Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 Tdi] 2.0 tdi blb z turbina brd .. logi turbiny.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 26 mar 2011, 15:35

rob555, kolego powiedz i czy można i czy warto podnosić moc przy BLB na seryjnej turbinie? czy konieczne jest włożenie BKD? Jeśli można to ile da się z niej wycisnąć?

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 26 mar 2011, 17:26

BLB to praktycznie to samo co BKD (tylko jeden poprzeczniak a drugi wzdluzniak).
Wydajnosc turbiny BLB to ok 160-170KM bezpiecznie. Robi sie tego sporo i lata...

wlodek4444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 mar 2010, 21:36
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: wlodek4444 » 26 mar 2011, 18:02

witam mam pytanie niedawno zmienilem turbine bo stara padla czy po zmianie turbo trzeba stroic jakois soft pod kazda turbine bo wydaje mi sie ze autko niezbiera sie jak kiedys pozdrawiam. <uoee>
wlodek

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 27 mar 2011, 00:13

wlodek4444 pisze:witam mam pytanie niedawno zmienilem turbine bo stara padla czy po zmianie turbo trzeba stroic jakois soft pod kazda turbine bo wydaje mi sie ze autko niezbiera sie jak kiedys pozdrawiam. <uoee>
Jesli masz program seryjny to nie widze potrzeby - po to w koncu on jest by w 100tys egz miec powtarzalne wyniki.
Jesli masz chipsa (mod oprogramowania) mogl on byc dostosowany do Twojej starej turbiny i na nowej nie chce chodzic. Wtedy korekta potrzebna

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 mar 2011, 01:21

witam mam pytanie niedawno zmienilem turbine bo stara padla czy po zmianie turbo trzeba stroic jakois soft pod kazda turbine bo wydaje mi sie ze autko niezbiera sie jak kiedys pozdrawiam. <uoee>

Wszystko też zależy od tego czy włożyłeś taką samą turbinę jaka była wcześniej.

wlodek4444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 mar 2010, 21:36
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: wlodek4444 » 27 mar 2011, 12:30

witam no mam chipa turbine wlozylem taka sama jak byla wczesniej bylem u goscia na vag i on mowil ze trzeba poprawic program czy to prawda? jakie moga byc koszta takiego zabiegu?
wlodek

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 mar 2011, 13:54

jeśli byłeś u dobrego fachowca (wymiana turby) powinien zrobić to w ramach wymiany po prostu nie skończył roboty, jeśli to był Mietek z garażu to będzie trzeba wybrać się do punktu gdzie napiszą Ci nowy program. Kosztów nie znam bo dopiero planuje zawirusować swoją jednostkę :)

aniol1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 09 lip 2008, 15:59
Lokalizacja: sieradz

Post autor: aniol1988 » 02 kwie 2011, 09:52

Witam Ponownie ! W związku z tym iż kolega rob555 przejżał moje logi i stwierdził, że program nie jest poprawnie napisany proszę Was o pomoc, tuner który to wyrzeźbił twierdzi że program jest ok, tylko turbina "napewno ma złą geometrię" - turbo jest od olka z wrocławia i jestem go więcej jak pewny. Naturalnie tuner chce poprawiać i walczyć choć nie wiem czy on to potrafi - moja wina zły wybór tunera. NA co zwrócić uwagę? co mu podpowiedzieć ? czym on ma się zając w tym aucie żeby coś poprawić Pozdrawiam !

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 02 kwie 2011, 14:05

Tuner pokazal Ci <spadaj>

Nic nie zrobisz...chlop nie ma pojecia. Proces strojenia to nie jest tylko podac wartosc doladowania...zreszta tuner to powinien wiedziec i nie musisz mu nic podpowiadac.
No chyba ze pojedziesz do innego kumatego tunera...niech zrobi porzadny program. Jak wyjdzie tak jak chcesz na tej samej turbinie to wroc do tego typka i pokaz wykres....

Zwrot kasy za fuszerke albo go obsmarujesz na wszystkich forach TDI w PL.
I do centrali Vtecha w kraku zadzwonisz...bodajrze maja program "zwrot kasy jesli Ci sie nie spodoba".

Awatar użytkownika
audiomaniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 21 kwie 2011, 16:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: audiomaniak » 05 maja 2011, 15:35

Kolego jedz tu www.ecuproject.pl a nie do jakiegoś dziada z garażu
Usunieto pkt 29 regulaminu
200,6KM 443Nm

cadamuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 06 paź 2010, 19:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: cadamuro » 05 maja 2011, 17:38

rob555 a co z filtrem DPF jak bym podniósł moc na ok 170?

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 05 maja 2011, 20:36

Sprawny filtr DPF nawet po modyfikacji nie jest problemem.
Schody sie zaczynaja gdy uklad wtryskowy, czujniki, sam filtr wykazuja pewne niedomagania. Wtedy swiety Boze nie pomoze i mamy non stop dyskoteke na desce i problemy. Modyfikacja pod katem mocy nie ma tutaj znaczenia...nawet rzekl bym poprawia zdolnosci wypalania filtra bo zwieksza sie EGT a to bardzo istotny parametr przy cyklu dopalania...

Awatar użytkownika
Piotr_T
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 13 lip 2015, 12:05
Imię: Piotr
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Siedlce

Re: [ A6 C6 Tdi] 2.0 tdi blb z turbina brd .. logi turbiny.

Post autor: Piotr_T » 22 lut 2025, 18:28

Witam. Trochę odkopię temat, żeby nie zakładać nowego wątku. Jakę jest oznaczenie zaworu N75 do silnika 2.0 TDI BLB? Mój właśnie zakończył żywot.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl