[CKVB 3.0 245 KM] A6 C7 3.0 TDI 245KM Dziwny szelest Podczas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 maja 2023, 07:16
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Świdnica
Re: [CKVB 3.0 245 KM] A6 C7 3.0 TDI 245KM Dziwny szelest Podczas
Cześć.Podzczas wypalania DPF turbo inaczej pracuje (może się mylę) i wtedy jest właśnie taki inny dźwięk.Może za to wszystko odpowiedzialny jest źle działający EGR. Tak na marginesie to uważam że te auta żyją swoim życiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 paź 2012, 22:47
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2012
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: [CKVB 3.0 245 KM] A6 C7 3.0 TDI 245KM Dziwny szelest Podczas
Zastanawiam się czy to czasem nie są oznaki kończącej się lub juz uszkodzonej dwumasy. Co prawda w moim aucie była już wymieniana ale jakieś 100k km temu więc kto wie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 15 gru 2021, 00:21
- Imię: Adam
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Hrubieszów
Re: [CKVB 3.0 245 KM] A6 C7 3.0 TDI 245KM Dziwny szelest Podczas
Ja już wyeliminowałem stronica - remontowany, dwumasę - wymieniona, rozrząd - przy wymianie UPG - w stanie dobrym, turbo - po regeneracji, wtryski - po regeneracji (z 6ciu jest 5 nowych), półosie przód - wymienione - dźwięk jak był tak jest nadal.
Za kierownicą słyszalny dobrze, za pasażera duuużo mniej, ale jak uchylę szybę to podczas jazdy przy barierkach - potrafi być słyszalny i z zewnątrz. Huk go wie, a przyjemność z jazdy nieco psuje.
Zastanawia mnie smród, który pojawią się przy "wygrzewaniu" DPFa podczas procedury. Stanę na chwilę na światłach i już wiem że auto zaczyna wypalać dpf. Dla mnie tak jakby jakaś nieszczelność wkładu wydechowego, ale z kolei przy wymianach UPG coś by było widać - a tu niestety nic.

Zastanawia mnie smród, który pojawią się przy "wygrzewaniu" DPFa podczas procedury. Stanę na chwilę na światłach i już wiem że auto zaczyna wypalać dpf. Dla mnie tak jakby jakaś nieszczelność wkładu wydechowego, ale z kolei przy wymianach UPG coś by było widać - a tu niestety nic.