S-tronic problem po rozgrzaniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 mar 2025, 00:11
- Imię: Martin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
14.600zl za wymianę dwumasy, sprzęgła, oleju i plastikowych rurek? Wyjąłem mechatronikę i rozkręciłem co nieco. Wiązka jest dalej szara a zapewniał mnie że wymienił na kolorową. Zawór k1 zszedł bez problemu ale k2 uszczelka mega przywarła i musiałem śubokretem ściągać. Podejrzewam że nie ruszył mechatroniki a jedynie wymienił sprzęgło, dwumas i rurki podciśnieniowe bo były pęknięte. Załatwiam całą mechatronikę od firmy co regeneruje za 1600zl bez sterownika i wiązki. A do mechanika się przejdę z reklamacją
Pytanie do wydaje mi się że miałem wlany olej febi (po kolorze butelki pamiętam) i trochę mi się ulało tego oleju i muszę dolewkę zrobić. Podacie mi jaki to olej dębu do mojego 0b5 dl501
Pytanie do wydaje mi się że miałem wlany olej febi (po kolorze butelki pamiętam) i trochę mi się ulało tego oleju i muszę dolewkę zrobić. Podacie mi jaki to olej dębu do mojego 0b5 dl501
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 kwie 2012, 18:28
- Imię: Cezary
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Febi 39070
Wlewasz aż się uleje, odpalasz na 20 sekund. Gasisz i znowu wlewasz aż się uleje. Później odpalasz przerzucasz po 15 sekund na każdym położeniu PRND/S i na odpalonym dolewasz do pełna aż się uleje i dopiero zakrecasz korek i gasisz.
Wlewasz aż się uleje, odpalasz na 20 sekund. Gasisz i znowu wlewasz aż się uleje. Później odpalasz przerzucasz po 15 sekund na każdym położeniu PRND/S i na odpalonym dolewasz do pełna aż się uleje i dopiero zakrecasz korek i gasisz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 26 lis 2024, 10:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Przepraszam Cię za stwierdzenie ale czy dobrze rozumiem.... po tych wszystkich naprawach sam rozebrałeś skrzynię i się okazało , że zostałeś wydupczonyDonaq pisze: ↑02 kwie 2025, 01:3314.600zl za wymianę dwumasy, sprzęgła, oleju i plastikowych rurek? Wyjąłem mechatronikę i rozkręciłem co nieco. Wiązka jest dalej szara a zapewniał mnie że wymienił na kolorową. Zawór k1 zszedł bez problemu ale k2 uszczelka mega przywarła i musiałem śubokretem ściągać. Podejrzewam że nie ruszył mechatroniki a jedynie wymienił sprzęgło, dwumas i rurki podciśnieniowe bo były pęknięte. Załatwiam całą mechatronikę od firmy co regeneruje za 1600zl bez sterownika i wiązki. A do mechanika się przejdę z reklamacją
Pytanie do wydaje mi się że miałem wlany olej febi (po kolorze butelki pamiętam) i trochę mi się ulało tego oleju i muszę dolewkę zrobić. Podacie mi jaki to olej dębu do mojego 0b5 dl501

CHOLERNIE PRZYKRA sprawa

- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 207
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
0 zdziwienia
To właśnie wiązka z szarymi przewodami odpowiada za wiele problemów ze sterowaniem.
