Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AUK 3.2 256 KM] Bład P0020 dotyczacy faz rozrzadu.

Silniki benzynowe
Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 03 cze 2012, 13:08

Obroty mam wsio ok.Ten blad mial dopisem Błędne działanie ,badz brak działania. Ile moze kosztowac wymiana tego wariatora tak plus minus?

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 04 cze 2012, 08:35

zadzwoĂą do aso to dowiesz ile bo wariator to najkosztowniejsza część w rozrządzie
Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 11:31 przez coolmen77, łącznie zmieniany 1 raz.

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 04 cze 2012, 13:13

Na allegro sa tez uzywki z gwarancja rozruchowa.Ale jak mial bym wymieniac jeden to raczej nowke bym kupil.Gdyby w ASO chcieli wymieic jede i koszty nie przekracaly 4000zl to zlecil bym im to.

Adamlubelak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 wrz 2015, 21:35
Lokalizacja: Warszawa

Kontrolka silnika , bledy wałka..

Post autor: Adamlubelak » 30 wrz 2015, 23:27

Witam wszystkich klubowiczów. Jestem od niedawna w posiadaniu audi A6 3.2 FSI benzyna quatto ze skrzynią tiptronik (2005 i przebieg 225000) i występują te same objawy co u kolegi "domel48"(błędy położenia wałka i świeci check engine, ale silnik cichutko pracuje i nic nie słychać, oraz fazy rozrządu działają bez problemów . Aczkolwiek w moim jest objaw bardzo delikatnego falowania (wręcz trzeba się wsłuchać w pracę silnika) na biegu jałowym przy czym podczas jazdy moc silnika bez zarzutów wręcz wzorowa. Jedyna dziwna sprawa to przy zjechaniu z trasy i dalej stanie w korku powoduje czasem mocne falowanie obrotów silnika i szarpanie skrzynią (ale tylko w skrajnych przypadkach) Czy ktoś miał podobne problemy ? I czy to faktycznie rozrząd do wymiany (nawet gdy go nie słychać?) , a jeżeli tak to czy cały do wymiany? <mysli>
Take It easy

LukasXTC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 19 lut 2023, 22:50
Imię: Łukasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: [ AUK 3.2 256 KM] Bład P0020 dotyczacy faz rozrzadu.

Post autor: LukasXTC » 29 maja 2025, 00:42

Na początek niech podmieni elektrozawory z drugiej głowicy.
Gdyby się okazało, że rozrząd jest jednak wymieniony to da się wymienić wariator wydechowy bez targania silnika i nie jest on drogi ok. 300zł nowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja