Błąd Adblue
- Shogi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 15 mar 2021, 16:59
- Imię: Shogi
- Rocznik: 2020
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
Re: Błąd Adblue
Dzięki, myślę że już mam wystarczającą wiedzę żeby podjąć decyzję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 cze 2023, 09:46
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: szczecin
Re: Błąd Adblue
witam .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 31 paź 2021, 11:57
- Imię: Domino
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zary
Re: Błąd Adblue
Ja tez borykam sie z problemem ADBLUE
Wyskoczyl komunikat ze zostalo Adblue na 2400 km zatankowalem z dystrybutora na Lotosie przejechalem okolo 50 km wyskoczyl blad adblue za 1000 km uruchominie auta bedzie nie mozliwe . blad na vcds :
18612 Niska sprawnosc / jakosc czynnika redukujacego.
Czyzby mocznik byl lipny czy cos z czujnikami
?
Wyskoczyl komunikat ze zostalo Adblue na 2400 km zatankowalem z dystrybutora na Lotosie przejechalem okolo 50 km wyskoczyl blad adblue za 1000 km uruchominie auta bedzie nie mozliwe . blad na vcds :
18612 Niska sprawnosc / jakosc czynnika redukujacego.
Czyzby mocznik byl lipny czy cos z czujnikami

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 239
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Rocznik: 2019
- Moje auto: RS6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 333KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 31 paź 2021, 11:57
- Imię: Domino
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zary
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 cze 2021, 13:20
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 TFSI 450KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: UK
Re: Błąd Adblue
Witam. Mam identyczny problem po dolaniu adblue, na drugi dzień i około 200km później pojawił się komunikat "Awaria systemu adblue, silnik nie uruchomi się za 1000km" po skanowaniu LAUNCHEM wyskakuje tylko błąd P207F00 "REDUCTANT QUALITY PERFORMANCE" czyli mniej więcej " Jakość czynnika redukującego". Reset poziomu adblue i kasowanie "blokady SCR" przywraca sprawność po około pół godziny jazdy ale problem wraca po kilku dniach. Czy na tym forum nikt nie wie jak sobie z tym poradzić? Ewentualnie jak dokonać diagnozy systemu adblue? Jak sprawdzić ciśnienie pompy itd? Samochód w miarę świeży z 16 roku i tylko 115k przebiegu. Przed dolaniem adblue nie było żadnych problemów. Pozdrawiampuchaty106. pisze: ↑24 cze 2023, 16:32Ja tez borykam sie z problemem ADBLUE
Wyskoczyl komunikat ze zostalo Adblue na 2400 km zatankowalem z dystrybutora na Lotosie przejechalem okolo 50 km wyskoczyl blad adblue za 1000 km uruchominie auta bedzie nie mozliwe . blad na vcds :
18612 Niska sprawnosc / jakosc czynnika redukujacego.
Czyzby mocznik byl lipny czy cos z czujnikami?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 31 paź 2021, 11:57
- Imię: Domino
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zary
Re: Błąd Adblue
Ja milem uszkodzona sonde koszt kolo 3000 zl wyrogamowalem ad blue na wieki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 wrz 2024, 16:22
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Błąd Adblue
Jaki jest koszt wyprogramowania adblue? Właśnie wyskoczył mi błąd "awaria systemu adblue", przebieg 182000 km 
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04L 906 021 BP HW: 04L 907 309
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC H23 1661
Kodowanie: 0A254012242601080000
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906021BP 002006 (AU57)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906021BP_002.rod
VCID: 74E769D7DFBB2631D6-8020
Znaleziono 1 błąd:
28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1
P204F 00 [01100101] - wadliwy
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 181419 km
Data: 2024.11.04
Czas: 21:50:08
Prędkość obrotowa silnika: 1122.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 76 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 58 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.500 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 25.8 kg/h
Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: -0.5 °C
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.54 %
Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.46 %
Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 176 ppm
Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 4 ppm
Aktualna temperatura w katalizatorze redukcyjnym NOx: 295.6 °C
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Pomoże ktoś?
Sprawdziłem u znajomego mechanika ciśnienie adblue i jest 5 bar.
Jakieś pomysły?

