Siemanko. Jestem Dawid pochodzę ze świętokrzyskiego. Ogólnie mam dwie audi pierwsza to Audi A8 D3 4.2 LPG która mam 6 lat. A teraz nowy zakup to Audi A6 C6 2.0 tdi Avant z 2010 roku z przebiegiem 180 tys Znalazłem to forum szukając informacji na temat mojego nowego zakupu( jakie felgi kupić i tym podobne ). Jestem laikiem i swoje Auta naprawiam sam. A wiedza na forum która się znajduje jest bardzo przydatna
Witam. Mam na imię Stanisław. Pochodzę z Małopolski. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi3.0 BMK quattro. Będzie mi miło korzystać i przeglądać forum. Pozdrawiam
Cześć jestem Mateusz jestem ze świętokrzyskiego. Wczoraj tj.8 luty nabyłem Audi a6 c6 z 2005r z silnikiem 3.0TDI 245km z napędem quattro oraz tiptrpnikiem
Cześć, jestem Adam, mieszkam we Frankfurcie nad Odrą i jestem od kilku lat posiadaczem czarnego A6 C7 Avant 3.0 TDI 272 km, r. 2017. Powoli zaczynają się pojawiać problemy, więc będę szukał pomocy na forum. Pozdrawiam!
Kłaniam się, nazywam się Paweł, jestem z Lublina. Zadowolony posiadacz A6 C7 2012 2.0 CGLC 177 ->210. To moja trzecia Audica. Śmigam od listopada, każdy przejechany km to przyjemnosc . Forum znalazłem na googlach, mam pare drobiazgów do ogarnięcia. Pozdrawiam
[Witam.Posiadam A6C6 z 3.0 dieslem.Limuzyna z napędem na 4 koła..Na forum jestem by posiłkować się wiedzą forumowiczów jak i dzieleniem się nią w miarę możliwości..To moje pierwsze auto tej marki.Pozdrawiam.
Witam wszystkich.
Jestem posiadaczem C5 i C6.
Mam nadzieje ze na forum dowiem sie o nurtujacych mnie pytaniach odnosnie moich aut. A i sam pewnie wniose troche wiedzy.
Pozdrawiam.
Cześć,
Piotrek z Wrocławia - po A4 B5,B6,B8 i B9 przychodzi czas na coś nowego - tym razem raczej A6/A7.
Trochę już wiedzy o Audi mam - więc z chęcią się podzielę i nauczę też czegoś nowego