Cześć wam.
Bodajże trzeci post piszę w sprawie przepływki. Wczoraj została zamontowana druga „nowa” przepływka z firmy Denso. Przed podłączeniem jej, wszystkie błędy jakie były, zostały usunięte w tym ciągły błąd z „niskim napięciem wyjściowym” według komputera jak i również sam aku został odłączony po skasowaniu błędów. Dzisiaj z rana auto odpaliło na strzała, weszło od razu na 1200 obrót na ssaniu i wszystko pięknie. W trakcie powrotu z pracy auto samo zgasło (jest to automat), obroty falowały jak głupie, spadając nawet do +/- 300 obr, jechało praktycznie bez mocy, kolokwialnie mówiąc jakby dokonywało właśnie żywota. Po odłączeniu wtyczki od przepływki jakby dostało drugiego życia i nic mu nie doskwierało. Gdzie mam szukać przyczyny i co może być tą przyczyną. Sama przepływka czy może coś innego?
Z góry dzięki za pomoc!
P.S.
Jest to A6 C5 2.4 ALF
Problemy z przepływomierzem
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Problemy z przepływomierzem
Witam._mlody_ pisze: ↑11 mar 2025, 14:44Cześć wam.
Bodajże trzeci post piszę w sprawie przepływki. Wczoraj została zamontowana druga „nowa” przepływka z firmy Denso. Przed podłączeniem jej, wszystkie błędy jakie były, zostały usunięte w tym ciągły błąd z „niskim napięciem wyjściowym” według komputera jak i również sam aku został odłączony po skasowaniu błędów. Dzisiaj z rana auto odpaliło na strzała, weszło od razu na 1200 obrót na ssaniu i wszystko pięknie. W trakcie powrotu z pracy auto samo zgasło (jest to automat), obroty falowały jak głupie, spadając nawet do +/- 300 obr, jechało praktycznie bez mocy, kolokwialnie mówiąc jakby dokonywało właśnie żywota. Po odłączeniu wtyczki od przepływki jakby dostało drugiego życia i nic mu nie doskwierało. Gdzie mam szukać przyczyny i co może być tą przyczyną. Sama przepływka czy może coś innego?
Z góry dzięki za pomoc!
P.S.
Jest to A6 C5 2.4 ALF
Jeśli kupujesz przepływomierz to tylko i wyłącznie ORYGINAŁ.
Dotyczy także zaworku N75 od turbiny.
Jak masz możliwość to pożycz od kogoś i sprawdź.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Problemy z przepływomierzem
Bez logów trudno będzie coś poradzić, jakie korekty chwilowe jak falują obrotów, jakie wartości przepływki na postoju i pod obciążeniem, dużo informacji brakuje._mlody_ pisze: ↑11 mar 2025, 14:44Cześć wam.
Bodajże trzeci post piszę w sprawie przepływki. Wczoraj została zamontowana druga „nowa” przepływka z firmy Denso. Przed podłączeniem jej, wszystkie błędy jakie były, zostały usunięte w tym ciągły błąd z „niskim napięciem wyjściowym” według komputera jak i również sam aku został odłączony po skasowaniu błędów. Dzisiaj z rana auto odpaliło na strzała, weszło od razu na 1200 obrót na ssaniu i wszystko pięknie. W trakcie powrotu z pracy auto samo zgasło (jest to automat), obroty falowały jak głupie, spadając nawet do +/- 300 obr, jechało praktycznie bez mocy, kolokwialnie mówiąc jakby dokonywało właśnie żywota. Po odłączeniu wtyczki od przepływki jakby dostało drugiego życia i nic mu nie doskwierało. Gdzie mam szukać przyczyny i co może być tą przyczyną. Sama przepływka czy może coś innego?
Z góry dzięki za pomoc!
P.S.
Jest to A6 C5 2.4 ALF
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 wrz 2024, 19:23
- Imię: Dominik
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Problemy z przepływomierzem
Powiedz mi na jakich grupach robić te logi. Totalnie nie znam się na tym i to będzie moje pierwsze „spotkanie” z logami
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 wrz 2024, 19:23
- Imię: Dominik
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Problemy z przepływomierzem
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Problemy z przepływomierzem
Witam.
Logi dynamiczne dla Twojego silnika to:
002 + 020 + 030 i 031 + 032
Po skasowaniu błędów (nawet jak ich nie ma) na III biegu na benzynie (tak od 1600-1700 obr./min) gaz w podłogę non stop (ale tak aby automat nie wrzucił dwójki), aż do odcinki (6600-6800 - 4 bieg) Zrób logi i wstaw tutaj, to się zobaczy.
Sprawdź jeszcze (na biegu jałowym rozrząd) chyba blok 90-91-92-93 (zrób zdjęcia i wstaw tutaj)
Kiedy zmieniałeś świece czy też cewki ?
Bloki 115 + 118 - odpadają, bo nie masz turbiny i zaworu N75
Pozdrawiam.
Logi dynamiczne dla Twojego silnika to:
002 + 020 + 030 i 031 + 032
Po skasowaniu błędów (nawet jak ich nie ma) na III biegu na benzynie (tak od 1600-1700 obr./min) gaz w podłogę non stop (ale tak aby automat nie wrzucił dwójki), aż do odcinki (6600-6800 - 4 bieg) Zrób logi i wstaw tutaj, to się zobaczy.
Sprawdź jeszcze (na biegu jałowym rozrząd) chyba blok 90-91-92-93 (zrób zdjęcia i wstaw tutaj)
Kiedy zmieniałeś świece czy też cewki ?
Bloki 115 + 118 - odpadają, bo nie masz turbiny i zaworu N75
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 wrz 2024, 19:23
- Imię: Dominik
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Problemy z przepływomierzem
Świece były wymieniane może z 3 lata temu. Natomiast z dwa tyg temu były wyczyszczone w benzynie ekstrakcyjnej i delikatnie wyszlifowane z nagaru. Niestety na budżet studencki musi to chwilowo starczyć. Mam jeszcze jedno pytanie. Auto przez długi czas nie miało katów i tak jeździło powiedzmy bez zarzutu. Pierwszy problem ze starym przepływomierzem stał się pod koniec 2023 gdy auto stało sobie tydzień czasu nieużywane, zachowywało się dokładnie tak samo jak teraz przy nowej przepływce. Z pół roku temu gdy ten problem cały czas doskwierał kupiłem do niego katy i co się okazało, ktoś autentycznie zostawil luzem wiszące sondy lambda. Zostały one ponownie wkrecone. Czy one mogą mieć jakiś realny wpływ na opisany problem mimo, że pierwsza taka sytuacja stała się jak auto nie miało katów, a sondy sobie wisiały?sabuk2006 pisze: ↑11 mar 2025, 18:53Witam.
Logi dynamiczne dla Twojego silnika to:
002 + 020 + 030 i 031 + 032
Po skasowaniu błędów (nawet jak ich nie ma) na III biegu na benzynie (tak od 1600-1700 obr./min) gaz w podłogę non stop (ale tak aby automat nie wrzucił dwójki), aż do odcinki (6600-6800 - 4 bieg) Zrób logi i wstaw tutaj, to się zobaczy.
Sprawdź jeszcze (na biegu jałowym rozrząd) chyba blok 90-91-92-93 (zrób zdjęcia i wstaw tutaj)
Kiedy zmieniałeś świece czy też cewki ?
Bloki 115 + 118 - odpadają, bo nie masz turbiny i zaworu N75
Pozdrawiam.