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04L 906 021 BP HW: 04L 907 309
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC H23 1661
Kodowanie: 0A254012242601080000
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906021BP 002006 (AU57)
ROD: EV_ECM20TDI01104L906021BP_002.rod
VCID: 74E769D7DFBB2631D6-8020
Znaleziono 1 błąd:
28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1
P204F 00 [01100101] - wadliwy
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 181419 km
Data: 2024.11.04
Czas: 21:50:08
Prędkość obrotowa silnika: 1122.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 76 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 58 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.500 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 25.8 kg/h
Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: -0.5 °C
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.54 %
Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.46 %
Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 176 ppm
Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 4 ppm
Aktualna temperatura w katalizatorze redukcyjnym NOx: 295.6 °C
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Pomoże ktoś?
Sprawdziłem u znajomego mechanika ciśnienie adblue i jest 5 bar.
Jakieś pomysły?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 239
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Rocznik: 2019
- Moje auto: RS6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 333KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
- brutus7
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 29 lis 2021, 14:13
- Imię: Roman
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: RWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Boleslawiec
Re: Błąd Adblue
MS1,
SIEMKA
Z tego co piszesz to moge ci pow.czemuvtak jest.
Nalales ad blue z dystrybutora!!!!! Tam tankuja tylko tiry, probowalem tez tankowac ale nie dalo rady , nonstop wybijala raczka. Na stacji pytam co jest zvtym nie tak. Koles mowi mi ze tylko TIRY tam leja bo to inna jakosc[ gorsza] a do aut kupuje sie w bankach, wiec kupilem jak zawsze 10 l i pasi. Normalnie zawsze kupuje 10 tkd ale raz chcialem nalac z d,strybutora i dobrze ze mi nie wchodzil. Nic tylko kupowac banki 10 l i wazne nie w byle lidlu czy aldiku
bo tylko beda problemy.
SIEMKA
Z tego co piszesz to moge ci pow.czemuvtak jest.
Nalales ad blue z dystrybutora!!!!! Tam tankuja tylko tiry, probowalem tez tankowac ale nie dalo rady , nonstop wybijala raczka. Na stacji pytam co jest zvtym nie tak. Koles mowi mi ze tylko TIRY tam leja bo to inna jakosc[ gorsza] a do aut kupuje sie w bankach, wiec kupilem jak zawsze 10 l i pasi. Normalnie zawsze kupuje 10 tkd ale raz chcialem nalac z d,strybutora i dobrze ze mi nie wchodzil. Nic tylko kupowac banki 10 l i wazne nie w byle lidlu czy aldiku
- KKgg
- Moderator
- Posty: 616
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Re: Błąd Adblue
Już weź nie siej głupot. Adblue to adblue. Jest odpowiednia norma na to i nie ma opcji żeby w dystrybutorach było co innego niż w bańkach. A na stacjach są specjalne przystawki (można poprosić obsługę) i nie będzie odbijać.
Moje modzenie: hak Ori, kamera cofania ori, komforty z masażem+dołożenie ogrzewania kanapy tył, dołożenie wzmacniacza+wymiana głośników, dołożenie grzanej kiery i Webasto
- _wladi_
- Moderator
- Posty: 840
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
Re: Błąd Adblue
Jest dokładnie tak jak Krzysiek wyżej napisał 

Re: Błąd Adblue
Udało się zlokalizować problem, bo mam ten sam przypadek? Pompa podaje ciśnienie do 5barów, dolany adblue i błąd nie chce się skasować. Próbowałem vcdsem, różne opcje potwierdzone pozytywnie i nadal problem występuje.