Witam, potrzebuje Waszej pomocy ponieważ już nie wiem gdzie szukać. Audi odpala i za 2s gaśnie, odpala za każdym razem; nie ma problemu z rozruchem.
Oczywiście posiadam tester diagnostyczny i na nim 0 błędów w każdym sterowniku.
Pompa paliwa w baku działa i ja słychać,
Żółta kontrolka samochodu z kluczykiem immobilizer gaśnie w pozycji zapłonu i nie miga.
Akumulator nowy, bezpiecznik 8z0941824c na klemie plusowej przeczyszczony
Posiadam 2 klucze i wszystkie odpalają samochód i gaśnie on za 2s.
Jedynie co patrzę, to na fisie pokazuje się czerwona lampka oleju, którego jest ok.
Następnie klocki na żółto i woda.
Nie sądzę aby od złego czujnika oleju nie chcial pracować dłużej niż 2s.
Alarmu chyba nie mam, nie znalazłem sterownika.
To wygląda jak objaw immobilizer, ale nie świeci się jak pisałem żadna lampka i nie miga od niego. Miał ktoś taki problem i potrafi pomóc?
Jak godzi te 2s chodzi gładko i normalnie.
Pozdrawiam
Wszystko w aucie działa.
Audi a6c5 1.9TDI 131PS Odpala o po chwili gaśnie / Problem inny niż wszystkie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 209
- Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
- Imię: tomasz
- Rocznik: 2018
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Audi a6c5 1.9TDI 131PS Odpala o po chwili gaśnie / Problem inny niż wszystkie
Zdejmij węzyk od gruszki przy zaworze egr i go zaślep pasuje śrubka M6 ,spróbuj go odpalić . Miłem to samo . Powodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 lut 2025, 12:05
- Imię: Basti
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: De
Re: Audi a6c5 1.9TDI 131PS Odpala o po chwili gaśnie / Problem inny niż wszystkie
Nie stery nic to nie pomaga, to samo się dzieje, włącza się na 2s i gaśnie. Jakieś jaja, zdjąłem nie od gruszki lecz od tej Czapeczki na EGR zaraz obok i zaślepiłem, ODPALIŁ
Kopci na biało i smród spalin jest wyczuwalny, po paru minutach unormowało się nie kopci. Pewnie to przez ta temperaturę. Obecnie u mnie -3 i po paru próbach odpalenia nazbierało się trochę.
Czyli jak odpala po zaślepieniu wężyka nie przy gruszce tylko z góry na tej aluminiowej czapeczce okrągłej to znaczy się EGR do czyszczeni czy jak?
I czy można tak jeździć z zaślepionym przewodem?
Dziekuje za dobra rade

Kopci na biało i smród spalin jest wyczuwalny, po paru minutach unormowało się nie kopci. Pewnie to przez ta temperaturę. Obecnie u mnie -3 i po paru próbach odpalenia nazbierało się trochę.
Czyli jak odpala po zaślepieniu wężyka nie przy gruszce tylko z góry na tej aluminiowej czapeczce okrągłej to znaczy się EGR do czyszczeni czy jak?
I czy można tak jeździć z zaślepionym przewodem?
Dziekuje za dobra rade