To właśnie wiązka z szarymi przewodami odpowiada za wiele problemów ze sterowaniem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 mar 2025, 00:11
- Imię: Martin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
No nie ogarniam zostałem wydymany na kupnie auta i teraz na naprawie… ale już wiem co jest grane i w 2,5h sam wymieniam mechatronikę bo włożyłem jedną kupioną za grosze ale niestety była gorzej walnięta od mojej więc mu zwrócę i da mi inną po regeneracji ale już droższaRosa11 pisze: ↑02 kwie 2025, 08:03Przepraszam Cię za stwierdzenie ale czy dobrze rozumiem.... po tych wszystkich naprawach sam rozebrałeś skrzynię i się okazało , że zostałeś wydupczonyDonaq pisze: ↑02 kwie 2025, 01:3314.600zl za wymianę dwumasy, sprzęgła, oleju i plastikowych rurek? Wyjąłem mechatronikę i rozkręciłem co nieco. Wiązka jest dalej szara a zapewniał mnie że wymienił na kolorową. Zawór k1 zszedł bez problemu ale k2 uszczelka mega przywarła i musiałem śubokretem ściągać. Podejrzewam że nie ruszył mechatroniki a jedynie wymienił sprzęgło, dwumas i rurki podciśnieniowe bo były pęknięte. Załatwiam całą mechatronikę od firmy co regeneruje za 1600zl bez sterownika i wiązki. A do mechanika się przejdę z reklamacją
Pytanie do wydaje mi się że miałem wlany olej febi (po kolorze butelki pamiętam) i trochę mi się ulało tego oleju i muszę dolewkę zrobić. Podacie mi jaki to olej dębu do mojego 0b5 dl501![]()
CHOLERNIE PRZYKRA sprawa![]()
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 207
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
No niestety. Jak wspominałem wcześniej - zamienniki i używki w tej skrzyni to szkoda czasu i pieniędzy.Donaq pisze: ↑02 kwie 2025, 19:14No nie ogarniam zostałem wydymany na kupnie auta i teraz na naprawie… ale już wiem co jest grane i w 2,5h sam wymieniam mechatronikę bo włożyłem jedną kupioną za grosze ale niestety była gorzej walnięta od mojej więc mu zwrócę i da mi inną po regeneracji ale już droższaRosa11 pisze: ↑02 kwie 2025, 08:03Przepraszam Cię za stwierdzenie ale czy dobrze rozumiem.... po tych wszystkich naprawach sam rozebrałeś skrzynię i się okazało , że zostałeś wydupczonyDonaq pisze: ↑02 kwie 2025, 01:3314.600zl za wymianę dwumasy, sprzęgła, oleju i plastikowych rurek? Wyjąłem mechatronikę i rozkręciłem co nieco. Wiązka jest dalej szara a zapewniał mnie że wymienił na kolorową. Zawór k1 zszedł bez problemu ale k2 uszczelka mega przywarła i musiałem śubokretem ściągać. Podejrzewam że nie ruszył mechatroniki a jedynie wymienił sprzęgło, dwumas i rurki podciśnieniowe bo były pęknięte. Załatwiam całą mechatronikę od firmy co regeneruje za 1600zl bez sterownika i wiązki. A do mechanika się przejdę z reklamacją
Pytanie do wydaje mi się że miałem wlany olej febi (po kolorze butelki pamiętam) i trochę mi się ulało tego oleju i muszę dolewkę zrobić. Podacie mi jaki to olej dębu do mojego 0b5 dl501![]()
CHOLERNIE PRZYKRA sprawa![]()
Jak będziesz montował mechatronikę to pamiętaj aby ustawić wysunięcie wodzików na 32mm na mechatronice i w skrzyni wysunąć klucze na położenie środkowe - ułatwi ci to ponowny montaż, bo jest on dosyć niewygodny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 kwie 2012, 18:28
- Imię: Cezary
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Jak będziesz montował mechatronikę to pamiętaj aby ustawić wysunięcie wodzików na 32mm na mechatronice i w skrzyni wysunąć klucze na położenie środkowe - ułatwi ci to ponowny montaż, bo jest on dosyć niewygodny.
[/quote]
Albo 28mm zależy od rocznika. 32mm to chyba w tych pierwszych było.
Przetrzyj sobie też te wybieraki bo tam są magnesy.
Ogólnie widać od dołu jak będziesz sobie świecił czy wchodzą te haczyki. Najlepiej w dwie osoby.
[/quote]
Albo 28mm zależy od rocznika. 32mm to chyba w tych pierwszych było.
Przetrzyj sobie też te wybieraki bo tam są magnesy.
Ogólnie widać od dołu jak będziesz sobie świecił czy wchodzą te haczyki. Najlepiej w dwie osoby.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 mar 2025, 00:11
- Imię: Martin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Edddisz pisze: ↑03 kwie 2025, 09:35No niestety. Jak wspominałem wcześniej - zamienniki i używki w tej skrzyni to szkoda czasu i pieniędzy.Donaq pisze: ↑02 kwie 2025, 19:14No nie ogarniam zostałem wydymany na kupnie auta i teraz na naprawie… ale już wiem co jest grane i w 2,5h sam wymieniam mechatronikę bo włożyłem jedną kupioną za grosze ale niestety była gorzej walnięta od mojej więc mu zwrócę i da mi inną po regeneracji ale już droższa
Jak będziesz montował mechatronikę to pamiętaj aby ustawić wysunięcie wodzików na 32mm na mechatronice i w skrzyni wysunąć klucze na położenie środkowe - ułatwi ci to ponowny montaż, bo jest on dosyć niewygodny.
