.
Naciskam ręcznie, próbuje otwierać i zamykać z kluczyka ale to nie pomaga. Nie słychać 'kliknięcia' ani też żadnego syczenia. Siłownik na 99% padł. Pytanie mam do Was jak sobie z tym poradzić bo w baku rezerwa i to jest najgorsze. Próbowałem tez lekko podważyć klapkę od zewnątrz, ale trzyma dosyć mocno i nie chciałbym na siłę czegoś urwać. Czy jedyną opcją jest ściągnięcie nadkola i tamtędy się dostać by wymienić cały mechanizm czy może istnieje jeszcze jakiś myk aby otworzyć klapkę? Dziękuję za pomoc![]()
Miałem ułatwione zadanie bo klapka się otwierała ale po prostu siłownik nie blokował klapk . udało się wypchnąć cały wlew od środka poprzez bagażnik bez zdejmowania boczku ale potrzeba dość długiej ręki . Myślę że zdjęcie prawego boczku bagażnika sporo ułatwi a nie chciałem na siłę od zewnątrz wyjmować klapki wlewu paliwa. Oczywiście mówię o wersji avant.
- brutus7
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
- Imię: Roman
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Boleslawiec
Re: Problem z ryglem klapy wlewu paliwa
Witam.
Po zamknięciu samochodu zdarzało sie parę razy że klapka wlewu paliwa nadal się otwierała( przez 2 miesiące), 3 razy też nie chciała się otworzyć, rozebralem nasmarowalem i niby ok. Po miesiącu nadal to samo niezamykał się siłownik, dopiero po kilkukrotnym zamykaniu i otwieraniu kluczem w końcu zaryglował się siłownik.
Postanowiłem kupić nowy nieoryginalny za okolo 118 zł, połowe ceny oryginalnego. Bo skoro oryginalny ma tą wadę to co za rożnica czy kupie Ori czy zamiennik, jak wytrzyma parę lat to 2 mam w gratisie że tak powiem.
Dodam że przy pierwszym demontażu urwalem 2 dolne zatrzaski, wziołem silikon uniwersalny dedykowany też na zewnątrz i trzyma, nie musiałem kupować całego plastiku na 400 zł., a i tak trzyma
Zobaczymy jak długo będzie działać. Oryginalny ewidentnie jest nieszczelny i rdza powoduje jego zacinanie się. Rozebrałem go, mogli dać chociaż tani silikon dla szczelności
Zobaczcie sami...
https://m.youtube.com/watch?v=rd5y4VbldWY
Po zamknięciu samochodu zdarzało sie parę razy że klapka wlewu paliwa nadal się otwierała( przez 2 miesiące), 3 razy też nie chciała się otworzyć, rozebralem nasmarowalem i niby ok. Po miesiącu nadal to samo niezamykał się siłownik, dopiero po kilkukrotnym zamykaniu i otwieraniu kluczem w końcu zaryglował się siłownik.
Postanowiłem kupić nowy nieoryginalny za okolo 118 zł, połowe ceny oryginalnego. Bo skoro oryginalny ma tą wadę to co za rożnica czy kupie Ori czy zamiennik, jak wytrzyma parę lat to 2 mam w gratisie że tak powiem.
Dodam że przy pierwszym demontażu urwalem 2 dolne zatrzaski, wziołem silikon uniwersalny dedykowany też na zewnątrz i trzyma, nie musiałem kupować całego plastiku na 400 zł., a i tak trzyma

Zobaczymy jak długo będzie działać. Oryginalny ewidentnie jest nieszczelny i rdza powoduje jego zacinanie się. Rozebrałem go, mogli dać chociaż tani silikon dla szczelności

Zobaczcie sami...
https://m.youtube.com/watch?v=rd5y4VbldWY