Witam.
Auto Audi A6 C6 Avant 2.7 BPP Multitronic bez DPF
Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Problem również jest z odpalaniem zimnego silnika. Drgania występują na biegu jałowym jak i podczas jazdy do obrotów max 2500 później jest ok. Auto kopci oraz ma późną reakcje na gaz. Próbowałem zaślepić EGR lecz i to nie pomagało.
Korekty na 1 i 2 wtryskiwaczu pokazują 1/+5 2/2,5 reszta nadrabia te dwa. Przy dochodzeniu do progu 2000 obrotów korekty spadają 1/+2.0 2/+1.8
Z rzeczy które wymieniłem:
-wszystkie popychacze na lewej głowicy patrząc od przodu pojazdu
-dwa wtryskiwacz na 1 i 2 cylindrze.
-nowe podkładki pod wszystkie wtryski oraz frezowanie gniazd
-przepływka wymieniona na inna używaną ORI
Proszę o jakieś rady czy może to być urwana klapa wirowa czy szukać problemu gdzie indziej.
Z góry dziękuje za podesłanie jakichkolwiek podpowiedzi gdzie zajrzeć co może mieć wpływ.
Pozdrawiam
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 484
- Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
- Imię: marek
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ketrzyn
Re: Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Jakieś błędy na vcds?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 sie 2025, 02:24
- Imię: Mikołaj
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Kompresja na cylindrze 1 i 2 max 11-12 bar. Po stronie ssącej na 1 i 2 cylindrze na zaworach widać dużo nagaru na 3 tego nie ma. Dodatkowo wali w dolot.
Czy to może być wina niedomykającego się zaworu przez nagar?
Czy to może być wina niedomykającego się zaworu przez nagar?