A czytałem jakiś temat i ty miałeś właśnie kangurka po zatrzymaniu i co zrobiłeś z tym?
Wymieniłem mechatronikę na inną używaną dalej jest szarpnięcie po zatrzymaniu… dopiero jak zrobie same punkty ślizgania sprzęgieł to nie szarpie. Ręce opadają…. Podejrzewam że może być sterownik walnięty i nie wykrywa “hamowania“ nagrałem też filmik jak na hamulcu spalanie jest 1.6-1.8l a jak nacisnę autohold to spada do 1.1l i się robi ciszej… nie mam już sił i nie wiem co robić
// chyba już rozkmnilem jak wcisnę bardzo mocno hamulec do samej podłogi to wtedy spalanie spada do 1.1-1.2 Już 4:40 i ryje mi wszystko dekiel

- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 207
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Nie wyeliminowałem tego.Donaq pisze: ↑04 kwie 2025, 21:55
A czytałem jakiś temat i ty miałeś właśnie kangurka po zatrzymaniu i co zrobiłeś z tym?
Wymieniłem mechatronikę na inną używaną dalej jest szarpnięcie po zatrzymaniu… dopiero jak zrobie same punkty ślizgania sprzęgieł to nie szarpie. Ręce opadają…. Podejrzewam że może być sterownik walnięty i nie wykrywa “hamowania“ nagrałem też filmik jak na hamulcu spalanie jest 1.6-1.8l a jak nacisnę autohold to spada do 1.1l i się robi ciszej… nie mam już sił i nie wiem co robić
// chyba już rozkmnilem jak wcisnę bardzo mocno hamulec do samej podłogi to wtedy spalanie spada do 1.1-1.2 Już 4:40 i ryje mi wszystko dekielale jeśli tak jest to czego to wina czujnika hamulca
![]()
Jak jest mocno nagrzany to najbardziej to czuć (temp ATF tak 93-95 stopni).
Wysyłałem mechatronikę do sprawdzenia na Lisie Kąty, wyszło mi niby, że zawór główny już jest znacznie poniżej normy, a reszta dobrze więc rozwiercili mi pod nowy zawór. Oczywiście na nic to nie wpłynęło.
Mogę ci powiedzieć, że zmiana softa/chip tuning nie zmienia tego.
Dopytywałem o ten temat znajomego tunera, mówił, że bardzo dużo aut do niego przyjeżdża z tym fenomenem, ale nikt póki co nie rozwiązał (to też sugeruje, że twoja używana mechatronika może się zachowywać podobnie niepoprawnie jak stare - o ile to ona byłaby winna).
Taki jeden mechanik mi powiedział, że dopiero jak wymienił całą mechatronikę na nową z ASO to mu to zniknęło.
No irytujące to jest, najgorsze, że pewnie nic się na tyle nie popsuje aby było jasne co należy wymienić

Właśnie ja obstawiam, że gdzieś jakiś czujnik szwankuje, prędkości czy coś, ale weź to znajdź...
To spalanie u ciebie to może rzeczywiście jakiś czujnik przy pedale hamulca czy coś źle podaje informacje. Jednakże nawet jak spalanie na D będziesz miał już dobre to i tak ci to szarpnięcie nie zniknie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 mar 2025, 00:11
- Imię: Martin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
A jakie spalanie masz na postoju w trybie D? Mi skacze na jednych światłach mam 1.3 na drugich potrafi być 1.8 spróbuję czujnik hamulca jeszcze wymienić i chyba oddam tą mechatronike i wezmę kolejną od niego na testa bo ma jeszcze jedną i tamta ma kolorowe wiązki z tego co widzialem.Edddisz pisze: ↑06 kwie 2025, 10:42Nie wyeliminowałem tego.Donaq pisze: ↑04 kwie 2025, 21:55
A czytałem jakiś temat i ty miałeś właśnie kangurka po zatrzymaniu i co zrobiłeś z tym?
