0B5 PJU - pocenie z części przekładniowej skrzyni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 kwie 2025, 06:50
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kędzierzyn
0B5 PJU - pocenie z części przekładniowej skrzyni
Delikatnie miałem zapoconą dolną część skrzyni. Wymyłem dokładnie cały korpus aby wyłapać no i jest. Poci się na łączeniu ostatniego dekla z korpusem skrzyni. Wiecie może jak jest rozwiązane doszczelnienie tych dwóch elementów? Uszczelka czy silikon? Szukałem imformacji w sieci ale nie mogłem nic znaleźć. Podrzuci ktoś nr, jeśli tam uszczelka? Zakładam, że do jej wymiany trzeba spuszczać olej z części przekładniowej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 202
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: 0B5 PJU - pocenie z części przekładniowej skrzyni
Tam do tego klej jest specjalny jest bez uszczelki, ale przypuszczam, że jakieś dirko też da radę.
Najwięcej zabawy to z wyjęciem wału.
Najwięcej zabawy to z wyjęciem wału.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 kwie 2025, 06:50
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: 0B5 PJU - pocenie z części przekładniowej skrzyni
Ok, dzięki za odpowiedź. Spróbuję to w takim razie ogarnąć w najbliższym czasie. Powoli dwumasę słychać i to będzie dobra okazja przy jedenej robocie