Wymieniłem mechatronikę na inną używaną dalej jest szarpnięcie po zatrzymaniu… dopiero jak zrobie same punkty ślizgania sprzęgieł to nie szarpie. Ręce opadają…. Podejrzewam że może być sterownik walnięty i nie wykrywa “hamowania“ nagrałem też filmik jak na hamulcu spalanie jest 1.6-1.8l a jak nacisnę autohold to spada do 1.1l i się robi ciszej… nie mam już sił i nie wiem co robić
// chyba już rozkmnilem jak wcisnę bardzo mocno hamulec do samej podłogi to wtedy spalanie spada do 1.1-1.2 Już 4:40 i ryje mi wszystko dekielale jeśli tak jest to czego to wina czujnika hamulca
![]()
Jak jest mocno nagrzany to najbardziej to czuć (temp ATF tak 93-95 stopni).
Wysyłałem mechatronikę do sprawdzenia na Lisie Kąty, wyszło mi niby, że zawór główny już jest znacznie poniżej normy, a reszta dobrze więc rozwiercili mi pod nowy zawór. Oczywiście na nic to nie wpłynęło.
Mogę ci powiedzieć, że zmiana softa/chip tuning nie zmienia tego.
Dopytywałem o ten temat znajomego tunera, mówił, że bardzo dużo aut do niego przyjeżdża z tym fenomenem, ale nikt póki co nie rozwiązał (to też sugeruje, że twoja używana mechatronika może się zachowywać podobnie niepoprawnie jak stare - o ile to ona byłaby winna).
Taki jeden mechanik mi powiedział, że dopiero jak wymienił całą mechatronikę na nową z ASO to mu to zniknęło.
No irytujące to jest, najgorsze, że pewnie nic się na tyle nie popsuje aby było jasne co należy wymienić
Właśnie ja obstawiam, że gdzieś jakiś czujnik szwankuje, prędkości czy coś, ale weź to znajdź...
To spalanie u ciebie to może rzeczywiście jakiś czujnik przy pedale hamulca czy coś źle podaje informacje. Jednakże nawet jak spalanie na D będziesz miał już dobre to i tak ci to szarpnięcie nie zniknie.
Po pełnej adaptacji z nastawami trybow i oryginalnym odisem kangurek znikł pojawi się może raz na 10km i generalnie czasem szarpnie na redukcji 3-2 2-1 no i te spalanie postojowe jest niestabilne… mogę się pokusić jeszcze by swoje zawory które są ponoć nowe wsadzić inspeawdzic czy te szarpnięcia i spalanie zniknie
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 207
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Jak chcesz sprawdzić czy ci wystepuje to nagrzej skrzynię to temperatury ATF 95 stopni i sprawdź (przy w pełni zaadaptowanej skrzyni).Donaq pisze: ↑07 kwie 2025, 00:46
A jakie spalanie masz na postoju w trybie D? Mi skacze na jednych światłach mam 1.3 na drugich potrafi być 1.8 spróbuję czujnik hamulca jeszcze wymienić i chyba oddam tą mechatronike i wezmę kolejną od niego na testa bo ma jeszcze jedną i tamta ma kolorowe wiązki z tego co widzialem.
Po pełnej adaptacji z nastawami trybow i oryginalnym odisem kangurek znikł pojawi się może raz na 10km i generalnie czasem szarpnie na redukcji 3-2 2-1 no i te spalanie postojowe jest niestabilne… mogę się pokusić jeszcze by swoje zawory które są ponoć nowe wsadzić inspeawdzic czy te szarpnięcia i spalanie zniknie
Teraz jest zimno i takich temperatur skrzynia nie osiąga, ale w lecie ten problem jest częściej zauważalny.
Z tym chwilowym spalaniem to się różni zależnie od warunków.
Najlepiej sprawdzać na rozgrzanym aucie.
Wtedy mam zależnie od sytuacji jakoś 1-1.3
Jak masz dobrze rozgrzane auto i nie włączyłeś chwilę przed klimy to 1.8 jest za dużym wynikiem (w 3.0 tdi).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 mar 2025, 00:11
- Imię: Martin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
W piątkowa noc będę wkładał drugą mechatronikę ale tym razem z kolorową wiązką (mechatronika po przepalonej wiązce woda w kostce) i zamówię jeszcze nowe uszczelki na przewody pompy jak nie pomoże to już się poddaje i wystawiam auto na sprzedaż. Chodzi mi też po głowie że może te sprzęgła borga są jakieś spierdzieloneEdddisz pisze: ↑07 kwie 2025, 10:31Jak chcesz sprawdzić czy ci wystepuje to nagrzej skrzynię to temperatury ATF 95 stopni i sprawdź (przy w pełni zaadaptowanej skrzyni).Donaq pisze: ↑07 kwie 2025, 00:46
A jakie spalanie masz na postoju w trybie D? Mi skacze na jednych światłach mam 1.3 na drugich potrafi być 1.8 spróbuję czujnik hamulca jeszcze wymienić i chyba oddam tą mechatronike i wezmę kolejną od niego na testa bo ma jeszcze jedną i tamta ma kolorowe wiązki z tego co widzialem.
Po pełnej adaptacji z nastawami trybow i oryginalnym odisem kangurek znikł pojawi się może raz na 10km i generalnie czasem szarpnie na redukcji 3-2 2-1 no i te spalanie postojowe jest niestabilne… mogę się pokusić jeszcze by swoje zawory które są ponoć nowe wsadzić inspeawdzic czy te szarpnięcia i spalanie zniknie
Teraz jest zimno i takich temperatur skrzynia nie osiąga, ale w lecie ten problem jest częściej zauważalny.
Z tym chwilowym spalaniem to się różni zależnie od warunków.
Najlepiej sprawdzać na rozgrzanym aucie.
Wtedy mam zależnie od sytuacji jakoś 1-1.3
Jak masz dobrze rozgrzane auto i nie włączyłeś chwilę przed klimy to 1.8 jest za dużym wynikiem (w 3.0 tdi).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 kwie 2012, 18:28
- Imię: Cezary
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Jak Ci tak zrobili mechatronikę to ja nie byłbym taki pewny sprzęgła ... Może wymienili tylko tarcze i przekładki albo nic, a ostatnio gdzieś mi mignęło że bardzo dużo problemów powodują teflony na koszu sprzęgłowym ... Pompa oleju też potrafi niedomagać a nie jest droga jakoś strasznie.
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 207
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
Właśnie jestem na etapie rozpracowywania teflonów i muszę powiedzieć, że chyba nikt się nie zastanawia jak one działają.bLACK_61094 pisze: ↑07 kwie 2025, 22:42Jak Ci tak zrobili mechatronikę to ja nie byłbym taki pewny sprzęgła ... Może wymienili tylko tarcze i przekładki albo nic, a ostatnio gdzieś mi mignęło że bardzo dużo problemów powodują teflony na koszu sprzęgłowym ... Pompa oleju też potrafi niedomagać a nie jest droga jakoś strasznie.
Na pierwszy rzut oka bardzo ciężko jest rozpoznać ich zużycie, ale jak już się wie gdzie ono występuje to widać.
Mam przypuszczenia, że nawet wyjęcie i włożenie tego samego kosza sprzęgłowego bez wymiany teflonów może spowodować przepuszczanie ciśnienia.
Jednocześnie znalazłem też rozprawkę na temat teflonów, że wkładanie nowych do starej bieżni też może powodować problemy, bo bieżnia jest już lekko zaokrąglona - ale tutaj mam osobiście pewne wątpliwości i wydaje mi się, że nowe teflony powinny się 'wciąć' w starą bieżnię.
A w jaki sprawdzić pompę? Kojarzysz coś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 mar 2025, 00:11
- Imię: Martin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: S-tronic problem po rozgrzaniu
bLACK_61094 pisze: ↑07 kwie 2025, 22:42Jak Ci tak zrobili mechatronikę to ja nie byłbym taki pewny sprzęgła ... Może wymienili tylko tarcze i przekładki albo nic, a ostatnio gdzieś mi mignęło że bardzo dużo problemów powodują teflony na koszu sprzęgłowym ... Pompa oleju też potrafi niedomagać a nie jest droga jakoś strasznie.
Sprzęgło jest nowe bo stare mi oddał jedynie nie widzę wiązki i starych zaworów k1 k2 ale to już nie ważne w sumie. W piątek włożę kolejną mechatronikę jeśli będzie to samo to znaczy że to nie wina mechatroniki tylko albo sprzęgła borga są jakieś zrąbane, pompamoleju lub el. Sterownik